Voel je je op je pikkie getrapt? Dan heb ik een tip voor je: ga naar het vivaforum.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:31 schreef Copthorne het volgende:
Ook een klacht waard hoe er met [KLB] Feedback wordt omgegaan. Er kunnen vragen gesteld worden aan moderators en het is niet de bedoeling dat derden zich er tegenaan gaan bemoeien en dit soort reacties horen daar helemaal niet thuis:
[..]
[..]
Kan daar niet strenger tegen worden opgetreden?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:05 schreef Nikmans het volgende:
Het lange antwoord is dat KLB natuurlijk altijd al een 'ruige' plek is geweest waar het er soms hard aan toe gaat, en gebruikers als TS (mede omdat ze zich zó enorm profileren en in de schijnwerper werken) een magneet zijn voor de sensatiezoekers die dit forum rijk is.
Ik open eigenlijk zelden topics maar als ik er een open, krijg ik meestal 2-3 trollreacties (die je sowieso wel krijgt) en gaat het verder gewoon goedMaar zodra je veel topics opent en mensen je beginnen te herkennen, of dat nu positief is of negatief, trek je nu eenmaal een bepaald slag mensen aan en daar heb je maar mee te dealen.
En als die topics zoals bij TS eigenlijk vrijwel allemaal over zijn eigen persoontje gaan roept dat de nodige irritatie op.
quote:Is dit nou de lol om op een forum actief te zijn? Anoniem de hele dag een beetje katten op elkaar?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:46 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dit is godverdomme feedback, geen regulier KLB topic, dus derden dienen zich er niet in te mengen, kk sukkel.
Dit is een troll tochquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:48 schreef Copthorne het volgende:
Ja, je leest het goed, kk sukkel. Want blijkbaar mag je members wel uitmaken voor homofiel een half jaar lang in tientallen post en mag je anderen debiel nomen en weet ik wat al niet meer, maar als je kk typt dan krijg je een note of een ban. Prima joh, veel plezier met het scheve beleid en tot nooit meer ziens. Ga maar lekker op elkaar haten.
Het moge duidelijk zijn dat ik gisteravond boos was door iets en dat dit niet de manier is waarop ik normaal gesproken mensen benader op het forum.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit is een troll toch
je daar aan ergerenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:57 schreef Copthorne het volgende:
Waarom eindigt 95% van de topics op Klaagbaak tegenwoordig in een backfire-topic?
Mooi voorbeeldje: "Ik doe een gok" bij google. Geen gekke vraag aangezien deze optie op zijn minst een beetje uit de tijd is.
Direct komen er reacties als:
[..]
[..]
[..]
Is dit nou de lol om op een forum actief te zijn? Anoniem de hele dag een beetje katten op elkaar?
Mvg,
Copthorne.
Ik zie het ook veel bij users die er niet naar hengelen, maar die gewoon een serieus topic openen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:57 schreef Nikmans het volgende:
Sommige mensen vragen er ook wel om natuurlijk, verder is het ook een kwestie van hoe je ermee omgaat.
Die is mooi. Jij komt mij een beetje advies geven hoe ik een goed topic moet openen, terwijl we van jou nog nooit een goed topic voorbij hebben zien komen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:53 schreef Nightquest777 het volgende:
Sommige mensen verdienen een backfire omdat ze een domme klacht plaatsen, andere mensen verdienen een backfire omdat ze vervelend zijn (zoals jij). En andere mensen worden niet gebackfired, of ontvangen alleen een paar trol-opmerkingen (je bent zelf .. etc).
Jouw topics staan vol met onzin, en je klachten zijn niet herkenbaar voor het grote publiek. Lees gewoon je eigen lijst met diarree topics een keer door, en check bovenstaande lijst voor je een nieuw topic opent.
Mooi antwoord en er zit ook een kern van waarheid in denk ik. Feit is wel dat vrijwel iedere klacht over jezelf gaat lijkt me. Niemand klaagt over iets waar een ander last van heeft.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:05 schreef Nikmans het volgende:
Het lange antwoord is dat KLB natuurlijk altijd al een 'ruige' plek is geweest waar het er soms hard aan toe gaat, en gebruikers als TS (mede omdat ze zich zó enorm profileren en in de schijnwerper werken) een magneet zijn voor de sensatiezoekers die dit forum rijk is.
Ik open eigenlijk zelden topics maar als ik er een open, krijg ik meestal 2-3 trollreacties (die je sowieso wel krijgt) en gaat het verder gewoon goedMaar zodra je veel topics opent en mensen je beginnen te herkennen, of dat nu positief is of negatief, trek je nu eenmaal een bepaald slag mensen aan en daar heb je maar mee te dealen.
En als die topics zoals bij TS eigenlijk vrijwel allemaal over zijn eigen persoontje gaan roept dat de nodige irritatie op.
Klopt wel hoor en ergens heb je wel gelijk natuurlijk, maar het feit is wel dat één van de dingen die FOK! voor veel mensen zo leuk maakt het licht anarchistische sfeertje is dat er hangt. Als we op (pak 'em beet) Tweakers ofzo zaten zou het er allemaal veel 'normaler' aan toe gaan en zou er ook op worden gemodereerd, maar die coulante moderatie is juist de reden waarom ik hier persoonlijk graag komquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:21 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Mooi antwoord en er zit ook een kern van waarheid in denk ik. Feit is wel dat vrijwel iedere klacht over jezelf gaat lijkt me. Niemand klaagt over iets waar een ander last van heeft.
En als iemand zich irriteert aan een bepaalde TS, tsja... je kunt er ook voor kiezen om niet op zijn/haar topics te klikken.
Onzinnig argument. Hoe zou Usain Bolt ooit aan een coach/trainer moeten komen als hij datzelfde argument zou gebruiken?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:18 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Die is mooi. Jij komt mij een beetje advies geven hoe ik een goed topic moet openen, terwijl we van jou nog nooit een goed topic voorbij hebben zien komen.
Je overschat jezelf een beetje.
Zovtyquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:35 schreef zovty het volgende:
[..]
Onzinnig argument. Hoe zou Usain Bolt ooit aan een coach/trainer moeten komen als hij datzelfde argument zou gebruiken?
Bedankt. Ja, ik moet zeggen dat het baldadische sfeertje dat hier hangt me ook aantrekt, maar soms ben ik verbaasd door de hatelijke reacties die je krijgt. Ik weet dat ik me niet moet storen aan wat mensen op een forum schrijven, maar het kan mij op mijn beurt behoorlijk irriteren als mensen je PoHi afdoen als "vol met onzin" en "diarree topics", terwijl ik ook serieuze topics heb geopend die goed liepen en waar ik serieuze reacties ontving. En topics waarin ik mezelf naar voren schuif (zoals dat MJ-topic), dat is dan weer een baldadig topic van mijn hand zoals je die wel vaker ziet in Klaagbaak, ook van veel andere users. Ik ben ook niet altijd even serieus.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:25 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Klopt wel hoor en ergens heb je wel gelijk natuurlijk, maar het feit is wel dat één van de dingen die FOK! voor veel mensen zo leuk maakt het licht anarchistische sfeertje is dat er hangt. Als we op (pak 'em beet) Tweakers ofzo zaten zou het er allemaal veel 'normaler' aan toe gaan en zou er ook op worden gemodereerd, maar die coulante moderatie is juist de reden waarom ik hier persoonlijk graag kom
Verder is elk topic natuurlijk vanuit het oogpunt van de TS geschreven, maar topics als 'meisje heeft me afgewezen' of 'gisteren zei ik iets over MJ en dat spijt me' komen nogal narcistisch over en roepen daarmee toch al gauw irritatie op, ook al zijn ze met goede bedoelingen geopend, en eigenlijk verbaast het me dat je zoiets zelf niet kunt inschatten want je komt niet dom over ofzo.
Scheve vergelijking. Usain Bolt heeft die trainer (die zelf ook enige kennis van zaken zal hebben) naar ik aanneem verzocht om hem te trainen. Ik heb niet om advies van die user gevraagd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:35 schreef zovty het volgende:
[..]
Onzinnig argument. Hoe zou Usain Bolt ooit aan een coach/trainer moeten komen als hij datzelfde argument zou gebruiken?
Wel. Als je een topic opent vraag je naar de mening/advies van ons allemaal.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:39 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Scheve vergelijking. Usain Bolt heeft die trainer (die zelf ook enige kennis van zaken zal hebben) naar ik aanneem verzocht om hem te trainen. Ik heb niet om advies van die user gevraagd.
Ho ho, nu niet weer iedereen beledigende DM's gaan sturen omdat het je niet aanstaat he?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:39 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Scheve vergelijking. Usain Bolt heeft die trainer (die zelf ook enige kennis van zaken zal hebben) naar ik aanneem verzocht om hem te trainen. Ik heb niet om advies van die user gevraagd.
Klopt, maar mijn PoHi / mijn topics zijn niet het onderwerp van dit topic. Dus daar heb ik niet naar gevraagd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:40 schreef zovty het volgende:
[..]
Wel. Als je een topic opent vraag je naar de mening/advies van ons allemaal.
Ik heb jou geloof ik vanochtend mijn excuses aangeboden. Heel sjiek van je om je gister uit te laten over mijn pm van gisteravond en om de pm van vanochtend onvermeld te laten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ho ho, nu niet weer iedereen beledigende DM's gaan sturen omdat het je niet aanstaat he?
Het was niet de eerste keer, je kunt ook gewoon normaal doen en ze in eerste instantie niet versturen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:43 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik heb jou geloof ik vanochtend mijn excuses aangeboden. Heel sjiek van je om je gister uit te laten over mijn pm van gisteravond en om de pm van vanochtend onvermeld te laten.
Jij bent toch degene die begint over zijn pohi of wat?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:43 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn PoHi / mijn topics zijn niet het onderwerp van dit topic. Dus daar heb ik niet naar gevraagd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |