Hallo Tomaat52,quote:
denk niet dat ut um is, maar je wherever you need me doet me aan deze jaren 90 dance denken:quote:Op maandag 15 september 2014 17:11 schreef Jezus9 het volgende:
Ik zoek een trance/dance-achtig nummer wat ik al jaren zoek, met (volgens mij maar weet het niet zeker) de titel 'Whenever you need me' weet de gezongen tekst erin niet meer, weet wel dat het even duurde voordat het zingen begon. En nee, het is niet het nummer: Infernal - Whenever You Need Me.
Is hem niet, maar wel bedankt voor een top stukje erin. Het nummer dat ik zoek heeft echt meer dance/ritme, maar weet niet of het wel de titel heeft die ik benoemde, word moeilijk zoeken.quote:Op maandag 15 september 2014 17:51 schreef BrandX het volgende: Denk niet dat ut um is, maar je wherever you need me doet me aan deze jaren 90 dance denken: (vanaf 1.22)
Deze misschien?quote:Op maandag 15 september 2014 15:14 schreef Shiva2007 het volgende:
Beste allen,
Ik zoek een 80's song al een tijdje. Zo ongeveer elke 10 jaar hoor ik het voorbij komen en net de laatste keer te laat om Soundhound aan te zetten. Ik zit redelijk in de 80's songs maar deze wil ik maar niet te pakken krijgen. Het is een (begin) jaren tachtig nummer (denk een eendagsvlieg, maar weet niet zeker). Het nummer heeft een beetje een melancholische stemming als in Golden Brown The Stranglers. Het kenmerkende van het nummer is dat er in het refrein een soort muziekloopje zit alsof het uit een spannend hoorspel komt (soort 'rollend' geluid). Het is zo kenmerkend dat iemand het wel moet weten...
Hoor graag,
Remko
Ik moest denken aan deze:quote:Op maandag 15 september 2014 22:17 schreef Dandilion het volgende:
ik zoek nummer van Nederlandse ? band,
de clip is opgenomen op de daken van Rotterdamse gebouwen,
er kwam ook een ring is voor,
pop rock muziek was het.
Totale gok, is ook jaren 70: Maar daar zit ook een soort gek geluidje als de 'fog horn' gaatquote:Op maandag 15 september 2014 15:14 schreef Shiva2007 het volgende:
Beste allen,
Ik zoek een 80's song al een tijdje. Zo ongeveer elke 10 jaar hoor ik het voorbij komen en net de laatste keer te laat om Soundhound aan te zetten. Ik zit redelijk in de 80's songs maar deze wil ik maar niet te pakken krijgen. Het is een (begin) jaren tachtig nummer (denk een eendagsvlieg, maar weet niet zeker). Het nummer heeft een beetje een melancholische stemming als in Golden Brown The Stranglers. Het kenmerkende van het nummer is dat er in het refrein een soort muziekloopje zit alsof het uit een spannend hoorspel komt (soort 'rollend' geluid). Het is zo kenmerkend dat iemand het wel moet weten...
Hoor graag,
Remko
Nee totaal nietquote:
Dimitri Vegas, Martin Garrix, Like Mike - Tremorquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:44 schreef xStroop het volgende:
Ik keek vandaag dit filmpje (http://www.ajax.nl/Ajax-T(...)-in-Youth-League.htm) en ik was benieuwd welke track er wordt afgespeeld na elke goal, zoals op 0.57.
Alvast bedankt!
deuntje van de muziek doet erg denken aan:quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:24 schreef Roppenzo het volgende:
okay.. ik ben al een dag op zoek naar waar deze "na na na na hey hey" in deze track vandaan komt
@0:54
https://soundcloud.com/night-safari/night-franklin-clip
De main vocals komen uit Aretha Frankin's "Rock-a-lot" maar ik ben dus echt op zoek naar "het na na na na hey hey"- gedeelte..
Ik vermoed een band/act/artiest rond 1985-1990.
graag hulp :-)
Je hoort dit niet op de radio gelukkig....quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:16 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik zoek een muzikaal liedje wat je tegenwoordig soms op de radio hoort (hoorde) en het gaat zo:
tata tata tatataaaaaaaaaahhhh (van laag naar hoog) en dan zo zoem zooeem zooeeeeemmmm (zoemgeluiden). WTF is dit?
Nee totaal niet, teringquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je hoort dit niet op de radio gelukkig....
Maar gaat van hoog naar laag en doet zoem zoem?
Watermat - Bullit?quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:31 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee totaal niet, teringHet is meer elektronische muziek, zonder zang.
Eigenlijk is het ook niet echt bijen gezoem, en het gaat ook niet constant van laag naar hoog. Dat het even hoog gaat is meer een 'piek' in het refrein en dat is dan meer een fluitend geluid. Maar de melodie is best wel vrolijk en herhaalt zich steeds. En dan gaat dat zoemende geluid er soms doorheen.
Echt een kutomschrijving is dit maar kan het gewoon niet beter verwoorden, ook omdat er geen tekst in voorkomt.Heb het volgens mij op een Belgisch radiostation 3x ofzo gehoord afgelopen zomer. En ik luister niet altijd naar Belgische radiozenders mocht ik nu die indruk wekken.
Deze?quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:23 schreef Tamashii het volgende:
Hoi.
Ik zoek een nummer:
Vrouwenstem, reffrein is iets met: Baby don't cahalll..... Cause blablabla. Heel zwoel, heel rustig.
Anyone?
Wauw jij. Een en al liefde.quote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wauw jij. Een en al liefde.
Dankjewel.
Puntje van mijn tong... En het is eerder Good Life van Inner City dan Big Fun, maar idd kwam Inner City naar boven bij mij. Ik kom er zeker nog op.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:24 schreef Roppenzo het volgende:
okay.. ik ben al een dag op zoek naar waar deze "na na na na hey hey" in deze track vandaan komt
@0:54
https://soundcloud.com/night-safari/night-franklin-clip
De main vocals komen uit Aretha Frankin's "Rock-a-lot" maar ik ben dus echt op zoek naar "het na na na na hey hey"- gedeelte..
Ik vermoed een band/act/artiest rond 1985-1990.
graag hulp :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |