Heb mijn post geėdit. Die is beter. Graag gedaan.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:16 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Jazeker, dat is hem. Bedankt.
Ja, die is inderdaad een stuk beter. Beetje The Godfather-achtigquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:18 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Heb mijn post geėdit. Die is beter. Graag gedaan.
Deze. ..quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:18 schreef vluggejapie99 het volgende:
Ik zoek overigens ook de vrij bekende muziek die in deze reclame vanaf 0:14 te horen is:
Wederom bedankt.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:29 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Deze. ..
'Sabre Dance - Aram Khachaturian' bekijken op YouTube
Sabre Dance - Aram Khachaturian:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:59 schreef Flibble het volgende:
'I can't believe, how can this be, how could this happen'
Alstuquote:
eh.... die heb je dan dus toch gevonden?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:02 schreef mincemeat het volgende:
Hey iedereen, Ik zoek deze versie van Praise You die Fatboy Slim vaak/altijd als laatste draait tijdens zijn sets.
Reacties gelezen?quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:31 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik zoek de track die je in het Flodder café altijd hoort, zoals hier:
"@Rr0x zelf gecomponeerd, het is afgeleid van smoke on the water van deep purple"quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:39 schreef Hyaenidae het volgende:
Ja, maar staat geen link naar de volledige track.
Maar is daar geen complete track van te vinden, dus van de eigen Flodder versie?quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"@Rr0x zelf gecomponeerd, het is afgeleid van smoke on the water van deep purple"
Hier al gekeken?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:24 schreef Push. het volgende:
Zoek naar een franstalig nummer dat redelijk vaak op q-music wordt gedraaid. Rap genre
Stromae, Maītre Gims?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:24 schreef Push. het volgende:
Zoek naar een franstalig nummer dat redelijk vaak op q-music wordt gedraaid. Rap genre
quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:24 schreef Push. het volgende:
Helaasch nietquote:
Nopequote:
Oui, staat er helaas niet tussenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |