SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
6. Gij zult Rijst disrespecteren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult Wefut.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult de naam van DarkSonic2 niet ijdel gebruiken![]()
![]()
quote:De Hogeschool Rotterdam krijgt, als de medezeggenschapsraad dat goedkeurt, een verbod op horloges bij tentamens. De 30.000 studenten mogen geen klokjes meer dragen tijdens tentamens, omdat ze niet meer te onderscheiden zijn van smartwatches.
Het idee komt van de studenten zelf, zo blijkt uit een bericht op site van de Hogeschool dit voorjaar. De studenten vrezen dat medestudenten de smartwatches inzetten voor spieken.![]()
![]()
een grotere kans op eventueel puntenverlies van een directe concurrent kan ik alleen maar toejuichen jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ah, een Mavertje. Jubelen als de ander iets vervelends gebeurt.![]()
Vooruit. Van jou kunnen we het hebben.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een grotere kans op eventueel puntenverlies van een directe concurrent kan ik alleen maar toejuichen ja![]()
ach zodra ajax weer verliest van barca en psg loopt iedereen hier weer te lachenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vooruit. Van jou kunnen we het hebben.![]()
En als Ajax wint is het niks bijzonders, want de tegenstander stelde een b-team op.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ach zodra ajax weer verliest van barca en psg loopt iedereen hier weer te lachenSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
PS4 al binnen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
En als Ajax wint is het niks bijzonders, want de tegenstander stelde een b-team op.![]()
Soms heb je het idee dat je tegen een muur praat, maar als je dit dan weer leest zie je toch dat sommigen het beginnen te snappenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
En als Ajax wint is het niks bijzonders, want de tegenstander stelde een b-team op.![]()
Postbode komt op het laatst mogelijke tijdstip: tussen 16:30 en 17:30quote:![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Toch nog steeds knap als je dan wint met een c-teamquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
![]()
Preciesquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
En als Ajax wint is het niks bijzonders, want de tegenstander stelde een b-team op.en als je dan gaat lachen als PSV en Feyenoord weer kansloos verliezen wordt iedereen boos
![]()
![]()
Bohhh ik heb er weer zin in.eindelijk wedstrijdjes dichtbij
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Feyenoord is nog niet gedegradeerd hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bohhh ik heb er weer zin in.eindelijk wedstrijdjes dichtbij
![]()
Valt wel mee hoor. Bij mij geven ze altijd aan tussen 18:00 en 21:30quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
Postbode komt op het laatst mogelijke tijdstip: tussen 16:30 en 17:30![]()
of vanaf 08:30 tot 21:30Feyenoord Rotterdam![]()
Oh, het kan nog ergerquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Bij mij geven ze altijd aan tussen 18:00 en 21:30
of vanaf 08:30 tot 21:30
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik begin steeds meer liefde te ontwikkelen voor PostNL.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Bij mij geven ze altijd aan tussen 18:00 en 21:30
of vanaf 08:30 tot 21:30![]()
Dit is DPD ofzoquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer liefde te ontwikkelen voor PostNL.Nog nooit aan de deur gehad.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Zijn dat dan wedstrijden dichtbij?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:51 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Feyenoord is nog niet gedegradeerd hoorDordrecht en Excelsior zitten gewoon in de Eredivisie..
Clasie heeft verlengd tot 2018. Had ik niet verwacht.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zijn dat dan wedstrijden dichtbij?Dordrecht en Excelsior zitten gewoon in de Eredivisie..
Feyenoord Rotterdam![]()
Wat een kutlotingGeen opties voor mij wss om te gaan
Verder wel te doen, normaal gesprokenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Whut?!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Clasie heeft verlengd tot 2018. Had ik niet verwacht.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Had gehoord dat Porto was afgehaakt vanwege zn reiskosten. Toen ze hoorden dat hij niet met een railrunner kaartje mocht reizen hadden ze genoeg gehoord.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Clasie heeft verlengd tot 2018. Had ik niet verwacht.![]()
lekker weekje naar Portugal toch even tussendoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat een kutlotingGeen opties voor mij wss om te gaan
Verder wel te doen, normaal gesproken![]()
![]()
Ja dat zit er dit halfjaar helaas niet inquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lekker weekje naar Portugal toch even tussendoor
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
https://www.google.nl/map(...)4.433034!2d51.919959quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zijn dat dan wedstrijden dichtbij?Dordrecht en Excelsior zitten gewoon in de Eredivisie..
https://www.google.nl/map(...)4.520536!2d51.917071
je hebt gelijk![]()
Zonde van Vilhena man, al is dit wel een mooi middenveld zou ik als ik Feyenoord was toch maar zoeken naar aanvallers of verdedigers ipv een middenvelder erbijquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Je hebt dadelijk ziek veel middenvelders.quote:
Clasie, El Ahmadi, Toornstra, Immers![]()
en Vilhena. Daarbij nog je jeugd.
Oh ja. Ze willen de komst van el ahmadi vandaag nog afronden.Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je hebt dadelijk ziek veel middenvelders.
Clasie, El Ahmadi, Toornstra, Immers![]()
en Vilhena. Daarbij nog je jeugd.
Oh ja. Ze willen de komst van el ahmadi vandaag nog afronden.
Pff, Balasz-Kokorin-Valbuena... zwaarst mogelijke loting uit pot 4.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dinamo is kkslegt. Buttner en Manolevje...
Maar de andere twee tegenstanders vallen wel redelijk mee volgens mij.![]()
twee tientjes en een zakje chipsquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:01 schreef OmniRocket het volgende:
Immers willen ze vast nog verkopen.... alhoewel die niks waard is![]()
Tien tientjesquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
twee tientjes en een zakje chips![]()
Immers ook basis. Let maar opquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een faal trainer.![]()
Ajb niet. Die vent kan er helemaal niks vanquote:Álvaro Arbeloa wil weg bij Real Madrid en hoopt dat voor dinsdag te bewerkstelligen. De back heeft inmiddels een aantal serieuze opties, waarvan Napoli en Chelsea de voornaamste zijn. Rafael Benítez haalde hem ooit naar Liverpool, terwijl José Mourinho met hem samenwerkte bij Real. De voorkeur van de international zou liggen bij een terugkeer in de Premier League, onder het bewind van Mou dus. (AS)![]()
ze hebben toch helemaal geen backs meer nodig johquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ajb niet. Die vent kan er helemaal niks van![]()
Weet ik, maar of ze dat bij Chelsea snappenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ze hebben toch helemaal geen backs meer nodig joh![]()
![]()
Ja tuurlijkquote:Ik heb echt het idee dat hij niet gewisseld mag worden.
Wat kost Arbeloa? Dat is peulenschil voor een routiner.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Weet ik, maar of ze dat bij Chelsea snappen![]()
Wie anders dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja tuurlijkIk heb echt het idee dat hij niet gewisseld mag worden.
![]()
Gewoon een keer met Karsdorp of Achabar op 10 proberen.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Iemand een aanrader voor een film die ik samen met mijn vriendin kan kijken.
En nee Trapz, geen cockzilla ofzo
Feyenoord Rotterdam![]()
Return of the black anaconda: Jizzfest 3quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:00 schreef Fuszy het volgende:
Iemand een aanrader voor een film die ik samen met mijn vriendin kan kijken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Lego moviequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:00 schreef Fuszy het volgende:
En nee Trapz, geen cockzilla ofzo![]()
![]()
Hey! Dat heb ik dus met Kuyt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja tuurlijkIk heb echt het idee dat hij niet gewisseld mag worden.
Volgens mij een speciale clausule dat hij elke wedstrijd 90 minuten moet spelen als hij fit is zodat hij zijn bonus van 15K per wedstrijd krijgt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Truman showquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:00 schreef Fuszy het volgende:
En nee Trapz, geen cockzilla ofzoSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Pieter Post the movie draait nu in de biosquote:quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
kut film was dat zeg
inb4 ben je dood van binnen?![]()
![]()
Laten we ze allebei blessa maken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hey! Dat heb ik dus met Kuyt.Volgens mij een speciale clausule dat hij elke wedstrijd 90 minuten moet spelen als hij fit is zodat hij zijn bonus van 15K per wedstrijd krijgt.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Laten we ze allebei blessa maken.twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 15:05:39Karim El Ahmadi heeft een contract voor drie jaar getekend bij Feyenoord! (AD) reageer retweet
Feyenoord Rotterdam![]()
Bios of thuis?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:00 schreef Fuszy het volgende:
En nee Trapz, geen cockzilla ofzoDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 15:05:39Karim El Ahmadi heeft een contract voor drie jaar getekend bij Feyenoord! (AD) reageer retweet
BohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Thuis. Was mij te vroeg vanochtend om vanavond naar tilburg/breda te rijdenquote:
Feyenoord Rotterdam![]()
En wat zoek je, Comedy, actie, horror?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Thuis. Was mij te vroeg vanochtend om vanavond naar tilburg/breda te rijdenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Geen horror in ieder geval. Comedy is altijd goed. Ik wilde eigenlijk 22 jump street kijken of a million ways to die in the west, alleen van beide zijn kut versies te downloaden. Die tweede met chinese subs elke keerquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En wat zoek je, Comedy, actie, horror?
Feyenoord Rotterdam![]()
Wanneer doet Fut het weer?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Huh dit snap ik nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Thuis. Was mij te vroeg vanochtend om vanavond naar tilburg/breda te rijden![]()
![]()
Bad Neighbours dan. Ondanks dat beide die jij noemt aanraders zijn, vind ik deze eigk nog beterquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Geen horror in ieder geval. Comedy is altijd goed. Ik wilde eigenlijk 22 jump street kijken of a million ways to die in the west, alleen van beide zijn kut versies te downloaden. Die tweede met chinese subs elke keer
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Oh ik moest er om half 5 uit. Vaak pak ik de film van half 10/10 uur en dat wordt mij te laat.quote:Feyenoord Rotterdam![]()
Ook al gezienquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bad Neighbours dan. Ondanks dat beide die jij noemt aanraders zijn, vind ik deze eigk nog beter
Feyenoord Rotterdam![]()
Blended fatsoenlijk te downloaden? Die was wel leukquote:
Elke dag![]()
Thanks.quote:
Yup, ga ik eens naar kijkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Blended fatsoenlijk te downloaden? Die was wel leukFeyenoord Rotterdam![]()
En anders The Purge: anarchy of Godzilla. Beiden al goed te downloaden en beiden tofquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
das wel nice ff 10 dagen spelen en dan ps4 kopen tochquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:21 schreef ThadCastle het volgende:
16 september Halo Reach gratisMooi nog een paar dagen doen voor FIFA 15
![]()
Zeker mogelijkheid ja. Dishonored ga ik straks weer doen, is tot nu toe wel een van de betere free games. Dan de 16de Halo Reach uitspelen en ook even online doen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
das wel nice ff 10 dagen spelen en dan ps4 kopen toch![]()
das wel nice ff 10 dagen spelen en dan Xbox One kopen tochquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:21 schreef ThadCastle het volgende:
16 september Halo Reach gratisMooi nog een paar dagen doen voor FIFA 15
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Ben wel blij dat FIFA 15 in de US twee dagen eerder uitkomt. Lekker kopen uit de Amerikaanse store
Ik heb me echt kapot gelachen in de bioscoop om die filmquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Blended fatsoenlijk te downloaden? Die was wel leuk
Die Terry Crews
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Adam Sandler en grappig?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb me echt kapot gelachen in de bioscoop om die film
Die Terry Crewsdie moet ik zien dan..
Ik weet het niet helemaal precies meer, maar ik heb volgens mij vooral om andere dingen in de film gelachenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Adam Sandler en grappig?die moet ik zien dan..
Het is gewoon hele droge slappe humor, hou ik wel van. Net als Engelse humor
Kan ik echt helemaal slap om liggen.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Mijn vriendin kijkt daar het een en ander op. Is gewoon prima.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:31 schreef Toefjes het volgende:
Iemand ervaring met popcorn time? Nu mijn eerste film aan het downloadenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja ik ook wel maar die andere films van Adam Sandler is niet echt mijn ding.. behalve Just Go with It want die was wel grappig.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik weet het niet helemaal precies meer, maar ik heb volgens mij vooral om andere dingen in de film gelachen
Het is gewoon hele droge slappe humor, hou ik wel van. Net als Engelse humor
Kan ik echt helemaal slap om liggen.
Mooi, stond een artikel op nu.nl er over, en ook dat het illegaal is enzo. Vervolgens allemaal links hoe je het kan installerenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mijn vriendin kijkt daar het een en ander op. Is gewoon prima.![]()
![]()
Maar als ik gezien heb dat het werkt maar eerst even een dutje. Veel werken breekt je op op je oude dag![]()
![]()
Sure.. je gebruikt het gewoon zelfquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mijn vriendin kijkt daar het een en ander op. Is gewoon prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
ik vond hem best grappig in american piequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
![]()
Hier spreekt een visionair.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
De web app zal binnenkort wel offline gaan. En dan maar weer richting FUT15![]()
Ik twijfel nog steeds of ik fifa 15 wel ga kopen. Vooral omdat ik geen ps4/one heb.Feyenoord Rotterdam![]()
PS4 kopen dus!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:39 schreef Fuszy het volgende:
Ik twijfel nog steeds of ik fifa 15 wel ga kopen. Vooral omdat ik geen ps4/one heb.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik wacht eerst af wat nou precies de vernieuwingen zijn. Daarna de ervaringen van anderen. Ik vind niet echt dat EA er alles aan gedaan heeft om de prijs van Fifa 15 te rechtvaardigen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:39 schreef Fuszy het volgende:
Ik twijfel nog steeds of ik fifa 15 wel ga kopen. Vooral omdat ik geen ps4/one heb.![]()
Doe gewoon niet zo pauper en koop een PS4..quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:39 schreef Fuszy het volgende:
Ik twijfel nog steeds of ik fifa 15 wel ga kopen. Vooral omdat ik geen ps4/one heb.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zit voorlopig niet in de planning. Speel ook zo weinig op mijn ps3, dat ik ga twijfelen of dat ding er sowieso snel komt. Vast wel een keerquote:
Feyenoord Rotterdam![]()
http://vocaroo.com/i/s08K1pP8IsqBquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:45 schreef Dudeweiser het volgende:
ff wat chinees opbakken van gister![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb me echt kapot gelachen in de bioscoop om die film
Die Terry CrewsHet was echt veel leuker dan een standaard Adam Sandler film ja. En idd dat was heel grappig, maarmet die kids in afrika ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Elke dag![]()
Plopperdeplop, zou dat wat zijn geweest zegtwitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 15:40:45Gisteren kwam een aantal volgers met de naam van #Denswil als beoogde versterking op de proppen. Dat klopt niet. reageer retweet
Elke dag![]()
![]()
![]()
Waarop?
Elke dag![]()
Wat komen ze brengen?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Levering van DHL duurt altijd zo lang dat je mag hopen dat ze nog ademenquote:![]()
Alhoewel, miss ist ook wel leuk wanneer nietDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Gewoon anderhalve minuut in de magnetron op 700 watt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Levering van DHL duurt altijd zo lang dat je mag hopen dat ze nog ademen![]()
Alhoewel, miss ist ook wel leuk wanneer niet![]()
heb bijna mn second platinumquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gewoon anderhalve minuut in de magnetron op 700 watt.![]()
quote:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zhano, Song in gesprek met WHU blijkbaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Cool. Krijgen wel veel negerpower op het midden zoquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:28 schreef Tim86 het volgende:
Zhano, Song in gesprek met WHU blijkbaar![]()
![]()
Beetje negerpower overkill ja. Al kon Song in zijn Arsenal tijd ook wel echt voetballen. Was bij Barca en bij Kameroen niks van te zien though
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Prima pass in de benen toen ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:31 schreef Tim86 het volgende:
Beetje negerpower overkill ja. Al kon Song in zijn Arsenal tijd ook wel echt voetballen. Was bij Barca en bij Kameroen niks van te zien though![]()
Zet MOTM Khedira daar danquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
boeit geen zak daar joh. Maar Song dan?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Weten we ook weer waar de donaties heen zijn
Elke dag![]()
k wil me geld trugquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Weten we ook weer waar de donaties heen zijn![]()
![]()
Diego Reyes dus naar PSV wss, geen idee huur of koop (liefst huur blijkbaar) en of het wat is
Elke dag![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
Diego Reyes dus naar PSV wss, geen idee huur of koop (liefst huur blijkbaar) en of het wat isKoop pls
Als hij zo goed is als ik denk speelt hij Bruma zo uit de basisKan volgens mij ook op middenveld
Bij FM is hij een god haha![]()
Optie zou ook kunnen natuurlijk, ben benieuwd ken hem nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]Koop pls
Als hij zo goed is als ik denk speelt hij Bruma zo uit de basisKan volgens mij ook op middenveld
Bij FM is hij een god hahaDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zijn zoveel geruchten vandaag. Reyes 1 van de namen die genoemd worden ja, maar ook Bjelland () lees ik vaak terug..
Gaat in elk geval om een huur.![]()
Komt uit buitenland dus Bellend is onzinquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:05 schreef DutchSL het volgende:
Zijn zoveel geruchten vandaag. Reyes 1 van de namen die genoemd worden ja, maar ook Bjelland () lees ik vaak terug..
Gaat in elk geval om een huur.![]()
Niet zeker, zou ook een optie om diegene te kopen zijn. Bjelland huren zie ik ook niet gebeuren iigquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:05 schreef DutchSL het volgende:
Gaat in elk geval om een huur.
Elke dag![]()
Koch lijkt me btw ook wel goed. Is ie dat?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet zeker, zou ook een optie om diegene te kopen zijn. Bjelland huren zie ik ook niet gebeuren iig![]()
Neenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Koch lijkt me btw ook wel goed. Is ie dat?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Buitenland kun je op twee manieren interpreteren he, een Deen is ook een buitenlander.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Komt uit buitenland dus Bellend is onzin
Maar ik zie het ook niet gebeuren, al zijn een paar van overtuigd dat hij het is want hij is "gespot in het stadion" (trollen waarschijnlijk) .
Hector Moreno lees je ook vaak, maar die is langdurig geblesseerd dus dat zou ook raar zijn.![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
deze heb ik vandaag aan
Ik deze![]()
Juist wel want het is best open achterin en ik speel heel aanvallend. Ik krijg dan counters tegen en dan ben ik de lulquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
boeit geen zak daar joh. Maar Song dan?![]()
Als dit kloptquote:Barcelona heeft een mooie oplossing voor Munir El Haddadi en Ajax. Het 18-jarige supertalent heeft bij de Catalanen voorin enorme concurrentie, maar om zijn ontwikkeling niet te remmen wil de Spaanse grootmacht hem een jaar in Amsterdam stallen.
Al klopt het wss niet
Elke dag![]()
bohhquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
Diego Reyes dus naar PSV wss, geen idee huur of koop (liefst huur blijkbaar) en of het wat is
Hij is al een silver in de FUT15 beta.![]()
twitter:RobHodson_ twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 17:16:42#FUT and #EASFC Maintenance extended for 3 hours. Due to finish 11am PDT/7pm UK reageer retweet
![]()
EA=Lachtertjetwitter:RobHodson_ twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 17:16:42#FUT and #EASFC Maintenance extended for 3 hours. Due to finish 11am PDT/7pm UK reageer retweet
Elke dag![]()
Verrassend.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:17 schreef ThadCastle het volgende:
twitter:RobHodson_ twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 17:16:42#FUT and #EASFC Maintenance extended for 3 hours. Due to finish 11am PDT/7pm UK reageer retweet
Komt de transfermarkt dan terug?![]()
Echt?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
EA=Lachtertjetwitter:RobHodson_ twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 17:16:42#FUT and #EASFC Maintenance extended for 3 hours. Due to finish 11am PDT/7pm UK reageer retweet
![]()
![]()
Was van plan om dat cupje nog even een paar keer te winnen vandaag
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
DHL is here, eindelijk schijtenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:21 schreef Tim86 het volgende:
Was van plan om dat cupje nog even een paar keer te winnen vandaag![]()
![]()
Mike heeft gesproken; klopt niet. Niet echt nodig ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als dit klopt
Al klopt het wss niet
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Haha ja dat wachten op een pakketje kan ik ook zo slecht tegen..vooral met dat soort shit. Letterlijkquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee, Ajax zit juist ruim in de vleugelspelers dit jaar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Mike heeft gesproken; klopt niet. Niet echt nodig ookAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Feyenoord tegen Rijeka wordt leuk
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Alonso
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Bedankt he.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:33 schreef Dudeweiser het volgende:
ik zei nog tegen ozz dat je er wel een uurtje bij kon rekenen
Daarom speelden we tegen PSV uiteindelijk met Schone en Andersen op de vleugelsquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, Ajax zit juist ruim in de vleugelspelers dit jaar.![]()
Hersenspinsel van Frankquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:35 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Daarom speelden we tegen PSV uiteindelijk met Schone en Andersen op de vleugels
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
retorische vraag toch?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:36 schreef Kiid het volgende:
12 uur maintenance, zijn ze wel bij goed bij hun paasei![]()
![]()
Ik zie Maver al om de minuut proberen FUT binnen te komen en iedere keer weer schelden als het niet lukt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
als die het weer doet dan zegt hij: _______!!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:39 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik zie Maver al om de minuut proberen FUT binnen te komen en iedere keer weer schelden als het niet lukt.![]()
Dat Frank torren in zijn hoofd zit staat los van het aantal beschikbare vleugelspelers.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:35 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Daarom speelden we tegen PSV uiteindelijk met Schone en Andersen op de vleugels
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
nee hoor hij is vandaag wezen fietsen en kibbeling gehaald heel lekker met zon sausje erbij,quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:39 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik zie Maver al om de minuut proberen FUT binnen te komen en iedere keer weer schelden als het niet lukt.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
oh dat nieuwe programma van Geer en Goor is al begonnen
Even terugkijken
http://www.rtlxl.nl/#!/ge(...)71-bf82-301d1191e896Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://vocaroo.com/i/s0GfSxfIWRC7quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee hoor hij is vandaag wezen fietsen en kibbeling gehaald heel lekker met zon sausje erbij,![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
schiet ie nog mis ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:06 schreef Tim86 het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)nstormende-hond-neer
Wat een mongool![]()
![]()
Abel Hernandez waarschijnlijk naar HullAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zal die sonic blij mee wezen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:27 schreef Tim86 het volgende:
Abel Hernandez waarschijnlijk naar Hull![]()
Weer een snelle BPL silver spits erbij.. of hij wordt gold. Je weet het nooit met EA.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:27 schreef Tim86 het volgende:
Abel Hernandez waarschijnlijk naar Hull![]()
Geen idee.. wel jammer, geen BPL silver volgend jaarquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:52 schreef ThadCastle het volgende:
Vadis Odjidjda Ofoe naar Norwich. Was dit al lang bekend?![]()
![]()
Dan heb ik het gemist. Toffe transfer. Al heb ik geen idee of hij IRL ook iets van kan. Kerel was er nooit bij als ik sporadisch eens iets van Brugge zagquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:52 schreef ThadCastle het volgende:
Vadis Odjidjda Ofoe naar Norwich. Was dit al lang bekend?
Vorig jaar was er nog sprake van een transfer naar Everton even.
edit: oh wacht die zijn gedegradeerd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En dat heeft dan een 72 ratingquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die IF Antonio zijn stats zijn wel insane. 90 pace en 85 strength voor een winger. Hij is dan ook heeeeeel duur.
Op zijn ball control na zijn de stats echt geniaal goed en dan nog 4*/4* ook.
En jij kan hem ook gebruiken, want hij heeft long throw trait.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Volgens die logica zou ik Ibarbo ook kunnen gebruiken.
De NIF Antonio was wel goed maar niet speciaal. Veel Champ silvers waren niet zo bijzonder, alleen de RB Trippier en rest is mehhh.
[ Bericht 2% gewijzigd door DarkSonic2 op 29-08-2014 19:30:24 ]![]()
FUT leeft weerAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is nutteloos zo aan het eind van FUT, maar op mijn andere account open ik nu weer veel bronze packs nu consumables weer wat duurder zijn geworden. En dat heeft al wat goede pulls opgeleverd.![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is nutteloos zo aan het eind van FUT, maar op mijn andere account open ik nu weer veel bronze packs nu consumables weer wat duurder zijn geworden. En dat heeft al wat goede pulls opgeleverd.
Bohh nog nooit zo veel spelers gehad in 1 3.75k pack![]()
geen idee, zit niet op console atmquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als Velazquez toch in een andere league speeldequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:37 schreef Freire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bohh nog nooit zo veel spelers gehad in 1 3.75k packIk open nog steeds vooral 2.5k packs als ik silver packs open.
En nee, er is geen nieuw toernooi.![]()
Torres wordt morgen gekeurd bij MilanAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
TOTY Iniesta op de Yolo gekocht voor 8.5 mil. Als hij niet verkoopt dan verlies ik zwaar 50 cent op tax![]()
![]()
Lindjequote:![]()
Alles goed kerel?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Kippersluisquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:28 schreef Freire het volgende:
En 5 seconde later weer een hoofdblessure
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bohhh, verkocht voor 10 mil ekkiesquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:25 schreef Kiid het volgende:
TOTY Iniesta op de Yolo gekocht voor 8.5 mil. Als hij niet verkoopt dan verlies ik zwaar 50 cent op tax![]()
![]()
quote:! Ja. Erg goed. Oprecht de beste vakantie van m'n leven gehad. Denk niet dat ik deze nog ga toppen.
quote:!
Haha, thanks.quote:Het was dan ook top.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Godver die stadionspeaker bij Sparta![]()
"Dames en heren er zijn clubs die van een 3-0 achterstand terugkomen, en hier heb ik nog de tussenstanden voor wie het nog enigszins interesseert"![]()
Ja, dat zit diep bij hem. Ging zeker ook meteen weer over mevrouw Van Geel?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:50 schreef wieisboos het volgende:
Die haat van JD jegens Van Geel is wel heel erg triest zegAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat kwam ook nog ter sprake ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, dat zit diep bij hem. Ging zeker ook meteen weer over mevrouw Van Geel?
Hij zei ook nog dat Mulder een ongelukje had en dat hij een degelijke keeper is![]()
![]()
Toine van Peperstraten in VI wie had dat ooit gedacht
Tactisch foutje van Erikquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
bohh wat een ontknoping bij De Slimste MensGoed programma wel
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dat moet..is zelfs contractueel vastgelegd. In ruil voor beelden van FOX moeten ze wat van die FOX items doen en mogen ze niet meer negatief praten over werknemers van FOXquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:10 schreef Rijst het volgende:
Huh eerst pesten ze die twan en nu zijn ze matties
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Absurd.quote:Als iemand me vraagt hoe het was en wat ik allemaal heb gedaan, heb ik oprecht gewoon geen flauw idee waar ik moet beginnen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Gastquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Absurd.Als iemand me vraagt hoe het was en wat ik allemaal heb gedaan, heb ik oprecht gewoon geen flauw idee waar ik moet beginnen.
Bij het begin natuurlijk.![]()
Gaan er nog doelpunten vallen? Veel grote kansen? Heb namelijk ingezet op over 2.5quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:26 schreef Freire het volgende:
Gaat hard met de rode kaarten bij GAE - Willem II
GAE had net een hele grote kans om 2-0 te maken, verder valt het tegenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:30 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Gaan er nog doelpunten vallen? Veel grote kansen? Heb namelijk ingezet op over 2.5![]()
![]()
Boedapest nog aangetikt?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Absurd.Als iemand me vraagt hoe het was en wat ik allemaal heb gedaan, heb ik oprecht gewoon geen flauw idee waar ik moet beginnen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik welquote:
SIF PayetAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Matavz gescoord tegen Dortmund
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wat is dat dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:20 schreef Ozz-03 het volgende:
http://www.time4popcorn.eu
Zeker al bekend bij de meeste hier.![]()
Met 1 klik had je het getypt van 4 woorden bespaard.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
ik wil graag van jou een uitleg krijgenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Met 1 klik had je het getypt van 4 woorden bespaard.![]()
ja alleen werkt het niet zo goed op mijn telefoonquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:20 schreef Ozz-03 het volgende:
http://www.time4popcorn.eu
Zeker al bekend bij de meeste hier.![]()
![]()
Met 1 klik films kijken die je normaal gesproken download via een Torrent.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik wil graag van jou een uitleg krijgen
Een soort netflix met illegaal content dus.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Heb het dus met Godzilla geprobeerd, werkt perfect.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja alleen werkt het niet zo goed op mijn telefoon
Je hebt me overtuigd, ik ga het meteen downloadenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Met 1 klik films kijken die je normaal gesproken download via een Torrent.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een soort netflix met illegaal content dus.![]()
![]()
Jammer dat ik er niks aan verdien.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Je hebt me overtuigd, ik ga het meteen downloadenGratis reclame...
op je tella? Bij mij bleef ie hangen op downloading oid en toen maar niet meer geprobeerdquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb het dus met Godzilla geprobeerd, werkt perfect.![]()
No G, gewoon op m'n MacBook Pro.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
op je tella? Bij mij bleef ie hangen op downloading oid en toen maar niet meer geprobeerd
Ik ga het eerst uitproberen, als het goed is krijg je van mij 20 euro op je rekening gestort.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Jammer dat ik er niks aan verdien.Gratis reclame...
![]()
Bohhh, dan doneer ik 10 euro aan ALS, 5 euro aan WeFut en met die andere 5 koop ik coins.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik ga het eerst uitproberen, als het goed is krijg je van mij 20 euro op je rekening gestort.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
popcorn time schijnt idd 1000x netflix te zijnaanrader voor iedereen dus
zelf te gierig om toe te geven aangezien ik betaal voor Netflix![]()
Maar hoor van iedereen dat popcorn time veel beter is + gratis
Reemi/MArco ps binnen??'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Jazekerquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:39 schreef poker4lifee het volgende:
Reemi/MArco ps binnen??
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
nicequote:zie nu j epost over Fez
Ps plus voor 50 gekocht of nog ergens cheap kunnen vinden?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:39 schreef poker4lifee het volgende:
Reemi/MArco ps binnen??
Aangezien jij van de series bent.
Lees wel hier en daar dat je een redelijk snelle verbinding moet hebben omdat hij op de achtergrond de media aan het downloaden is. Als jij sneller kijkt dan dat hij download begint hij steeds weer vanaf het begin. Hier met 120mb/s geen problemen tot nu toe.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Als ze nou zo iets bedenken maar dan betaald dan ben ik de eerste die het aanschaft. Gewoon alle films en series.. Al is het 20 of 30 per maand. Prima.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:39 schreef poker4lifee het volgende:
Reemi/MArco ps binnen??http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
hahah nice man, in nieuwe osso ook gewoon 90/9 dus zou dan ook moeten goedkomenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aangezien jij van de series bent.
Lees wel hier en daar dat je een redelijk snelle verbinding moet hebben omdat hij op de achtergrond de media aan het downloaden is. Als jij sneller kijkt dan dat hij download begint hij steeds weer vanaf het begin. Hier met 120mb/s geen problemen tot nu toe.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
yup same, en dat het ook op de ps werkt en dus makkelijk op tv te kijken is. wat met popcorn time weer niet kan =[quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:43 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Als ze nou zo iets bedenken maar dan betaald dan ben ik de eerste die het aanschaft. Gewoon alle films en series.. Al is het 20 of 30 per maand. Prima.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah nice man, in nieuwe osso ook gewoon 90/9 dus zou dan ook moeten goedkomen
Moo helemaal klaar om te shinen in 2014/2015.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
3 maanden gekocht, zodat het nu wat minder ingrijpend isquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nicezie nu j epost over Fez
Ps plus voor 50 gekocht of nog ergens cheap kunnen vinden?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
lolquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
3 maanden gekocht, zodat het nu wat minder ingrijpend is'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Doe ik ook, afgelopen maandag voor de 2e keer gekocht.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
3 maanden gekocht, zodat het nu wat minder ingrijpend is
IF Narsingh is tot nu toe echt teringslecht
Wel 3 assists in die 4 potjes, maar zoveel kansen verneukt en hij valt om bij ieder contact. Had er bij de NIF nooit last van, maar misschien ben ik intussen verwend geraakt met Pires, TOTS Cuadrado en SIF Shirley
Deze 80 Depay is dan wel weer een oppereindbaas en zijn corners zijn glitched ofzo. Tegen Freire al 4 cornergoals en zo gaat het bijna iedere wedstrijd nu..echt bizar. IF Van Rhijn blijft ook echt een baas..toch wel de beste silver RB die ik heb gehad dit jaar. Kan ook moeiteloos mee tegen golds. Was hij IRL maar zo goed.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jovetic al gekocht?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:49 schreef Tim86 het volgende:
IF Narsingh is tot nu toe echt teringslecht
Wel 3 assists in die 4 potjes, maar zoveel kansen verneukt en hij valt om bij ieder contact. Had er bij de NIF nooit last van, maar misschien ben ik intussen verwend geraakt met Pires, TOTS Cuadrado en SIF Shirley
Deze 80 Depay is dan wel weer een oppereindbaas en zijn corners zijn glitched ofzo. Tegen Freire al 4 cornergoals en zo gaat het bijna iedere wedstrijd nu..echt bizar. IF Van Rhijn blijft ook echt een baas..toch wel de beste silver RB die ik heb gehad dit jaar. Kan ook moeiteloos mee tegen golds. Was hij IRL maar zo goed.![]()
jep, eindbaasquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
heb de stream link in 1 van m'n tabbladenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
staat daar Avatar op? ZO JA, KIJKENbinnenkort ff checken
kingdom kingdom kingdom'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zou me niks verbazen als hij ruim dropt. Nu deze FIFA op zijn eind loopt betalen mensen denk ik eerder een premium om hem al snel te hebben ipv te wachten tot maandag/dinsdag zoals normaal. Daarom heb ik hem ook al nu gekocht. Had hem eerst voor 500k, maar die verkocht ik voor 640k ofzo toen ik hem 's nachts had gelist. Daarna voor 570k ofzo weer teruggehaald. Had niet verwacht dat hij echt zo zou stijgen eigenlijk..quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik hoop dat die na het weekend zakt naar 3-400kAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
staat daar Avatar op? ZO JA, KIJKEN
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: