SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
6. Gij zult Rijst disrespecteren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult Wefut.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult de naam van DarkSonic2 niet ijdel gebruiken![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
eng sfeertje in de kuip nu
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
ManuuuuuuuuuuuuuuuuuAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
So he, moet niet gekker worden ditDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Knappe goal hoor
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En klaar voor PecDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Mulder kwam weer uit als een mongooltje
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
haha die beelden nu zijn ook wel chanant..alsof ze kampioen zijn
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zometeen huldiging op de CoolsingelAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:49 schreef Tim86 het volgende:
haha die beelden nu zijn ook wel chanant..alsof ze kampioen zijn
Trapz is idd wel heel blijDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik denk dat iedere overwinning met dit team gaat voelen alsof de CL binnen isquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:49 schreef Tim86 het volgende:
haha die beelden nu zijn ook wel chanant..alsof ze kampioen zijn![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
wel sneu voor die mannekes..zitten middenin een oorlog en dan komt dit er ook nog eens bij
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoe zit het met jouw stewardbaan nou daar?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik denk dat iedere overwinning met dit team gaat voelen alsof de CL binnen is
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ag ze stonden maar een minuutje of 10 op doorgaan.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:50 schreef Tim86 het volgende:
wel sneu voor die mannekes..zitten middenin een oorlog en dan komt dit er ook nog eens bij![]()
Kovacić hattrick
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ben ziek manquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe zit het met jouw stewardbaan nou daar?Anders was ik daar
![]()
Tevens Kovacic hattrick
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Oh, beterschap kerelquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ben ziek manAnders was ik daar
![]()
Tevens Kovacic hattrick
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Forssell zit daar ook nog op de bank zie ik. Wist niet eens dat hij nog voetbalde.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Thnxquote:
Hala Madrid !
Litmanen (ja, de echte) voetbalde er 2 jaar geleden ofzo nog.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Forssell zit daar ook nog op de bank zie ik. Wist niet eens dat hij nog voetbalde.![]()
quote:Rik weet ervantwitter:RikElfrink twitterde op donderdag 28-08-2014 om 21:54:17#PSV is ook ver in onderhandeling met een club over een extra verdediger. Naam heb ik nog niet. Kan huur of koop worden. reageer retweet
![]()
Hij weet geen fuck dusquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]Rik weet ervantwitter:RikElfrink twitterde op donderdag 28-08-2014 om 21:54:17#PSV is ook ver in onderhandeling met een club over een extra verdediger. Naam heb ik nog niet. Kan huur of koop worden. reageer retweet
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Gaat Guardado LB spelen bij PSV ?Hala Madrid !
Ik sluit het niet uit, maar de reden dat hij weg wilde bij Valencia was dat hij daar vaak als LB werd opgesteld dus hij zal er iig niet blij mee zijnquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
HouJeKanusDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
CumbakDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
HouJeKopOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Serieus?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:08 schreef OmniRocket het volgende:
Schaken... zat met z'n hoofd al bij de verlenging.....
verlenging matten met de supporters?
Wat een idioot!
Elke dag![]()
Die nummer 42 van Brugge zou wel een nieuwe 5* skiller kunnen worden, heb hem al een aka zien doen en heel de tijd tricks aan de bal![]()
N.Storm, 19 jaar oud, talent
Hala Madrid !
Je naam vermelden is niet echt slimquote:
Hala Madrid !
http://bit.ly/XWnCZSquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je naam vermelden is niet echt slim![]()
Die naam heb ik al verschillende keren voorbij zien komen hier volgens mijquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je naam vermelden is niet echt slim![]()
![]()
Mij maakt het niet uitquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:15 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Die naam heb ik al verschillende keren voorbij zien komen hier volgens mijMeer voor zijn eigen bestwil
Hala Madrid !
http://www.esportsearning(...)cket-marco-jongeriusquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uitMeer voor zijn eigen bestwil
klopt niet![]()
![]()
Vierde man had bij Feyenoord het verkeerde nummer omhoog gehouden, waardoor Mathijsen werd gewisseld, wat niet de bedoeling van Fred was
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Vierde man had bij Feyenoord het verkeerde nummer omhoog gehouden, waardoor Mathijsen werd gewisseld, wat niet de bedoeling van Fred was
Hala Madrid !
Wat willen ze daar precies mee dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uitMeer voor zijn eigen bestwil
Zoals ik aangeef staat het toch al vrij makkelijk te vinden op internet, en zonder ordernummer zou je in principe (ja in principe) niet ver kunnen komen![]()
Ook niemand die dan ingrijpt? Wat een amateurs.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Vierde man had bij Feyenoord het verkeerde nummer omhoog gehouden, waardoor Mathijsen werd gewisseld, wat niet de bedoeling van Fred wasAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet iedereen wilt zijn gegevens hier publiekelijk, vandaar. Het was maar een opmerkingquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:20 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Wat willen ze daar precies mee dan?
Zoals ik aangeef staat het toch al vrij makkelijk te vinden op internet, en zonder ordernummer zou je in principe (ja in principe) niet ver kunnen komen
Hala Madrid !
Nee Rutten dacht, ach ook primaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ook niemand die dan ingrijpt? Wat een amateurs.![]()
![]()
![]()
Elke dag![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
![]()
12 jaar oude fotoquote:Later op de avond versloeg Ten Napel nog een wedstrijd tussen FC Utrecht Speler Jordy Zuidam en OmniRocket. OmniRocket won de wedstrijd met 1-0, door met de virtuele Jordy Zuidam te scoren. Dat FIFA ook bij de voetbalprofs populair is wist Zuidam ons te vertellen. Tijdens een trainingskamp van FC Utrecht gaan er altijd een aantal PS2?s mee. Zuidam zelf heeft meestal weinig succes op de onderlinge toernooitjes, Edson Braafheid daarentegen is de beste virtuele speler uit de FC Utrecht selectie.![]()
Wie zei dat dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee Rutten dacht, ach ook prima![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Rubio Rubin van Utrecht al opgeroepen voor #TeamUSAAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoe is het eigenlijk met die rechtsback van TeamUSA afgelopen? Die met z'n rushes op het WK tegen België dacht ikquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:28 schreef Tim86 het volgende:
Rubio Rubin van Utrecht al opgeroepen voor #TeamUSA![]()
waarom ken ik hem nietquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:28 schreef Tim86 het volgende:
Rubio Rubin van Utrecht al opgeroepen voor #TeamUSA![]()
![]()
Spursquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:29 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met die rechtsback van TeamUSA afgelopen? Die met z'n rushes op het WK tegen België dacht ik
Maar weer uitgeleend aan Sounders geloof ik![]()
Spurs toch?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:29 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met die rechtsback van TeamUSA afgelopen? Die met z'n rushes op het WK tegen België dacht ikSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik heb hem op facebookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vierde man begrijpt voetbal dus beter dan sliske de Rut. Hier kan je je kapot om schamen en de gedachte dat Immers zondag weer op 10 staat inclusief aanvoerdersband is zo frustrerend. Rutten komt ongelofelijk goed weg hiermee net als tegen Ado, maar wat is dit een pover zooitje zeg. Lijkt Ajax wel, gr grquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Vierde man had bij Feyenoord het verkeerde nummer omhoog gehouden, waardoor Mathijsen werd gewisseld, wat niet de bedoeling van Fred was![]()
Knap dat je het alsnog weer over Ajax hebt terwijl het daar helemaal niet over gaat.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vierde man begrijpt voetbal dus beter dan sliske de Rut. Hier kan je je kapot om schamen en de gedachte dat Immers zondag weer op 10 staat inclusief aanvoerdersband is zo frustrerend. Rutten komt ongelofelijk goed weg hiermee net als tegen Ado, maar wat is dit een pover zooitje zeg. Lijkt Ajax wel, gr gr![]()
Is maar een grapje man.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Knap dat je het alsnog weer over Ajax hebt terwijl het daar helemaal niet over gaat.![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Knap dat jij kan lezen, is er niet ergens een AH open waar je naartoe kan gaan?!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Knap dat je het alsnog weer over Ajax hebt terwijl het daar helemaal niet over gaat.![]()
Daar ben ik vanmiddag al geweest. En het was niet leuk.. het duurde heel lang omdat iemand heel langzaam ging betalen (iets van 15,25 en dan heel veel munten van 50 cent en 1 euro) en daardoor miste ik bijna de bus.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Knap dat jij kan lezen, is er niet ergenals een AH open waar je naartoe kan gaan?!![]()
Wie heeft het fragment van die kut Mulder bij die vrije trap? Volgens mij was het de faal van de eeuw. Timmer2Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Alle goals waren zijn schuld imo.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wie heeft het fragment van die kut Mulder bij die vrije trap? Volgens mij was het de faal van de eeuw. Timmer2Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Goed gezegd maatquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
![]()
Wat een goal Antolic
Hala Madrid !
Laten ze alle samenvattingen zien op RTL7 ?Hala Madrid !
Ik krijg echt nooit kickoff goals tegen, maar vandaag ineens 2. Eerst valt Neuer over mijn speler heen waardoor hij er direct in vliegt van 70 meter en bij de ander beukt Ibra gewoon de verdediger tegen de keeper aan die daardoor ook grabbelt. Aids
Ook gewoon precies daardoor verloren 2x
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Helaas niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:52 schreef BDIL het volgende:
Laten ze alle samenvattingen zien op RTL7 ?![]()
quote:
Hala Madrid !
ik gun het ze welquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:02 schreef wieisboos het volgende:
Twenteschande voor het Nederlandse voetbal
En Feyenoordjammer dat ik dat niet live heb kunnen zien
is die loting morgen ofzo?
![]()
Ik gun het Feyenoord ook hoor, ben sowieso voor elke Nederlandse club in Europaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik gun het ze welis die loting morgen ofzo?
![]()
Waterman stopt een penalty tegen St. Ettiene als keeper van Karabukspor. Zou een stunt zijn als die de poule fase weten te halen.
Akpala staat bij Karabukspor in de spits.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
![]()
Leuke serie van die gozer, met bekende NL'se helden. Hij gebruikt Lurling en Zeefuik.
Brands had het in een interview laatst over spelers uit de Oekraïne die nu misschien haalbaar worden door de situatie daar. Kom maar op met Dragovic![]()
Maar het zal wel een reserve voor achter Bruma worden denk ik.![]()
Waterman uitgeschakeld, geen stuntje dus.
Pot 1:
Sevilla
Inter
Tottenham
PSV
Napoli
Dinamo Kiev
Villarreal
Fiorentina
FC Salzburg
Metalist
Lille
FC Kopenhagen
Pot 2
Steaua Boekarest
Standard Luik
PAOK
Celtic
Besiktas
VfL Wolfsburg
Club Brugge
Dnjpr
Trabzonspor
Panathinaikos
Sparta Praag
Borussia Mönchengladbach
Pot 3:
Everton
Young Boys
Dinamo Zagreb
FC Zurich
Estoril Praia
Legia Warschau
Partizan Belgrado
Torino
Feyenoord
En Avant Guingamp
AS Saint-Étienne
Rio Ave
Pot 4:
Dinamo Moskou
FK Krasnodar
NK Rijeka
Asteras Tripolis
KSC Lokeren
HJK Helsinki
Slovan Bratislava
Dinamo Minsk
Apollon Limassol
Astra Giurgiu
Qarabağ
AaB Aalborg
Je zult maar Everton uit pot 3 en dan een van die Russische clubs uit pot 4 loten. Alhoewel, daarvan verliezen is minder beschamend dan die clubjes waar we de laatste jaren tegen faalden.![]()
Hoop echt dat Celtic Legia Warschau lootquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:43 schreef DutchSL het volgende:
Pot 1:
Sevilla
Inter
Tottenham
PSV
Napoli
Dinamo Kiev
Villarreal
Fiorentina
FC Salzburg
Metalist
Lille
FC Kopenhagen
Pot 2
Steaua Boekarest
Standard Luik
PAOK
Celtic
Besiktas
VfL Wolfsburg
Club Brugge
Dnjpr
Trabzonspor
Panathinaikos
Sparta Praag
Borussia Mönchengladbach
Pot 3:
Everton
Young Boys
Dinamo Zagreb
FC Zurich
Estoril Praia
Legia Warschau
Partizan Belgrado
Torino
Feyenoord
En Avant Guingamp
AS Saint-Étienne
Rio Ave
Pot 4:
Dinamo Moskou
FK Krasnodar
NK Rijeka
Asteras Tripolis
KSC Lokeren
HJK Helsinki
Slovan Bratislava
Dinamo Minsk
Apollon Limassol
Astra Giurgiu
Qarabağ
AaB Aalborg
Je zult maar Everton uit pot 3 en dan een van die Russische clubs uit pot 4 loten. Alhoewel, daarvan verliezen is minder beschamend dan die clubjes waar we de laatste jaren tegen faalden.![]()
![]()
twitter:mackandji twitterde op donderdag 28-08-2014 om 23:44:32Who says dreams don't come true?! WOW!!!!!!! #HJK! #EuropaLeagueGroupStage! reageer retweet
![]()
![]()
HJK speelde ooit nog CL tegen PSV, thuis wonnen we dankzij een late goal van Bruggoddink (ik was er bij) en uit een hattrick van Van Nistelrooij![]()
![]()
Jongens. Ik weet niet zo goed welke upgrade(s) ik moet doen.
Dit zijn zo'n beetje de opties:
- IF Armero + IF Handanovic
- TOTS Benatia
- SIF Schurrle
Of heeft iemand nog een andere suggestie?
Dit zijn mijn teams. Zo'n 200k dus te spenderen op de Xbox.
http://wefut.com/squad/146968
http://wefut.com/squad/143781
http://wefut.com/squad/111399Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
tots benatia is idd een goede, miss tots chielini ook doenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:11 schreef DuTank het volgende:
- TOTS Benatia
- SIF Schurrle
http://wefut.com/squad/111399![]()
![]()
Verkoop die eerste twee en hou de laatste dat lijkt tenminste ergens opquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:11 schreef DuTank het volgende:
- TOTS Benatia
- SIF Schurrle
http://wefut.com/squad/111399![]()
Feyenoordmulder is trouwens wel echt tering slecht.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zijn gewoon fijne teams hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Verkoop die eerste twee en hou de laatste dat lijkt tenminste ergens opIk kan er alleen niet de EAids mee verslaan, maar ja....
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Neejoh, kijk je ook hunterxhunter ?quote:Hala Madrid !
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:18 schreef Zhano het volgende:
Als Feyenoord HJK loot ga ik wel ff heen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
die nerdmans met bril is trapz voor mijquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
zo zie ik kidd altijd voor me. en maver rechtsonderin met dat brilletje
en ozz en trapz rechts
![]()
DefaqHet is nog makkelijk te doen ook voor hackers
Hala Madrid !
Eerste goede daad ook weer verricht. Ouders weggebracht naar Eindhoven. Verdomme om half 5 mijn nest uit omdat ze nooit fatsoenlijk kunnen boeken. Ging wel wat soepeler dan de vorige keer toen ik ze ging ophalen.
Iets anders. Ik ben wel benieuwd naar de groepsindeling vanmiddag. Een groep met Celtic lijkt me wel tof.Feyenoord Rotterdam![]()
Sowieso is Eindhoven relaxter dan Schiphol. Gedoe met parkeren (zeker bij ophalen) en bagage. En Eindhoven is minder lang wachten voor passagiersquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 07:13 schreef Fuszy het volgende:
Eerste goede daad ook weer verricht. Ouders weggebracht naar Eindhoven. Verdomme om half 5 mijn nest uit omdat ze nooit fatsoenlijk kunnen boeken. Ging wel wat soepeler dan de vorige keer toen ik ze ging ophalen.
Iets anders. Ik ben wel benieuwd naar de groepsindeling vanmiddag. Een groep met Celtic lijkt me wel tof.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Goed, bij de 3-0 lekker vroeg je mandje in gaan, en op het moment dat je in je REM slaap bent, valt de 4-3, waarop de pauperbuurman helemaal los gaat![]()
Overbodige spelers verkocht, budget 11 miljoen om een nieuw team te maken. Hoe zijn de ervaringen met IF Jovetic? Vooral veel gelezen dat iedereen zich erg verheugd heeft op die kaart, maar nog niet echt mensen die er mee gespeeld hebben volgens mij?![]()
Jawel, Tim en Kiid volgens mij. En die waren er erg over te spreken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:32 schreef Toefjes het volgende:
Goed, bij de 3-0 lekker vroeg je mandje in gaan, en op het moment dat je in je REM slaap bent, valt de 4-3, waarop de pauperbuurman helemaal los gaat![]()
Overbodige spelers verkocht, budget 11 miljoen om een nieuw team te maken. Hoe zijn de ervaringen met IF Jovetic? Vooral veel gelezen dat iedereen zich erg verheugd heeft op die kaart, maar nog niet echt mensen die er mee gespeeld hebben volgens mij?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oke, nou, dan moet hij wel heel goed zijn. Dan gaan we die vandaag eens aanschaffen. Het 4-1-2-1-2 (2) bevalt me wel. Wil ik lallala nog proberen, en dan groene Suarez naast Jovetic. Dat is vast heel origineelquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jawel, Tim en Kiid volgens mij. En die waren er erg over te spreken.![]()
Ja, ik vind het ook een fijne opstelling. Bedacht me gisteren dat dat gedoe met die buitenspelers in mijn BPL team ook maar eens afgelopen moet zijn, en dat ik er ook 41212(2) van ga maken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oke, nou, dan moet hij wel heel goed zijn. Dan gaan we die vandaag eens aanschaffen. Het 4-1-2-1-2 (2) bevalt me wel. Wil ik lallala nog proberen, en dan groene Suarez naast Jovetic. Dat is vast heel origineel
Touré CDM, Santi (CAM), Lallana als L/RCM en dan nog wat. Nasri ofzo denk ik.
En IF Jovetic erin natuurlijk, naast MOTM RVP.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ga voor TOTS Matic als CDM, die heb ik nog niet gehad. Lalalala als CM is ook wel een goede suggestie. iMotm Suarez kan ook uitstekend als CAM, dan IF Jovetic en Aguero in de spitsquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook een fijne opstelling. Bedacht me gisteren dat dat gedoe met die buitenspelers in mijn BPL team ook maar eens afgelopen moet zijn, en dat ik er ook 41212(2) van ga maken.
Touré CDM, Santi (CAM), Lallana als L/RCM en dan nog wat. Nasri ofzo denk ik.
En IF Jovetic erin natuurlijk, naast MOTM RVP.![]()
Verrek, daarom is het zo gezellig de laatste dagenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:05 schreef Reemi het volgende:
Waarom is maver de laatste tijd zo stil eigenlijk?![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Verrek, daarom is het zo gezellig de laatste dagen
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Geen slapende honden wakker maken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:05 schreef Reemi het volgende:
Waarom is maver de laatste tijd zo stil eigenlijk?![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Verrek, daarom is het zo gezellig de laatste dagen
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Moge mannen hoe gaat het hier :w
bizar feyenoord gister
loting van ajax iets minder.
Groeten uit t zonnige italiePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat zijn jullie toch geobsedeerd door die jongenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:05 schreef Reemi het volgende:
Waarom is maver de laatste tijd zo stil eigenlijk?
Nu pas?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:22 schreef Grandesco het volgende:
Die Mulder
Je merkt nu echt dat hij gewoon door de mand valt.![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat zijn jullie toch geobsedeerd door die jongen"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Wie neem je dan als tweede CM? Ik zat aan TOTS Ramsey te denken...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga voor TOTS Matic als CDM, die heb ik nog niet gehad. Lalalala als CM is ook wel een goede suggestie. iMotm Suarez kan ook uitstekend als CAM, dan IF Jovetic en Aguero in de spitsNAC Breda
Rèsbaarge![]()
TOTS Matic kan niet zo veel eigenlijk. Hij is niet het fucking rondbeukende, schoffelende beest wat ik nodig heb op het middenveld. En volgens mij heb jij ook liever zo'n speler. Toure dus.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga voor TOTS Matic als CDM, die heb ik nog niet gehad. Lalalala als CM is ook wel een goede suggestie. iMotm Suarez kan ook uitstekend als CAM, dan IF Jovetic en Aguero in de spitsHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik ga dan juist de andere kant op, en denk dan meer aan Ramires. Of Rooney. Ramsey vind ik verdedigend erg sterk, maar de keren dat ik hem had vond ik hem aanvallend geen meerwaarde eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wie neem je dan als tweede CM? Ik zat aan TOTS Ramsey te denken...Meer het type iMotm Khedira type. Gewoon bal afpakken, en inleveren bij de spelers die wel iets met een bal kunnen. Heb je Matic al gehad?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
TOTS Matic kan niet zo veel eigenlijk. Hij is niet het fucking rondbeukende, schoffelende beest wat ik nodig heb op het middenveld. En volgens mij heb jij ook liever zo'n speler. Toure dus.![]()
Rooney is misschien wel een goede optie jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga dan juist de andere kant op, en denk dan meer aan Ramires. Of Rooney. Ramsey vind ik verdedigend erg sterk, maar de keren dat ik hem had vond ik hem aanvallend geen meerwaarde eigenlijk.
[..]
Meer het type iMotm Khedira type. Gewoon bal afpakken, en inleveren bij de spelers die wel iets met een bal kunnen. Heb je Matic al gehad?
Of TOTS Gerrard??NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als je nog niemand hebt die een echte specialist in dode spelmomenten is (vrije trappen en corners met name), dan is hij wel een hele goede speler. Aanvallend en verdedigend oerdegelijk, strength 92 en vreselijk harde afstandsschotenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Rooney is misschien wel een goede optie ja
Of TOTS Gerrard??![]()
![]()
Dan wordt het TOTS Gerrard. Lallana op rechts want 4* wf, Gerrard pegelen vanaf linksquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je nog niemand hebt die een echte specialist in dode spelmomenten is (vrije trappen en corners met name), dan is hij wel een hele goede speler. Aanvallend en verdedigend oerdegelijk, strength 92 en vreselijk harde afstandsschoten
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Klopt ja. Is ook een stuk dichterbij dan schiphol. Hoef je ook dat schijtstuk met die trajectcontrole niet te rijden. Wel 4 euro aan parkeerkosten per uurquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sowieso is Eindhoven relaxter dan Schiphol. Gedoe met parkeren (zeker bij ophalen) en bagage. En Eindhoven is minder lang wachten voor passagiers. afzetters. Na 10 minuten wordt er gewoon voor een uur gerekend daar.
Feyenoord Rotterdam![]()
Daarom afzetten en wegwezenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Klopt ja. Is ook een stuk dichterbij dan schiphol. Hoef je ook dat schijtstuk met die trajectcontrole niet te rijden. Wel 4 euro aan parkeerkosten per uur. afzetters. Na 10 minuten wordt er gewoon voor een uur gerekend daar.
Voor 7 uur 's ochtends mag je daar volgens mij toch nog 120 op een groot stuk van de A2 tussen Utrecht en A'dam?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb geen idee. Zo vaak kom ik daar niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daarom afzetten en wegwezen
Voor 7 uur 's ochtends mag je daar volgens mij toch nog 120 op een groot stuk van de A2 tussen Utrecht en A'dam?Feyenoord Rotterdam![]()
EA
Hebben ze me account weer dicht gegooid![]()
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
iMotM Khedira heb ik dan weer niet gehadquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga dan juist de andere kant op, en denk dan meer aan Ramires. Of Rooney. Ramsey vind ik verdedigend erg sterk, maar de keren dat ik hem had vond ik hem aanvallend geen meerwaarde eigenlijk.
[..]
Meer het type iMotm Khedira type. Gewoon bal afpakken, en inleveren bij de spelers die wel iets met een bal kunnen. Heb je Matic al gehad?
Het fijne aan TOTS Matic is dat hij fucking groot is. Hij oogt alleen echt supertraag. Heeft natuurlijk best wel wat pace, maar heeft bijvoorbeeld een draaicirkel van een vrachtwagen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik ga het maar zo doen, budgettair afgemaakt. Hou ik misschien nog wat over om Messi of Neymar te upgraden![]()
![]()
Oh godquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:58 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga het maar zo doen, budgettair afgemaakt. Hou ik misschien nog wat over om Messi of Neymar te upgraden
[ afbeelding ]![]()
TOTS Reus begint na een stroef begin steeds fijner te spelen. Gewoon zorgen dat ik m'n eigen spelletje blijf spelen en niet te gefixeerd op zoek gaan naar hem. Loopt ondertussen 1 op 1, een veel beter gemiddelde dan wat ik met zijn NIF haalde.![]()
PSN: DePresident_![]()
Niet echt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een jaloerse bitch, dat ben je.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
nee, zij zijn gewoon van die sweaty BPL cuntsquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ik bied 0 cent.quote:
echt voor maar 1 persoon zeker?wel tof
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Volgens mij heb ik er 1 voor de pc gehad.
had je je psn al gekoppeld aan je uplay account eigenlijk?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Volgens mij heb ik er 1 voor de pc gehad.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja die was wel gekoppeld...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
had je je psn al gekoppeld aan je uplay account eigenlijk?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
White Ranger Power!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
White power ranger... verwacht ik eigenlijk een puntmuts.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
In Westervoort wonenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:32 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
In Zaanstad geboren en toch voor Turkije gaan
Dit:quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:32 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Geef hem eens ongelijk. Voor Oranje komt hij simpelweg tekort.In Nederland is alles voor hem ontstaan (training, opleiding enz enz) maar nee meneer gaat naar Turkije.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:32 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
In Zaanstad geboren en toch voor Turkije gaan
Bij die 3-3 gisteravond moest ik gelijk aan die post van jou denken over je vader.quote:![]()
Hahaha ja ik dacht ook al FUUUUUUUUUUUUU niet weerquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bij die 3-3 gisteravond moest ik gelijk aan die post van jou denken over je vader.![]()
![]()
![]()
Ik ben benieuwd wie we gaan loten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:35 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hahaha ja ik dacht ook al FUUUUUUUUUUUUU niet weerhoop stiekem op Tottenham
Tottenham, Celtic, Aalborg (of HJK dan kunnen we Kandji pakkie geven) zou het mooiste zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie we gaan loten.hoop stiekem op Tottenham
Kopenhagen, Luik/Trabzon en nog een kutclubje zou voor de punten wel wat handiger zijn![]()
![]()
Tottenham en Celticquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:38 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Tottenham, Celtic, Aalborg (of HJK dan kunnen we Kandji pakkie geven) zou het mooiste zijn.
Kopenhagen, Luik/Trabzon en nog een kutclubje zou voor de punten wel wat handiger zijndat lijkt mij wel vet maar niet echt handig om verder te willen gaan.
Ach als je Celtic zag tegen Mariborquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tottenham en Celticdat lijkt mij wel vet maar niet echt handig om verder te willen gaan.
![]()
![]()
Zijn genoeg Turken hier die dat doen hoor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:32 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
In Zaanstad geboren en toch voor Turkije gaan![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
het is ook niet zo makkelijk hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zijn genoeg Turken hier die dat doen hoor.![]()
Als je een Turkse opvoeding gehad hebt, altijd daarheen op vakantie gaat, bijna iedereen uit je familie daar woont enzo. Veel voelen zich gewoon als gast in nl ook al hebben ze aan Nederland eigenlijk alles te danken
Die Mocros ook altijdquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zijn genoeg Turken hier die dat doen hoor.![]()
![]()
hier lekker profiteren van alles en als het er dan op aankomt voor Mocrostan kiezen.
maar die hebben ook allemaal een xbox.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die Mocros ook altijd![]()
hier lekker profiteren van alles en als het er dan op aankomt voor Mocrostan kiezen.
Ga eens Last Airbender en Korra kijken. Is imprincipe gewoon naruto maar dan zonder al dat uitstel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
maar die hebben ook allemaal een xbox.![]()
niet op netflix zeker?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ga eens Last Airbender en Korra kijken. Is imprincipe gewoon naruto maar dan zonder al dat uitstel.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:38 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Tottenham, Celtic, Aalborg (of HJK dan kunnen we Kandji pakkie geven) zou het mooiste zijn.
Kopenhagen, Luik/Trabzon en nog een kutclubje zou voor de punten wel wat handiger zijnIk denk niet dat Spurs een goed idee is gezien het verleden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tottenham en Celticdat lijkt mij wel vet maar niet echt handig om verder te willen gaan.
Ik zou dit wel willen:
FC Kopenhagen, Celtic en die laatste maakt me weinig uit. Als het maar geen Russen troep isFeyenoord Rotterdam![]()
als jij Kingdom gaat kijken.quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:14 schreef Rijst het volgende:
ha
http://forum.ea.com/uk/posts/list/0/2920509.page#32997472![]()
![]()
![]()
Korra heb ik alleen seizoen 1 gezien.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ga eens Last Airbender en Korra kijken. Is imprincipe gewoon naruto maar dan zonder al dat uitstel.
De rest ook maar eens naar beneden laden.![]()
Hoe zie je die statistieken ook alweer?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
maarja het is toch zo? Ja kut, weer een lossOh wacht ik sta al negatief
![]()
Waarom zijn er eigenlijk zo weinig goede Turks-Nederlandse voetballers in vergelijking met Marokkanen?
Ik kan me geen enkele Nederlands elftal waardige Turk herinneren, ja die gast van Heerenveen die goede vrije trappen kon nemen had 1 of 2 oefenpotjes meegedaan.![]()
Ugurquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:20 schreef DutchSL het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk zo weinig goede Turks-Nederlandse voetballers in vergelijking met Marokkanen?
Ik kan me geen enkele Nederlands elftal waardige Turk herinneren, ja die gast van Heerenveen die goede vrije trappen kon nemen had 1 of 2 oefenpotjes meegedaan.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:20 schreef DutchSL het volgende:
![]()
ergens in de webappquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:20 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hoe zie je die statistieken ook alweer?![]()
Bij die leaderboards, en dan compare.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:20 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hoe zie je die statistieken ook alweer?![]()
Meer Marokkanen die hun school verwaarlozen en dus meer tijd hebben om te voetballen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:20 schreef DutchSL het volgende:
Niks mis met de Power Rangersquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja echt goeie sfeeracties daar altijd
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hahaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik zit op het werk. En jij?werk
vreemd genoeg deed ie het net wel primaquote:#FUT and #EASFC maintenance from 12am-8am PT (8am-4pm UK). 8hr downtime. Other modes unaffected. Apologies for the inconvenience.![]()
Als je je gewoon eens even voorstelt. Ik heb je nog nooit gezien tenminste.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nou, als FUT het nu niet doet, zou ik zeggen: dan doet ie het niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:55 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Hahawerk
[..]
vreemd genoeg deed ie het net wel prima![]()
Dit komt een beetje vreemd over, voor iemand met een UI en nick van een man die zich sterk maakte (of tenminste deed alsof) voor de arbeiders.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Weet hij dat er pas een win wordt geregistreerd als je meer scoort dan je tegenstander?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:14 schreef Rijst het volgende:
ha
http://forum.ea.com/uk/posts/list/0/2920509.page#32997472![]()
Wanneer komt gvd het nieuws van Feyenoord over een nieuwe spits/verdediger/middenvelder/doelman?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja ik wil nog een tweede doelman.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Of Frutten heeft ebola op zijn ogen. Zou Immers trouwens een contract hebben getekend met de optie dat hij alles moet spelen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:30 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Maar die is blijkbaar nog slechter dan MulderRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Sinds Pim Doesburg weg is heeft Feyenoord een keepersprobleem. Hij is diegene die gemist wordt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:30 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Maar die is blijkbaar nog slechter dan Mulder![]()
Ik mis Moens.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sinds Pim Doesburg weg is heeft Feyenoord een keepersprobleem. Hij is diegene die gemist wordt.
Ik mis Dudeken natuurlijk Oe Aaa Ed de Goey say oe a Ed de Goey
Was wel een baas, maar een goede keeper is anders.quote:
Ik hield mijn hart vast als er een vrije trap kwam.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Was wel een baas, maar een goede keeper is anders.
Waren redelijke keepers, maar Doesburg heeft wereldkeepers van die gasten gemaakt. Van Hiele tot aan Lodewijks was Feyenoord altijd voorzien van een geweldige keeper. Daarna.. tja. Mulder is wel het dieptepunt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik mis Dudeken natuurlijk Oe Aaa Ed de Goey say oe a Ed de Goey
![]()
Ik blijf mij het meest ergeren aan Immers en de gedachte dat hij straks zelfs aanvoerder is laat de tranen in de ogen springen. Rutten maakt echt een hele slechte beurt. Hij komt echt heel gelukkig weg gister net als tegen Ado, maar dit Feyenoord doet mij denken aan Been.![]()
Zonder Immers was Feyenoord nooit tweede gewordenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:39 schreef Kiid het volgende:
Ik blijf mij het meest ergeren aan Immers en de gedachte dat hij straks zelfs aanvoerder is laat de tranen in de ogen springen. Rutten maakt echt een hele slechte beurt. Hij komt echt heel gelukkig weg gister net als tegen Ado, maar dit Feyenoord doet mij denken aan Been.![]()
och jeequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als je je gewoon eens even voorstelt. Ik heb je nog nooit gezien tenminste.jij stelt je vast in elk topic voor
kan ook een lokaal probleem zijn, hequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, als FUT het nu niet doet, zou ik zeggen: dan doet ie het niet.gvdquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit komt een beetje vreemd over, voor iemand met een UI en nick van een man die zich sterk maakte (of tenminste deed alsof) voor de arbeiders.![]()
![]()
Niet mee eens. Pelle deed alles en Immers liep er voor spek en bonen bij. Net als nu met het verschil dat we nu geen spits hebben die een bal kan vasthouden en de vleugels bedienen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zonder Immers was Feyenoord nooit tweede geworden![]()
Ja, moet ik nou zien of jij een lokaal probleem hebt? In welk lokaal zit jij dan? Misschien hebben we allebei wel een lokaal probleem. Dan is een bevestiging toch niet relevant.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:40 schreef MrStalin het volgende:
[..]
och jeejij stelt je vast in elk topic voor
[..]
kan ook een lokaal probleem zijn, he
[..]
gvd![]()
Ik weet nou niet of ik moet lachen. Of huilen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niet mee eens. Pelle deed alles en Immers liep er voor spek en bonen bij. Net als nu met het verschil dat we nu geen spits hebben die een bal kan vasthouden en de vleugels bedienen.![]()
okquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, moet ik nou zien of jij een lokaal probleem hebt? In welk lokaal zit jij dan? Misschien hebben we allebei wel een lokaal probleem. Dan is een bevestiging toch niet relevant.![]()
Ik ga weer terug naar het Jovetic teamquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of ik moet lachen. Of huilen.
Scheelt wel dat je iedere keer weer winst kan maken op je team![]()
![]()
Poetin: 'Laat omsingelde Oekraïeners gaan'quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:54 schreef Praxis het volgende:
Tijd voor een nieuwe ronde sancties.
Er staat nog een bazooka te wachten qua sancties dan is het spel echt over.
En sowieso FIFA2018 kan onmogelijk doorgaan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:10 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Alsof EA al dat geld gaat laten liggenquote:![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:14 schreef OmniRocket het volgende:
Poetin: 'Laat omsingelde Oekraïeners gaan'
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
[..]
[..]
[..]![]()
Hoi trouwens![]()
![]()
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
Patrick Lodewijks was de beste.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik hield mijn hart vast als er een vrije trap kwam.
[..]
[..]
[..]
Zeg dat het spel voor jou sowieso al over is, want de servers zijn bagger.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:23 schreef OmniRocket het volgende:
ik lees nu trouwens z'n 2e zin die eindigt met 'dan is het spel echt over'"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:21 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ohhhh je bedoelt het WK 2018 georganiseerd door de FIFAquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:23 schreef Praxis het volgende:
[..]
Vertaal WK eens naar het buitenland.
FIFA2018 staat internationaal voor de wereldbeker voetbal in Rusland.quote:![]()
Douglasquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dinamo is kkslegt. Buttner en Manolevje...
Standaard Luikquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:39 schreef Fuszy het volgende:
Prima poules voor beide teams. Sevilla is alleen wel heel sterkdaar ga ik wel heen denk ik.
Dat is standaard Leuk. Wahahaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Standaard Luikdaar ga ik wel heen denk ik.
![]()
Ik ook.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Standaard Luikdaar ga ik wel heen denk ik.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: