Dat krijg je als je nagenoeg de hele bevolking op de kast wil jagen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Doodsbedreigingen waren er al om het willen organiseren van een Sinterklaasfeest voor bijstandskindertjes, dus klappen lijkt me zeer waarschijnlijk. De anti-anti-Zwarte pieten lobby is nogal agressief. Net als de anti-Zwarte Pieten lobby maar die is marginaal in omvang.
Vind het gewoon apart dat bepaalde figuren hier keer op keer de islam aan willen knopen. Het is verdomme een achterlijke discussie over een kinderfeestje. Hoe verknipt moet je dan zijn om dan over hoofddoekjes te beginnen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij bent geobsedeerd door de obsessies van anderen.
dat maakt doodsbedreigingen richting een organisatie die alleen maar een leuk feestje wil organiseren begrijpelijk? Vind dit een achterlijke redenatie van je.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:45 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dat krijg je als je nagenoeg de hele bevolking op de kast wil jagen.
Zo masochistisch zijn kwinsie en zijn 7 volgelingen toch niet, dat ze klappies lekker vinden?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:40 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Klappies van de ME net als tijdens die Pro Patria demonstratie. Heerlijk.
Er zijn mensen die zich wel heel snel op de kast laten jagen. Haal gewoon je schouders op en vier Sinterklaas zoals jij dat wil, niemand die je tegen gaat houden hoor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:45 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dat krijg je als je nagenoeg de hele bevolking op de kast wil jagen.
Racisten zijn er best. Ik denk dat in deze discussie er veel mensen zijn die daar of geen oog voor hebben of ervoor kiezen om die racistische elementen te negeren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:44 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Wat zei ik je? Komt door die miljoenen racisten.
Net zo verknipt als het goedpraten van het verstoten van een kinderfeestje. Of net zo verknipt als het gelijk in de stress schieten als het woordje islam een keertje valt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vind het gewoon apart dat bepaalde figuren hier keer op keer de islam aan willen knopen. Het is verdomme een achterlijke discussie over een kinderfeestje. Hoe verknipt moet je dan zijn om dan over hoofddoekjes te beginnen?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:37 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Heb er toch op gereageerd? Het fenomeen Zwarte Piet is verre van onschuldig. Het houdt een bepaalde soort racisme levend, waar we per direct van moeten afstappen.
Dit is geen kleine issue, dit is een zeer groot probleem.
Nee, maar het gaat om belangen van verschillende groepen die "overwinningen" op de ander willen behalen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:47 schreef DroogDok het volgende:
Wel grappig dat er allerlei dingen bijgehaald moeten worden om bepaalde vergelijkingen te maken, alsof 1 fout een andere fout rechtvaardigt.
Fixed.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:49 schreef Alentejana het volgende:
Wel een duidelijk voorbeeld van heersende intolerantie in het land dat zogenaamd zo tolerant zou zijn.
Gewoon een blauwe baard en roze pruik (maar nog steeds een zwart gezicht), pegels als oorbellen en klaar is Kees Piet.
De tolerantie kaart, die misten we nog. "Doe wat wij zeggen anders zijn jullie niet tolerant genoeg, einz!!". Heerlijk simplistisch.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:49 schreef Alentejana het volgende:
Wel een duidelijk voorbeeld van heersende intolerantie in het land dat zogenaamd zo tolerant zou zijn.
Gewoon een blauwe baard en roze pruik (maar nog steeds een zwart gezicht), pegels als oorbellen en klaar is Kees.
De braafste kndertjes uit de klas.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
IS is NIKS vergeleken bij de racistische kk kaaskop met zijn kk zwarte piet vieze kk racisten jeweetzelluf geen respect voor ons discriminatie aight
ik schiet niet in de stress, ik begrijp die islamobsessie van bepaalde types gewoon niet zoquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Net zo verknipt als het goedpraten van het verstoten van een kinderfeestje. Of net zo verknipt als het gelijk in de stress schieten als het woordje islam een keertje valt.
Dat zou een voor de hand liggende oplossing zijn. Helaas zijn de meesten niet zo tolerant als ze doen voorkomen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:49 schreef Alentejana het volgende:
Gewoon een blauwe baard en roze pruik (maar nog steeds een zwart gezicht), pegels als oorbellen en klaar is Kees.
Nou onder je betoog staat er iemand anders het verstoren van kinderfeestjes goed te praten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:48 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Er zijn mensen die zich wel heel snel op de kast laten jagen. Haal gewoon je schouders op en vier Sinterklaas zoals jij dat wil, niemand die je tegen gaat houden hoor.
Nee, dat bedoel ik niet. Gekken hou je altijd, maar ook die kun je niet hard genoeg aanpakken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
dat maakt doodsbedreigingen richting een organisatie die alleen maar een leuk feestje wil organiseren begrijpelijk? Vind dit een achterlijke redenatie van je.
Het gaat niet zozeer om ZP maar meer om het feit dat er een handjevol import onze eigen tradities nu om zeep aan het helpen is. Als onze cultuur zo slecht bevalt dan is daar het gat van de deur denk ik dan. Ik ga toch ook niet in SA een rechtszaak beginnen tegen het offerfeest omdat ik vind dat dat discriminerend is naar mij toe, die schapen zijn immers ook wit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:38 schreef Scorpie het volgende:
ZP is al gebombardeerd tot een levensgroot probleem. Israël en Palestina is er niks bij.
Idioten heb je overal.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou onder je betoog staat er iemand anders het verstoren van kinderfeestjes goed te praten.
Volgens cebertrut wel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:48 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Er zijn mensen die zich wel heel snel op de kast laten jagen. Haal gewoon je schouders op en vier Sinterklaas zoals jij dat wil, niemand die je tegen gaat houden hoor.
Niemand is tolerant, leer er maar mee leven.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:51 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dat zou een voor de hand liggende oplossing zijn. Helaas zijn de meesten niet zo tolerant als ze doen voorkomen.
Ok, je vind ze gek maar net geef je aan ze wel te begrijpen? Bijzonderquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:51 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Gekken hou je altijd, maar ook die kun je niet hard genoeg aanpakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |