Jij dus ook?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:04 schreef Zelfscanner het volgende:
Eerst allemaal 8 minuten bij de halte als een dode erbij staan, om vervolgens in de bus pas je OV kaart te gaan zoeken.
Nog erger.... Mensen die eerst hun booschappen inpakken en daarna pas hun portemonnee pakken en nog naar hun pinpas en bonuskaart moeten zoekenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:13 schreef twiFight het volgende:
- mensen in de rij bij de kassa. Eerst 5 minuten in de rij staan en niks doen en dan als de kassiere het bedrag noemt pas naar een pinpas gaan zoeken.
Kunnen mensen ophouden met dat nepfilmpje te postenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:01 schreef Paardlants het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon geen kaartje kopen:
Hij is wel leukquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:02 schreef renwan het volgende:
[..]
Kunnen mensen ophouden met dat nepfilmpje te posten
Ik ben er een beetje allergisch voor geworden nadat ik 'm honderden keren heb zien langskomen met comments zoal "OH WAT ERRUGGGG", "IK HAD M ALLANG KLAPPEN VERKOCHT" en "TIS TOCH NIET NORMAAL MEERquote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben er een beetje allergisch voor geworden nadat ik 'm honderden keren heb zien langskomen met comments zoal "OH WAT ERRUGGGG", "IK HAD M ALLANG KLAPPEN VERKOCHT" en "TIS TOCH NIET NORMAAL MEER"
Verdomme
Haha jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben er een beetje allergisch voor geworden nadat ik 'm honderden keren heb zien langskomen met comments zoal "OH WAT ERRUGGGG", "IK HAD M ALLANG KLAPPEN VERKOCHT" en "TIS TOCH NIET NORMAAL MEER"
Verdomme
Was volgens mij een campagne van de NS waarin je dan keuzes kon maken over wat je zou doen ofzoquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:05 schreef Paardlants het volgende:
[..]
[..]
Haha ja
Uit welke serie is dat ook alweer?
Ik hou dan wijselijk mijn kop dicht denk ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:06 schreef renwan het volgende:
[..]
Was volgens mij een campagne van de NS waarin je dan keuzes kon maken over wat je zou doen ofzo
Het zij je allemaal vergeven!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:07 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik hou dan wijselijk mijn kop dicht denk ik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |