Dank u wel voor uw begripquote:
Dit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:13 schreef twiFight het volgende:
Terechte klacht. Geldt ook voor:
- mensen die voor een uitcheckpoortje van de NS gaat staan en dan pas gaat zoeken
- mensen in de rij bij de kassa. Eerst 5 minuten in de rij staan en niks doen en dan als de kassiere het bedrag noemt pas naar een pinpas gaan zoeken.
Sterf allemaal.
Fietsenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:38 schreef nightsleeper het volgende:
Ga dan gewoon met de fiets. De bus is sowieso enkel voor fatties en bejaarden.
wtf waarom filmen ze me...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:01 schreef Paardlants het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon geen kaartje kopen:
Wtf ik snap echt dit soort mensen niet. En er is ook niemand die iets doet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:01 schreef Paardlants het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon geen kaartje kopen:
Dit is in scene gezet, maar ik denk dat je er op zo'n moment verstandig aan zou doen om gewoon je muil te houdenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:57 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Wtf ik snap echt dit soort mensen niet. En er is ook niemand die iets doet.
Deze mensen moeten we direct het stemrecht afnemenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:13 schreef twiFight het volgende:
- mensen die voor een uitcheckpoortje van de NS gaat staan en dan pas gaat zoeken
- mensen in de rij bij de kassa. Eerst 5 minuten in de rij staan en niks doen en dan als de kassiere het bedrag noemt pas naar een pinpas gaan zoeken.
Sterf allemaal.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:34 schreef TntMobius het volgende:
Ik voel je struggles.. ik moet helaas elke ochtend met de bus. en ik denk dat ik binnenkort anger management nodig heb
Of mensen met een enorme lading boodschappen die pas beginnen met inpakken als ze betaald hebben.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:44 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Nog erger.... Mensen die eerst hun booschappen inpakken en daarna pas hun portemonnee pakken en nog naar hun pinpas en bonuskaart moeten zoeken
Trek dan ook altijd wel mijn bek open om er wat van te zeggen dan
Daar stoor ik me niet zo aan, mits ze niet in de weg gaan staan als ik er langs moet om mijn spullen in te pakken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:00 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Of mensen met een enorme lading boodschappen die pas beginnen met inpakken als ze betaald hebben.
Inderdaad, vooral bij vieze, dikke, shagrokende nijlpaarden met ten minste twee van oorbellen voorziene Delano's die in mama's oor aan het tetteren zijn. Lekker met de typerende domme blik voor zich uit staren terwijl de stapel aan het eind zichzelf ophoopt met ladingen huismerkfrisdrank, goedkope kilozakken nep-Marsen en hele vrachten knabbelspek..quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:00 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Of mensen met een enorme lading boodschappen die pas beginnen met inpakken als ze betaald hebben.
Blijkbaar hebben zij op dat moment geen haast, dus waarom zouden ze zich dan alsnog gaan haasten? Daar hebben ze geen enkele reden voor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:13 schreef twiFight het volgende:
t was sarcastisch :pquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:49 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dit is in scene gezet, maar ik denk dat je er op zo'n moment verstandig aan zou doen om gewoon je muil te houden
Denk dan eerder een paar natte stoelenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:07 schreef mtchel112 het volgende:
nee srs, als dit echt was, had er ook echt niemand opgestaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |