quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:48 schreef mokkiemok het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)egen_vliegen_vliegen,.html
Ja toch!quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:38 schreef Bapple het volgende:
Er is niets mee om depressief van te worden, jammer genoeg.
De nozemlook van toen is de gewenste look van nu geloof ik.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:40 schreef geelkuikentje het volgende:
Waar zijn de nozems?
[ afbeelding ]
Ik zie ook geen flappers meer tegenwoordig....quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:34 schreef trucker3 het volgende:
Punkers zijn trouwens ook helemaal uit het straatbeeld verdwenen. Zo'n 25 jaar geleden kwam je nog weleens een verdwaalde hanenkam tegen maar die zijn nu volledig uitgestorven.
Flappers bestaan al zo'n jaar of 80 niet meer, he... Punkers daarentegen zijn nog redelijk "recent".quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:35 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Ik zie ook geen flappers meer tegenwoordig....
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:36 schreef 2NutZ het volgende:
Gothicsop school spuugden we altijd in het hoekje waar ze altijd in kleermakerszit op de grond zaten in hun verlepte jurken
Zo nu en dan zie ik nog wel eens een punker lopen, maar volgens mij waren ze 10 jaar geleden minder zeldzaam.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:34 schreef trucker3 het volgende:
Punkers zijn trouwens ook helemaal uit het straatbeeld verdwenen. Zo'n 25 jaar geleden kwam je nog weleens een verdwaalde hanenkam tegen maar die zijn nu volledig uitgestorven.
Klopt, de meeste kleden zich alleen nog maar gothic op feesten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:40 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Die gothics zijn ouder geworden en over die fase heen gegroeid.
Of ze zijn in hipsters getransformeerd.
je hebt dus geen idee wat gothic isquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:43 schreef getfitbysmith het volgende:
Gothics
Schreeuwend je nek breken op die kut muziek
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:08 schreef BozeHaas het volgende:
Ben ff aan het raiden en nightelfjes aan het hosselen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Waar zijn die mooie brommers gebleven?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:40 schreef geelkuikentje het volgende:
Waar zijn de nozems?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Je plaatje werkt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Dus de Deadprez die altijd tolerant en politiek correct probeert te zijn raakt het kwijt als het over zulke types gaat?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:42 schreef deadprez het volgende:
ja dat is die faggot van tokio hotel toch
vind je het gekquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:43 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dus de Deadprez die altijd tolerant en politiek correct probeert te zijn raakt het kwijt als het over zulke types gaat?
Gasten die zich zo verkleden verdienen ook een paar fikse kk klappen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:43 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dus de Deadprez die altijd tolerant en politiek correct probeert te zijn raakt het kwijt als het over zulke types gaat?
Nee ik vind het gewoon apart dat je hier niet meer politiek correct bent en op andere gebieden wel. Ik bedoel zo'n emo heeft je toch niets misdaan in feite? Fundamenteel doen ze je geen kwaad.quote:
Moet ie er maar niet zo bijlopen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:47 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee ik vind het gewoon apart dat je hier niet meer politiek correct bent en op andere gebieden wel. Ik bedoel zo'n emo heeft je toch niets misdaan in feite? Fundamenteel doen ze je geen kwaad.
Dus als een moslim met een isis vlag loopt hou je hem het hand boven het hoofd, en als een gothic op straat loopt haal je je neus op?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moet ie er maar niet zo bijlopen.
Nee, zijn allebei mongolen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:48 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dus als een moslim met een isis vlag loopt hou je hem het hand boven het hoofd, en als een gothic op straat loopt haal je je neus op?
Maar die arme gothics...quote:
boeiequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:49 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar die arme gothics...Er zitten er vast ook wel bij die het goed bedoelen.
Jij bent dus gothic?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:16 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
je hebt dus geen idee wat gothic is
Was jij geen punker?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:31 schreef deadprez het volgende:
emochimeids zie je ook bijna nooit meer
Nee, luister wel best veel punk.quote:
Oh, nou ik zat in ieder geval in de buurt. Wat vind je van deathrock?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, luister wel best veel punk.
Geen idee, ik weet niet wat het is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:41 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Oh, nou ik zat in ieder geval in de buurt. Wat vind je van deathrock?
Nee, maar weet wel wat het inhoudt.quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet wat het is.
Nee, dat is niet echt mijn ding. Vind het ook niet slecht ofzo, maar zou het zelf niet opzetten.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |