Ja klopt.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:42 schreef killerkip69 het volgende:
die gasten die steeds klopt zeggen, hebben die 'n burnout ofzo? moet wel want die gozer hier zegt dat ook altijd > klopt!
dat is met irriteren zo.....quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:43 schreef manifold het volgende:
Bonusklacht: mensen die zeggen dat ze zich ergens aan storen. Je ergert je ergens aan of iets stoort je...
Onterechte klacht. Dat kan gewoon hoor. Ik stoor me aan jou.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:43 schreef manifold het volgende:
Bonusklacht: mensen die zeggen dat ze zich ergens aan storen. Je ergert je ergens aan of iets stoort je...
dudequote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:43 schreef manifold het volgende:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat is met irriteren zo.....
Fuck...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:44 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Onterechte klacht. Dat kan gewoon hoor. Ik stoor me aan jou.
Ja, je liet me twijfelen dus ik ging het opzoeken.quote:
Had ik dat nou ook maar gedaan...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, je liet me twijfelen dus ik ging het opzoeken.
haha jij bent dom zegquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:46 schreef manifold het volgende:
[..]
Had ik dat nou ook maar gedaan...
Boeie, kan gebeuren toch.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:46 schreef manifold het volgende:
[..]
Had ik dat nou ook maar gedaan...
Daar is het ook voor.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:32 schreef bdd8 het volgende:
Zojuist bij RTL Late Night een compilatie van mensen die zichzelf in de fik zetten tijdens het barbecueen. Het publiek wordt na afloop geinstrueerd daar voor te klappen. Ik stoor me hier al jaren aan
Zoek op deze site http://www.kasperjansen.nl/ maar eens alle fragmenten op waarin ze dwdd analyseren. (De snijtafel) Genoeg redenen om dwdd niet te kijken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
is gewoon een commerciele versie van DWDD
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |