Maar als je 65 bent klinkt 80 minder oud dan als je 5 bent en iemand 20 is. Er hoort een correctiefactor in!quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:24 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Oud is je eigen leeftijd plus 15, blijkt uit onderzoek.
Volgens het onderzoek dus niet. Maar ik weet uit mijn hoofd niet welke populatie ze onderzocht hebben. Ik gok dat er geen 18minners bij waren, vanwege ethische bezwaren tegen onderzoek bij kinderen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:32 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Maar als je 65 bent klinkt 80 minder oud dan als je 5 bent en iemand 20 is. Er hoort een correctiefactor in!
Beter uitzicht als ze pijpt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:38 schreef muhahaha het volgende:
TS valt op vrouwen met korte pittige kapsels.
Lippenstift.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, alsof er een kerel aan je stok sabbelt.
gewoon met nagellak remover eraf halenquote:
Lippenstift met nagellak remover? Ik wil niet weten wat voor een dragqueen jij in het weekend bent..quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:45 schreef Frag_adder het volgende:
gewoon met nagellak remover eraf halen
Tjah slechte herinneringen aan de kermis.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
* Buurpoes veegt koffie van scherm.
Je bent ook niet gauw tevreden.
Hoe hossel jij die oudere vrouwen?quote:Op zaterdag 6 september 2014 10:20 schreef T1psY het volgende:
Wat wil je voor een verslag? Ga hier niet alles tot in detail uittypen hoor
Kan wel vertellen dat het meer was dan missonaris alleen en zelfs dingen die k nog nooit eerder deed maar het was zot fijn ni gewoon :p
Wil je je topic enigszins levend en geloofwaardig houden, zou ik maar een mooi verhaaltje verzinnen typen voor ons.quote:Op zaterdag 6 september 2014 10:20 schreef T1psY het volgende:
Wat wil je voor een verslag? Ga hier niet alles tot in detail uittypen hoor
Kan wel vertellen dat het meer was dan missonaris alleen en zelfs dingen die k nog nooit eerder deed maar het was zot fijn ni gewoon :p
Ja, TS, hup, aan de slag!quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:04 schreef trolley het volgende:
[..]
Wil je je topic enigszins levend en geloofwaardig houden, zou ik maar een mooi verhaaltje verzinnen typen voor ons.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |