Nee sorry meiden van eigen leeftijd kunnen me niet opwindenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:45 schreef roislecxe het volgende:
Sex met je oma![]()
De regel is toch echt hoe jonger hoe beter.
Wel eens een gehad?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:47 schreef T1psY het volgende:
Nee sorry meiden van eigen leedtijd kunnen me niet opwinden
Mja ieder zn dingquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:47 schreef T1psY het volgende:
[..]
Nee sorry meiden van eigen leeftijd kunnen me niet opwinden
En dan schiet je in de stress omdat er "wel eens wat zou kunnen gebeuren"? Je klinkt als puisterige maagd gast...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:48 schreef T1psY het volgende:
3 na elkaar.. met een relatie van 4jr
Geniet van de ervaring die ze heeft.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:55 schreef T1psY het volgende:
Geb het nog nooit gedaan met een vrouw die zoveel ouder is.. waaraan moet ik mij verwachten e.d.
Ze zal vast een pak meer ervaring hebben dan ikzelf.
TS is trouwens geen echte Fok!ker en doet niet zomaar iedereen de moeder
Zolang k haar niet in de kont moet plassen alles goed... wie is stegeman btw?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:00 schreef Nober het volgende:
23 en 45, vieze pedo dat wijf man, neem Stegeman mee en betrap haar op heterdaad.
Hoezo plas jij haar niet in de kont als ze dat wil?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:01 schreef T1psY het volgende:
[..]
Zolang k haar niet in de kont moet plassen alles goed... wie is stegeman btw?
Je hebt morgen een date met TS?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:11 schreef Grietje-tit het volgende:
Gaaffff!!
Die wijven zijn verschrikkelijk heet!!
En ze barsten van de ervaring. Je wordt helemaal gek!
Nee, ik ben toch een man.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:13 schreef Lord Katundro het volgende:
[..]
Je hebt morgen een date met TS?
Denk dat grietje-tit stiekem een man isquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:13 schreef Lord Katundro het volgende:
[..]
Je hebt morgen een date met TS?
En dan zeggen ze dat jongere mannen uithoudingsvermogen hebben..quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:16 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Nee, ik ben toch een man.
Huisvrouwensex noemen ze dat. Een keer meegemaakt. Als broekie. Compleet gesloopt ben ik naar huis gegaan. Allemachtig!
Zelf ook wel eens gedaan met ongeveer hetzelfde leeftijdsverschil. Gewoon doen! Ervaring doet een hoopquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |