Ik vind het alleen jammer dat de vogel niet helemaal loskomt van de "storende" achtergrond. Maar vogel-in-vlucht fotografie is nu eenmaal niet eenvoudigquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
Net niet zo scherp als ik hem hebben wilde, maar ..
[ afbeelding ]
Ben jij hier trots op? Dit verdwijnt bij mij in de vuilnisbak joh, dit hangt je toch niet aan de muur of zet je toch niet op je bureaublad.. en je kon ook niet even die lelijke tak links boven halen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
Net niet zo scherp als ik hem hebben wilde, maar ..
[ afbeelding ]
Shiiiit. Dies echt nice.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:07 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik vind het alleen jammer dat de vogel niet helemaal loskomt van de "storende" achtergrond. Maar vogel-in-vlucht fotografie is nu eenmaal niet eenvoudig.
Eentje van mij dan:
[ link | afbeelding ]Wat Phra Mahathat - Buddha's head in tree roots by -EL-DE-
Prachtige kleurenquote:
Mooie rustgevende plaat met fijne kleuren. Ben het met Nalbandian eens, de vignetering is vooral in de rechterbovenhoek te aanwezig. De andere hoeken vind ik wel fijn ogen.quote:
quote:Op zondag 7 september 2014 21:36 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Liep vanmiddag door Belgrado en zag een deur op een kier met dit tafereeltje erachter.
Vond het wel een tof sfeertje hebben.
Heb je een perskaart?quote:Op zondag 7 september 2014 14:12 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Mooie rustgevende plaat met fijne kleuren. Ben het met Nalbandian eens, de vignetering is vooral in de rechterbovenhoek te aanwezig. De andere hoeken vind ik wel fijn ogen.
Afgelopen vrijdag heb ik voor het eerst een sportwedstrijd gefotografeerd. Mocht aan de lijn zitten dus had goed zicht. Best wel lastig omdat je hoog in de iso moet zitten en mijn 60D dan best wat ruis heeft, dus flink in de nabewerking aan de gang geweest.
[ link | afbeelding ]AJAX - Anderlecht (1-4) BeNE League by RonHui, on Flickr
Deze foto spreekt mij het meeste aan, jammer alleen dat het lijkt of de Ajax speelster bij het Amputatie elftal speelt![]()
Meer van de avond op: https://www.flickr.com/photos/ronhui/sets/72157647273515211
Leuke vondst, en mooi belichtquote:Op zondag 7 september 2014 21:36 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Liep vanmiddag door Belgrado en zag een deur op een kier met dit tafereeltje erachter.
Vond het wel een tof sfeertje hebben.
nope, maar ken iemand die vaste fotograaf is voor een website. Mag voor die website mee. voor perskaart moet je meer dan je helft van je tijd in de journalistiek werkenquote:
Ok, maar ik dacht je hebt zo`n goeie plek, daar kom je normaal niet.quote:Op zondag 7 september 2014 22:29 schreef Ronhui het volgende:
[..]
nope, maar ken iemand die vaste fotograaf is voor een website. Mag voor die website mee. voor perskaart moet je meer dan je helft van je tijd in de journalistiek werken
Nee, zat ook op het veld, heb wel gewoon accreditatie aan moeten vragen, maar zonder perskaartquote:Op zondag 7 september 2014 22:30 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Ok, maar ik dacht je hebt zo`n goeie plek, daar kom je normaal niet.
Leuk hoor, en goeie foto`s gewordenquote:Op zondag 7 september 2014 22:38 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Nee, zat ook op het veld, heb wel gewoon accreditatie aan moeten vragen, maar zonder perskaart
Nice!quote:Op maandag 8 september 2014 00:12 schreef Uncle het volgende:
Regen. Watervallen. Alles.
[ afbeelding ]
Prachtige combinatie van kleurenquote:Op maandag 8 september 2014 00:12 schreef Uncle het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe? Ben ik er benieuwd naarquote:Op maandag 8 september 2014 09:45 schreef Ener-G het volgende:
[ link | afbeelding ]IChiOne 6-9-2014 by renegesink, on Flickr
Langere sluitertijd en ergens in de foto geflitst denk ikquote:Op woensdag 10 september 2014 00:50 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Hoe? Ben ik er benieuwd naar!
Fijne plaat om naar te staren en ondertussen mijn koffie leeg te drinkenquote:Op woensdag 10 september 2014 00:50 schreef Koelkastje het volgende:
Twente, omdat het gewoon zo mooi is!
[ afbeelding ]
Dat.quote:Op woensdag 10 september 2014 08:44 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Langere sluitertijd en ergens in de foto geflitst denk ik
Heel erg mooi! heb je geflitst, of gewoon hoge iso + ND, of wat?quote:Op woensdag 10 september 2014 00:50 schreef Koelkastje het volgende:
[ afbeelding ]
HDR, 7 belichtingen -3 / -2 / -1 / 0 / +1/ +2/ +3quote:Op woensdag 10 september 2014 11:00 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Heel erg mooi! heb je geflitst, of gewoon hoge iso + ND, of wat?
Bohquote:Op woensdag 10 september 2014 00:50 schreef Koelkastje het volgende:
[ afbeelding ]
Verie nijsquote:Op woensdag 10 september 2014 13:32 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
HDR, 7 belichtingen -3 / -2 / -1 / 0 / +1/ +2/ +3
Da's nog eens een toffe bureaubladachtergrond.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:50 schreef Koelkastje het volgende:
[ afbeelding ]
Resolutiequote:Op donderdag 11 september 2014 01:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Da's nog eens een toffe bureaubladachtergrond.![]()
FHD 1080.quote:
Ijslandquote:Op maandag 8 september 2014 00:12 schreef Uncle het volgende:
[ afbeelding ]
Shop hem dan wegquote:Op donderdag 11 september 2014 13:46 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen jammer van die roze kite.
Kit is zo weg, en als je toch bezig bent zet hem gelijk even recht. Wel toffe plaat!quote:Op donderdag 11 september 2014 13:46 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen jammer van die roze kite.
Konden zo doorrijden tot vrij dichtbij. Alsnog even zoeken maar vragen hielpquote:Op donderdag 11 september 2014 13:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
IjslandMoest je verlopen of kon je doorrijden? Bij mij zat dat hek dicht dus hebben aardig ver moeten lopen
Maar die plek is het wel waard.
Vond het wel 1 van de tofste van ijsland.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:54 schreef Uncle het volgende:
[..]
Kit is zo weg, en als je toch bezig bent zet hem gelijk even recht. Wel toffe plaat!
[..]
Konden zo doorrijden tot vrij dichtbij. Alsnog even zoeken maar vragen hielp![]()
Net als gisterenavond...![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |