Hij moet gewoon in de basis. Bilal heeft een leuke actie en voor de rest is het net cabralquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ook al gescoord tegen Besiktas.
Immers had inderdaad een tikkie breed of terug gegeven.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:13 schreef hoofdhead het volgende:
Die bal die achahbar inspeelt op Manu was beter dan alle ballen vooruit (als die er waren) van Immers dit seizoen.
Jij moet juichen jochie poulefase, Coolsingel dit dat.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:11 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
het interesseert niemand wat de fuck jij denkt pipo, jii zat eerder te trollen toch, donder op dan.
Hij is een beetje geïrriteerd door de vele trollen die het nodig vonden hier ff langs te komen daarnet. Kan gebeuren dat je dan een naam mist.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij moet juichen jochie poulefase, Coolsingel dit dat.
En waar heb ik getrollt dan?
Als je al niet tegen een geintje kunt, welke ook nog op waarheid is gebaseerd, dan ben je een vrij zielig persoon.
Eerder Duits.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:14 schreef Tomatenboer het volgende:
We hebben 'heel Europees gespeeld' volgens Fredje.
Cabral zonder de versnelling ja.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:13 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hij moet gewoon in de basis. Bilal heeft een leuke actie en voor de rest is het net cabral
Ben ik ook.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik denk elke keer dat jij RetRy32 bent
Ze zijn sowieso wakker geschud, de hele kuip stond op exploderenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:14 schreef Thunder0x het volgende:
Baal er eigenlijk van dat we door zijn. Misschien waren van geel en rutten dan wel wakker geschud
debielen, lekker op dezelfde manier doorgaan nu
Of voor de pot gegooid. Over de grond is soms veel effectiever, maar dat beseft niet iedereenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:13 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Immers had inderdaad een tikkie breed of terug gegeven.
Veel makkelijker om aan te nemen idd.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Of voor de pot gegooid. Over de grond is soms veel effectiever, maar dat beseft niet iedereen
Volgens mij zei hij ook iets maar toch; wat is 't voor bullshit dan dat er ineens tientallen trolls hierop afkomen. Ik ga toch ook niet naar een ajax of psv topic om daar te lachen, hebben ze aandacht nodig of wat.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij is een beetje geïrriteerd door de vele trollen die het nodig vonden hier ff langs te komen daarnet. Kan gebeuren dat je dan een naam mist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |