[/quote]quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:36 schreef PicoMMP het volgende:
[quote]Op donderdag 28 augustus 2014 21:39 schreef FiliusDeorum het volgende:
ik sta al voor de ingang van het maasgebouw, met mij zo'n 100 andere al
Hou je tong eens binnen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
IK ZAG DIE VAN JOU OOK WEL HOOR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan fix je ze.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja die gast verneukt alles verdere quotes
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:42 schreef Gio-FR-1908 het volgende:
Gewoon ff wat dingen afbreken. Misschien dat Van Geel dan wel wat versterkingen haalt
Gaan gewoon maar 1 wedstrijd uitzenden dan hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:43 schreef hafcfan het volgende:
Nu moet RTL in de poule al kiezen voor een wedstrijd zonder Nederlandse club. Nog nooit mee gemaakt.
Ik ookquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Feyenoord nog doorgaat nemen Rens en ik 1 week een Feyenoord UI.
Dat feyenoord topic is echt hilarischquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kijk niet meer dit seizoen.
Doodziek deze club.
bedanktquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat feyenoord topic is echt hilarisch
Immers staat daar achter en Te Vrede links.quote:
Als jij niet zo zou reageren in zo'n situatie mag je jezelf geen supporter noemen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:46 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Doorgesnoven Feyenoorders, what's new?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Feyenoord scoort wel weer in de laatste minuut.
En dat niemand ook een fuck geeft.quote:
Ik weet dat de gemiddelde supporter nogal tokkie is ja.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:46 schreef Seam het volgende:
[..]
Als jij niet zo zou reageren in zo'n situatie mag je jezelf geen supporter noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |