Dat heb ik ook. Jamie zit over met z'n klauwen in te graaien.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik.
Die ziet er wel uit alsof ze lekker eten maakt.
Van haar geloof ik het eerder dan van Jamie Olliver.
Ah right, ja, dan kan ik me wel voorstellen dat je je af en toe toch verveeltquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hypotheekaanvragen invoeren, offertes controleren en verzenden, hypotheekaktes- en afrekeningen controleren. Ik vond bellen spannend en ondertussen ben ik helemaal blij als een offerte niet klopt en ik mag de bank bellen. Want dan hoef ik even geen aanvraag in te voeren.
Ik word ook al steeds beter in zo'n Alain Clark liedje woord voor woord mee zingen, want die staat nonstop op repeat als je intern in de wacht staat bij één zo'n bank.![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:39 schreef Myraela het volgende:
Mijn recepten zijn te proeven op de meet, allemaal even aanmelden.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:39 schreef Samzz het volgende:
Oh shit, ik kan alleen de 20e. De 27e heb ik een feest.
Hopen dat het de 20ste lekker weer is dan.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:39 schreef Samzz het volgende:
Oh shit, ik kan alleen de 20e. De 27e heb ik een feest.
Ja, verdommequote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hopen dat het de 20ste lekker weer is dan.
Kan ik niet maken. M'n oom wordt 50.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:40 schreef STING het volgende:
[..]
Zoals Myra ooit eens zei: "afzeggen"
Oh, inderdaad.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik niet maken. M'n oom wordt 50.
Partytent hurenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, verdomme.
Wat gebeurt er wanneer beide data kut zijn qua weersverwachting?
Dat dacht ik.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ah right, ja, dan kan ik me wel voorstellen dat je je af en toe toch verveelt
Vraag of je wat introducees mee mag nemenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik niet maken. M'n oom wordt 50.
Dan verplaatsen we het gewoon weer. Maar ik vond het een beetje teveel om er nog meer dagen bij te zetten.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, verdomme.
Wat gebeurt er wanneer beide data kut zijn qua weersverwachting?
Dan kan 't gewoon de 20equote:
Fair enoughquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan verplaatsen we het gewoon weer. Maar ik vond het een beetje teveel om er nog meer dagen bij te zetten.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:48 schreef artelligence het volgende:
Ik ben weer in het mooie Zwolle![]()
Wat is dat?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:52 schreef Myraela het volgende:
Ik heb me opgegeven voor een dagje vrijwillig werken in het geefcafe.Lijkt me leuk.
Een café waar mensen zelf kunnen bepalen wat ze betalen. Als je geen geld hebt kun je er gratis eten. Je kunt er ook een dagje werken in ruil voor eten. Alles kan. Geef wat je wil en kan geven.quote:
Dat is wel tof.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een café waar mensen zelf kunnen bepalen wat ze betalen. Als je geen geld hebt kun je er gratis eten. Je kunt er ook een dagje werken in ruil voor eten. Alles kan. Geef wat je wil en kan geven.
Vind ik wel leuk om een blog over te schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |