Wat vinden jullie van automaten? Ik vind het vreemd dat er relatief zo weinig van rondrijden, want het gewoon veel rustiger en makkelijker rijden.
Nu heb ik sinds kort een schakel-auto. Bevalt me in principe goed, vooral omdat de auto veel power heeft.
Volgende auto wordt daarentegen ws toch weer een automaat. Ben lui...
kickdown en vervelen hahaha met een skoda automaat misschien, maar die gezichten van die gti-gasten als je ze met zo'n lompe bak de kont laat zien.... onbetaalbaar
heb ook een gti 2L 16v gehad, maar gestript tot standaard cl-look das ook leuk hehe
Starletje die ik heb gehad moet je gewoon schakelen, dat past er gewoon bij.
quote:Dat kan bij de hedendaagse automaat ook hoor, vb. BMW Steptronic.
Op vrijdag 25 oktober 2002 09:15 schreef Frankieboy het volgende:
Je hebt de auto zelf in de hand, je kunt af en toe wat later opschakelen als dat nodig mocht zijn.
quote:Bij de C kon dat ook makkelijk, als ie in de D stond, tikje naar links was eentje naar beneden, tikje naar rechts was eentje naar boven. En raad eens wat, ik gebruikte het nooit.
Op vrijdag 25 oktober 2002 09:20 schreef kasper het volgende:[..]
Dat kan bij de hedendaagse automaat ook hoor, vb. BMW Steptronic.
quote:Klopt, mijn vorige BMW had dus steptronic. Je doet het 1 of 2 keer en verder nooit.
Op vrijdag 25 oktober 2002 09:22 schreef micha het volgende:[..]
En raad eens wat, ik gebruikte het nooit.
En ik moet zeggen automaat rijdt heerlijk, vooral in de stad en bij file rijden. Ideaal moet ik zeggen. Nu vind ik wel dat het bochtenwerk net iets fijner is met een schakelbak. Maar als je bijv. de nieuwe mercedessen hebt of BMW's zoals aangegeven dan kun je nog steeds makkelijk terugschakelen. Je gebruikt het bijna niet en die paar keer dat je toch kunt schakelen dan kan het.
Ook trek het supervlot weg, dan heb je nog van die mensen die zeggen oohh maar ik schakel veel sneller, dat zou kunnen. Maar een AMG of Brabus auto met automaat knappe jongen als je die eruit rijdt. Overigens voor die zwaardere auto's is automaat eerder noodzaak dan luxe.
Mijn conclusie:
Automaat is niet voor opa's en rijdt heerlijk.
Perfect !
quote:lui varken
Op vrijdag 25 oktober 2002 08:23 schreef MikeyMo het volgende:
Na gelest te hebben in een schakel-auto heb ik na het behalen van m'n rijbewijs een paar keer gereden in een automaat, maar wat is dat rustig rijden zeg. Niet meer de hele tijd hoeven te schakelen, snel wegrijden vanuit stilstand. Het is gewoon zo relaxt.Wat vinden jullie van automaten? Ik vind het vreemd dat er relatief zo weinig van rondrijden, want het gewoon veel rustiger en makkelijker rijden.
Het moet dan wel minimaal een 4trapsautomaat zijn Laat je alle kutgolfjes achter je
automaat lijkt me alleen makkelijk in de file, maar weegt denk niet op tegen handgeschakelt
't enige nadeel is dat 't wat vervelend wordt dat die lul in die handgeschakelde bak voor je niet gewoon vloeiend kan optrekken of afremmen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |