quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:38 schreef Max23 het volgende:
http://www.elfvoetbal.nl/(...)ampaign=Headliner.nl
Titel: De ELF van Feyenoord; weer geen Boėtius
Elfvoetbal![]()
Zouden ze weten dat hij geschorst is
Wel mooi dat ik dit elke PSV EL wedstrijd lees maar toch blijven jullie kijkenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:38 schreef xzaz het volgende:
Deze wedstrijd heeft heeft ongeveer de zelfde spanning als verf dat droogt.
Er is geen korfbal op.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel mooi dat ik dit elke PSV EL wedstrijd lees maar toch blijven jullie kijken
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:38 schreef Max23 het volgende:
http://www.elfvoetbal.nl/(...)ampaign=Headliner.nl
Titel: De ELF van Feyenoord; weer geen Boėtius
Elfvoetbal![]()
Zouden ze weten dat hij geschorst is
quote:Jean-Paul Boėtius staat er niet in, aangezien hij geschorst is.
Waarom post niemand over Twente? Het lijkt nu alsof niemand het iets boeit.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
De wedstrijden op FOX Sports zijn nog saaier dan deze wedstrijd. Dus het wordt een RTL7-avond.
De beste wedstrijd moet nog beginnen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
De wedstrijden op FOX Sports zijn nog saaier dan deze wedstrijd. Dus het wordt een RTL7-avond.
Waarom zijn de FOX-wedstrijden en RTL-wedstrijden in hetzelfde topic?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat boeit dat nou weer.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom zijn de FOX-wedstrijden en RTL-wedstrijden in hetzelfde topic?
VV Capelle moet inderdaad nog voetballen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:42 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
De beste wedstrijd moet nog beginnen.
Waarom niet? Anders gebeurt het toch wel weer dat in een van beide topics ook over de wedstrijden op andere zenders wordt gepost.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom zijn de FOX-wedstrijden en RTL-wedstrijden in hetzelfde topic?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
spoilers. Anders hoef ik straks de samenvattingen niet meer te kijken.
Of je gaat gewoon weg?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
spoilers. Anders hoef ik straks de samenvattingen niet meer te kijken.
xDquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is een Wit Rus geen Schot.
Goed gezien dat hij wit is grapjasquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is een Wit Rus geen Schot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RAAAAAATATATATATATATAquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:45 schreef Ralluff het volgende:
Kan iemand me even wakker maken zodra er een goal valt. Alhoewel ik met een kans ook al genoegen neem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
KubanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |