Ja al die mensen die het Hitler kwalijk nemen dat er zoveel Joden gestorven zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
Achteraf klagen over dode mensen is sowieso een beetje sneu.
Ik zeikte er niet op man. Ik wilde je topic uit het slop trekken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:43 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Ik zie geen klacht. En dan zeik je op mijn antiklachttopic(waar toch echt een klacht in zat verwerkt)
Tot op zekere hoogte mee eens. Aan de andere kant: als die lui echt misbruikt zijn, dan hebben ze wel recht op smartengeld en dan mag de waarheid wat mij betreft best boven tafel komen. Maar het zal altijd wel het woord van hen vs. het woord van de erfgenamen blijven.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
Daar heb je een punt. Echter, dan moet het wel ergens voor zijn. Iemand helpen ermee. Want je raakt er ook een hoop mensen mee natuurlijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:53 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte mee eens. Aan de andere kant: als die lui echt misbruikt zijn, dan hebben ze wel recht op smartengeld en dan mag de waarheid wat mij betreft best boven tafel komen. Maar het zal altijd wel het woord van hen vs. het woord van de erfgenamen blijven.
Precies. En die jongetjes die wisten hoe Jackons zijn piemel er uit zag, moet niet zo zeuren. Kinderachtig hoor.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:05 schreef Seconde het volgende:
[..]
Ja al die mensen die het Hitler kwalijk nemen dat er zoveel Joden gestorven zijn![]()
Als ik zou sterven zie ik jou nog wel een keer zeggen hoe heerlijk het is zonder spongeboss...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
Jaaaaaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:57 schreef Trollscience het volgende:
Michael Jackson![]()
Syd BarrettDat was nog eens een echte legende met een triest levensverhaal.
Dit dus.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:12 schreef HostiMeister het volgende:
Wanneer ga jij eigenlijk eens kappen met die aandachtshoerering? Voor elke fucking scheet een debiel topic openen, waarom? Heb je geen leven ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |