abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143918013
Hoi Iedereen,

De laatste twee dagen heb ik op een online casino gespeeld en ben ik meer dan 1200 euro kwijtgeraakt. Dom van mij maar ik vind het niet helemaal mijn schuld. Ze hebben een zogenaamd "Fair Play Policy" waar niks van waar is. Buiten dit om heb ik geld via Ideal overgemaakt waarvan ik dacht dat het naar het casino zou gaan maar uiteindelijk naar een heel ander bedrijf. Daar heb ik zelf nooit mee ingestemd. Ik heb ze nu een bericht gestuurd dat ik er hoop samen met hun uit te komen en geen advocaat hoef in te schakelen. Wat raden jullie aan om te doen? Ik had ze ook een bericht gestuurd dat ik het onwijs klote vond dat ik dit geld had verloren en dat ik de manier waarop niet eerlijk vond en toen hadden ze dus gewoon mijn account geblokkeerd!!

Ik hoop op jullie steun

[ Bericht 3% gewijzigd door helencarol op 28-08-2014 15:51:26 ]
pi_143918044
Ach, je kunt de gok altijd wagen..maar ik geef je weinig kans :P
  donderdag 28 augustus 2014 @ 15:46:48 #3
26374 made
..made by made..
pi_143918060
:X
Lurkt !
pi_143918086
quote:
2s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:46 schreef Moass het volgende:
Ach, je kunt de gok altijd wagen..maar ik geef je weinig kans :P
Dat snap ik maar de manier waarop is niet fair, ze hebben nauwelijks algemene voorwaarden en alles is zo onduidelijk; en uiteraard zitten ze natuurlijk op curaçao. Ik wil de naam van t casino nog niet noemen totdat ze antwoord hebben gegeven.
pi_143918157
Live life, leef ermee. Die fout maak je nooit meer.

Had je eerst gekeken of ze betrouwbaar waren? Reacties van mensen gelezen?
pi_143918190
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:47 schreef helencarol het volgende:

[..]

Dat snap ik maar de manier waarop is niet fair, ze hebben nauwelijks algemene voorwaarden en alles is zo onduidelijk; en uiteraard zitten ze natuurlijk op curaçao. Ik wil de naam van t casino nog niet noemen totdat ze antwoord hebben gegeven.
Dan had je die voorwaarden maar vooraf moeten lezen.
pi_143918191
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:45 schreef helencarol het volgende:
Hoi Iedereen,

De laatste twee dagen heb ik op een online casino gespeeld en ben ik meer dan 1200 euro kwijtgeraakt. Dom van mij maar ik vind het niet helemaal mijn schuld. Ze hebben een zogenaamd "Fair Play Policy" waar niks van waar is. Buiten dit om heb ik geld via Ideal overgemaakt waarvan ik dacht dat het naar het casino zou gaan maar uiteindelijk naar een heel ander bedrijf. Daar heb ik zelf nooit mee ingestemd. Ik heb ze nu een bericht gestuurd dat ik er hoop samen met hun uit te komen en geen advocaat hoef in te schakelen. Wat raden jullie aan om te doen? Ik had ze ook een bericht gestuurd dat ik het onwijs klote vond dat ik dit geld had verloren en dat ik de manier waarop niet eerlijk vond en toen hadden ze dus gewoon mijn account geblokkeerd!!

Ik hoop op jullie steun
pi_143918209
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:47 schreef helencarol het volgende:

[..]

Dat snap ik maar de manier waarop is niet fair, ze hebben nauwelijks algemene voorwaarden en alles is zo onduidelijk; en uiteraard zitten ze natuurlijk op curaçao. Ik wil de naam van t casino nog niet noemen totdat ze antwoord hebben gegeven.
eerst verliezen en dan dit? No chance. Je had je geld er af moeten halen toen je er achter kwam dat je het niks vond. En wat is er niet goed qua FP volgens jou?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_143918234
En hoe ben je precies genaaid?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_143918236
TS :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_143918254
Mensen die hun geld vergokken en dan een ander daar de schuld van geven :')
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_143918269
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:51 schreef Skv het volgende:

[..]

eerst verliezen en dan dit? No chance. Je had je geld er af moeten halen toen je er achter kwam dat je het niks vond. En wat is er niet goed qua FP volgens jou?
Me geld was er niet meer toen ik erachter kwam, je wint letterlijk gewoon niks; en jij gaat natuurlijk nu zeggen van: duhh het is een casino! Maar letterlijk niks en meer dan 1200 euro kwijt. Ze hebben ook geen stortings limiet niks
pi_143918335
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:52 schreef Hallojo het volgende:
Mensen die hun geld vergokken en dan een ander daar de schuld van geven :')
Aan de ene kant heb je gelijk maar ben het hier niet helemaal mee eens
pi_143918343
Wat houdt die fair play policy in dan?
pi_143918389
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:54 schreef helencarol het volgende:

[..]

Aan de ene kant heb je gelijk maar ben het hier niet helemaal mee eens
Ga je straks ook huilen dat je ¤ 1200 aan een advocaat hebt uitgegeven voor deze kansloze zaak?
pi_143918435
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:45 schreef helencarol het volgende:
Hoi Iedereen,

De laatste twee dagen heb ik op een online casino gespeeld en ben ik meer dan 1200 euro kwijtgeraakt. Dom van mij maar ik vind het niet helemaal mijn schuld. Ze hebben een zogenaamd "Fair Play Policy" waar niks van waar is. Buiten dit om heb ik geld via Ideal overgemaakt waarvan ik dacht dat het naar het casino zou gaan maar uiteindelijk naar een heel ander bedrijf. Daar heb ik zelf nooit mee ingestemd. Ik heb ze nu een bericht gestuurd dat ik er hoop samen met hun uit te komen en geen advocaat hoef in te schakelen. Wat raden jullie aan om te doen? Ik had ze ook een bericht gestuurd dat ik het onwijs klote vond dat ik dit geld had verloren en dat ik de manier waarop niet eerlijk vond en toen hadden ze dus gewoon mijn account geblokkeerd!!

Ik hoop op jullie steun
Dus je verliest met gokken en het is hun schuld? Of lichten ze de boel op door oneerlijk te spelen (dus niet kans gebaseerd, maar nul kans hebben)?

Wat is nu werkelijk je klacht?
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  donderdag 28 augustus 2014 @ 15:58:19 #17
337645 EdRendum
willekeurig persoon
pi_143918461
Oh god, weer zo'n dumbass die zijn eigen verantwoordelijkheid niet neemt. Je hebt toch zelf die FOKking ¤1200 naar ze overgemaakt via iDeal? Het lijkt mij toch niet dat ze jou daartoe hebben verplicht. Je bent dus zelf zo ontiegelijk stom geweest om zoveel geld te vergokken en de schuld daarvan kun je alleen maar bij jezelf zoeken, niet in de Fair Play policy of wat dan ook.
pi_143918487
Zie het gewoon als leergeld. Het blijft maar 1200 euro.
Had erger gekund.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  donderdag 28 augustus 2014 @ 16:00:43 #19
344250 75020
ik weet niet beter
pi_143918542
Zelf ¤1200,- door de plee spoelen en dan nu boehoe gaan doen. :')
  donderdag 28 augustus 2014 @ 16:02:44 #20
26374 made
..made by made..
pi_143918616
:') En na 1200 euro er pas achter komen dat je niks wint...
Lurkt !
pi_143918632
Ik weet zelf ook wel dat ik het heb verloren maar als je dieper ingaat op de inhoud wat jullie kennelijk niet doen zie je zelf ook dat dit niet helemaal fair is
pi_143918647
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:49 schreef ADQ het volgende:
Live life, leef ermee. Die fout maak je nooit meer.

Had je eerst gekeken of ze betrouwbaar waren? Reacties van mensen gelezen?
Ik had reacties van andere gehoord dat het een leuk online casino was
pi_143918657
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 16:03 schreef helencarol het volgende:
Ik weet zelf ook wel dat ik het heb verloren maar als je dieper ingaat op de inhoud wat jullie kennelijk niet doen zie je zelf ook dat dit niet helemaal fair is
Wat dan? Leg het uit dan? wat is die fair use policy, en waarom ging het geld 'naar een ander bedrijf'. Kan best zijn wat op je afschriften staat een andere naam is dan de merknaam van het casino. Het bedrijf wat er achter zit hoeft niet hetzelfde te zijn, of het gaat bv. via een payment processor.
pi_143918675
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:52 schreef helencarol het volgende:

[..]

Me geld was er niet meer toen ik erachter kwam, je wint letterlijk gewoon niks; en jij gaat natuurlijk nu zeggen van: duhh het is een casino! Maar letterlijk niks en meer dan 1200 euro kwijt. Ze hebben ook geen stortings limiet niks
Dus, het is hun schuld dat jij er 1200 opflikkert en je het dan allemaal opmaakt en niks wint? Ze hadden dan een limiet moeten instellen zodat je geen 1200 kon storten? :D _O-
  donderdag 28 augustus 2014 @ 16:04:57 #25
26374 made
..made by made..
pi_143918678
Wat is niet fair, er zijn zat bedrijven die ideal betalingen via andere bedrijven laten lopen.
En aangezien je aangeeft dat het geld wat je hebt betaald ook vergokt hebt...
:O
Lurkt !
pi_143918704
quote:
Ze hebben een zogenaamd "Fair Play Policy" waar niks van waar is.
Post de policy eens als je wilt? Dan kan er ook pas inhoudelijk op gereageerd worden..
pi_143918709
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 16:03 schreef helencarol het volgende:
Ik weet zelf ook wel dat ik het heb verloren maar als je dieper ingaat op de inhoud wat jullie kennelijk niet doen zie je zelf ook dat dit niet helemaal fair is
Waarom nou niet dan?
  donderdag 28 augustus 2014 @ 16:06:20 #28
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_143918720
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 16:03 schreef helencarol het volgende:
Ik weet zelf ook wel dat ik het heb verloren maar als je dieper ingaat op de inhoud wat jullie kennelijk niet doen zie je zelf ook dat dit niet helemaal fair is
Uh, zo'n bedrijf is commercieel. Daarnaast is 1200 euro voor genoeg gokkers helemaal niet veel.
Als je 1200 euro vergokt.. tja, dan kun je dat geld kennelijk missen of je hebt hulp nodig om je verslaving te stoppen.

Wat ik even niet snap, is dat die 1200 euro naar een ander bedrijf is verstuurd. Heb je voor die 1200 euro wel speeltegoed gekregen en heb je die vergokt?
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
pi_143918761
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:45 schreef helencarol het volgende:
De laatste twee dagen heb ik op een online casino gespeeld en ben ik meer dan 1200 euro kwijtgeraakt.
:')
pi_143918764
Fair play is guaranteed by our online gambling license
Fruityreels is licensed by the government of Curacao under licence number: 8048/JAZ. Reliability and security are our top priority, this includes complete transparency towards our players. The game results are generated by a random generator that is adjusted to the norms and payout percentages of the official win chances as supervised by the Lotteries and Gaming Authority of Curacao. The Fruityreels website is property of Insideout NV.

Privacy
Fruityreels takes data security and the privacy of your personal information very seriously. Our product is built with industry-standard security practices and employs strict policies to protect your data. No personal information will be given to third parties. Your email address will never be given to an advertiser.

Cookies and Log files
Cookies are a standard method of registering user preferences when people use websites, to ensure a better and more personalised experience. These preferences are stored in a file on your computer's hard disk drive. For example, a cookie would contain your preferred country of residence so we do not have to ask you this question each time you visit.

Our website uses both persistent and session cookies. Persistent cookies are cookies that stay on your computer permanently until you "manually" delete them. Session cookies delete themselves automatically when you leave a website and go to another one or shut down your browser.

Customer Service
If you've got any further questions or encounter any problems, please don't hesitate to contact us via our customer service at https://www.fruityreels.com/help

Payments
Fruityreels provides safe and secure payment options. All our payments are carried out using a safe and secure SSL connection. We only support renowned online payments providers. Fruityreels doesn't keep records of your transactions.

No download required
All of our games are compatible with all modern internet browsers and no additional plugins are required

Connection loss
Your current game session status will be automatically stored when you suffer an unexpected internet connection loss. All balance data will be restored upon your next log in. Please contact our customer service when you encounter any problems.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')