SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
6. Gij zult Rijst disrespecteren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult Wefut.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult de naam van DarkSonic2 niet ijdel gebruiken
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat een kut systeem is dat danquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en we zeiden net allemaal van niet, alleen een usa account aanmaken. maar de meeste hebben al een vast eu account waaro pze spelen![]()
Stuk beter geregeld op de One dan.![]()
geen idee, ac1 een uur gespeeld verder weet ik niks van die reeksquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kunnen we de nieuwe AC online spelen?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
nja je kan wel gewoon games kopen op dat us account en spelen op je main accountquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat een kut systeem is dat dan
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Pcies, in feite maakt het geen fuck uitquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nja je kan wel gewoon games kopen op dat us account en spelen op je main account![]()
Wel tof dat er eindelijk een AC komt in de Franse Revolutie, wat eigk AC3 had moeten zijn maar door de kutcommercie werd verneukt
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Maar je kan geen US codes gebruiken? Blijf het maar een kut systeem vinden anders kun je ook beter gewoon een US account aanmaken scheelt je 20 ekkies per spel.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nja je kan wel gewoon games kopen op dat us account en spelen op je main account![]()
Alleen op US account. Als je een US account primary maakt kan het in principe wel gewoon, je andere accounts nemen dan plus over van het US account als het goed isquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar je kan geen US codes gebruiken?![]()
codes? puur voor ps plus bedoel je? nee of je moet op dat us account gaan spelen, wat ook een optie is maar ik heb simpelweg geen zin om op een ander psn te gaan spelen na jaren op dezequote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar je kan geen US codes gebruiken?
oh dat wist ik nietquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:43 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Alleen op US account. Als je een US account primary maakt kan het in principe wel gewoon, je andere accounts nemen dan plus over van het US account als het goed islijkt me niet?
Is nooit gebeurd.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:43 schreef OmniRocket het volgende:
AC tijdens de Turks - Armeense oorlog Ozz....
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Gaat hard met de topics vandaag
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nou als je dat dan doet dan koop je toch gewoon via die account je games scheelt je bakken met geld. Ik betaal gemiddeld 40 euro voor nieuwe releases op de One.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:43 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Alleen op US account. Als je een US account primary maakt kan het in principe wel gewoon, je andere accounts nemen dan plus over van het US account als het goed is![]()
Ik moet een nieuwe PS3 hebben, want mijne is kaduuk. Ik game veel te weinig om al een PS4 te halen. Een losse PS3 zonder games e.d. moet toch wel tweede Hans voor <80 te verkrijgen zijn toch?
Feyenoord Rotterdam![]()
Vast wel, weet er het fijne niet van.quote:Maar er zullen wel wat Armenen zijn gedood door de Turken en precies andersom ook.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
yupquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou als je dat dan doet dan koop je toch gewoon via die account je games scheelt je bakken met geld. Ik betaal gemiddeld 40 euro voor nieuwe releases op de One.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Yup, werkt prima. je kan ook jouw account instellen als primary account bij een goede vriend of je broer oid, dan doet hij dat andersom ook, kun je games gewoon 1x kopen voor 2 manquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou als je dat dan doet dan koop je toch gewoon via die account je games scheelt je bakken met geld. Ik betaal gemiddeld 40 euro voor nieuwe releases op de One.![]()
![]()
Werkt op de One ook zo maar ik vertrouw dat niet helemaalquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:46 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Yup, werkt prima. je kan ook jouw account instellen als primary account bij een goede vriend of je broer oid, dan doet hij dat andersom ook, kun je games gewoon 1x kopen voor 2 man![]()
![]()
quote:De arbiters Pieter Vink (herstellende van een val met de scooter)
Elke dag![]()
maar dan kan 1 van de 2 alleen op dat us account spelenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:46 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Yup, werkt prima. je kan ook jouw account instellen als primary account bij een goede vriend of je broer oid, dan doet hij dat andersom ook, kun je games gewoon 1x kopen voor 2 man'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Sony en MS zullen er niet al te blij mee zijn gok ik zoquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Werkt op de One ook zo maar ik vertrouw dat niet helemaal![]()
![]()
Ik bedoel als je allebei een EU account hebt.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
maar dan kan 1 van de 2 alleen op dat us account spelen![]()
Nee lijkt me ook dat het niet de bedoeling is. Ga geen risico lopen dat ik dadelijk tegen een console ban op loop. Vind 40 euro voor nieuwe releases een prima prijsje.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:47 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Sony en MS zullen er niet al te blij mee zijn gok ik zo![]()
Je hebt dit jaar de halve wereld gezien joh. PS4 kan er toch ook wel af dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:43 schreef Dudeweiser het volgende:
Wie wil mijn overstap naar de PS4 sponsoren?![]()
ohja iddquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:48 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik bedoel als je allebei een EU account hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
qftquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Assasins Creed II en Brotherhood.
En Revelations
Elke dag![]()
fifa15 en destiny voor 40 euro ja? zal toch ook wel gewoon minimaal 55 zijn. oh behalve als jij wel usa hebt natuurlijkquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee lijkt me ook dat het niet de bedoeling is. Ga geen risico lopen dat ik dadelijk tegen een console ban op loop. Vind 40 euro voor nieuwe releases een prima prijsje.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
juist niet dusquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je hebt dit jaar de halve wereld gezien joh. PS4 kan er toch ook wel af dan?![]()
![]()
Ik heb mijn market gewoon op US staan.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
fifa15 en destiny voor 40 euro ja? zal toch ook wel gewoon minimaal 55 zijn. oh behalve als jij wel usa hebt natuurlijk
Nieuwe madden kost 55 dollar en ik koop 50 dollar voor 35 euro.![]()
![]()
Heb je je coins nou al verkocht?quote:
En je beslissing gemaakt?
Elke dag![]()
11 miljoen verkocht. Nog 11 legends in mijn team. Ik wacht op het weekend en dan verkoop ik mijn legends en mijn coins.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je je coins nou al verkocht?
En je beslissing gemaakt?
![]()
en van dat geld koop je een ps4quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
11 miljoen verkocht. Nog 11 legends in mijn team. Ik wacht op het weekend en dan verkoop ik mijn legends en mijn coins.![]()
Nee ik krijg mijn console hehequote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:57 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
en van dat geld koop je een ps4![]()
quote:Pro Clubs
In Pro Clubs, a mode played by some of our most dedicated fans, cheaters use exploits to boost the stats of their in-game avatars known as Online Virtual Pros. In FIFA 14, we’ve been able to make progress in terms of improving security and keeping cheaters out of Pro Clubs. Gamers caught cheating on Pro Clubs will receive a permanent FIFA online ban.![]()
nicequote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb mijn market gewoon op US staan.
Ik heb nog een US, Hong Kong en Japan account.
Maddenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb mijn market gewoon op US staan.
![]()
![]()
Elke dag![]()
Maar wat hebben we hieraan? Liever dat ze er wat tegen doenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:55 schreef OmniRocket het volgende:
[ afbeelding ]Gaat fout als 2 mensen tegelijkertijd op kopen drukken gok ik. Ligt echt niet aan bots...
![]()
Ik verloor altijdquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is wel geinig alleen online niet.![]()
![]()
Wat een gigantische baas.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ommels_drommels.htmlFeyenoord Rotterdam![]()
Bohhh even vergeten hoe goed Ibra was. 15 wedstrijden divisie 1 30 doelpunten.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Die basketball gamemode bij Advanced Warfare ziet er nog wel geinig uit
Elke dag![]()
Langzaam aan wel jaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:10 schreef Kiid het volgende:
POTS, RvP keert weer rustig terug naar de 3.0/3.2
Des te mooier is de deal die ik vanochtend had
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zwerkbal jongequote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die basketball gamemode bij Advanced Warfare ziet er nog wel geinig uit![]()
Dat kan ook iddquote:
Elke dag![]()
Ja, degene heeft ff mooi 2 euro 50 verloren met zijn aankoopquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Langzaam aan wel ja
Des te mooier is de deal die ik vanochtend had![]()
![]()
Is wel leuk hoor, maar je zal zien dat niemand dat online speelt straksquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mjah het zal waarschijnlijk wel kut spelen![]()
![]()
Nou, met een jaartje rente trekken op mijn spaarrekening levert me dit geintje dus toch al snel 2,55 opquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, degene heeft ff mooi 2 euro 50 verloren met zijn aankoop
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ho ho, vergeet de belastingen nietquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, met een jaartje rente trekken op mijn spaarrekening levert me dit geintje dus toch al snel 2,55 opAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dat zal wel meevallen. Genoeg mensen die van die aparte gamemodes houden zoals Dropzonequote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:27 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Is wel leuk hoor, maar je zal zien dat niemand dat online speelt straks![]()
Waarom niet?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:27 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Is wel leuk hoor, maar je zal zien dat niemand dat online speelt straks
Ik denk dat ik die toch maar haal als ik next gen ga
Elke dag![]()
Inspelen op de inflatiequote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, met een jaartje rente trekken op mijn spaarrekening levert me dit geintje dus toch al snel 2,55 op![]()
![]()
Liever hij dan ikquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:35 schreef Dudeweiser het volgende:
TRU / Bewijs een paranormaal iets $1000.000 waard
jezus zit deze OP aan de crack ofzo![]()
![]()
Openingspost aan de crack? TS bedoel jequote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:35 schreef Dudeweiser het volgende:
TRU / Bewijs een paranormaal iets $1000.000 waard
jezus zit deze OP aan de crack ofzo
Elke dag![]()
Op elk ander forum is het Original Posterquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Openingspost aan de crack? TS bedoel je![]()
![]()
oooquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Op elk ander forum is het Original PosterDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jij hebt veel forum kennis.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Op elk ander forum is het Original Poster![]()
Ik wil ook.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
ZHANO!!!!
Ik heb een The Crew beta key
Pc zeker?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
ZHANO!!!!
Ik heb een The Crew beta key![]()
godver ik ben jellyquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
ZHANO!!!!
Ik heb een The Crew beta key
laat even weten wat je er van vindt![]()
Ik denk dat Zhano hem ook krijgt want we hebben als goed is tegelijk een key aangevraagd.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bohhquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
ZHANO!!!!
Ik heb een The Crew beta keyEind september pas toch?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:![]()
![]()
Hij had het godverdomme vorige week af moeten maken..
Sowieso voetballers die dit soort streken uithalen om bij supporters een goede beurt te makenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij had het godverdomme vorige week af moeten maken..
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat moet dat überhaupt voorstellen dan
Elke dag![]()
Freddy Krueger -> nightmare in rotterdam ..quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat moet dat überhaupt voorstellen danRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Altijd die cliché's ook bij Immers
Zie hem nog die penalty verkwanselen bij Ajax-uit en maar zeggen dat zijn mentaliteit goed is. Hij komt gewoon altijd te laat en holt dan achter de bal. Dat is geen werklust, dat is gewoon dom.
![]()
Ver gezochtquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Freddy Krueger -> nightmare in rotterdam ..
Elke dag![]()
Elke dag![]()
Wanyama is goed ja. Kan moeiteloos meequote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Edit: Ah balen gaat nie
Elke dag![]()
Ik zocht een leuke sterke speler dus kwam bij hem uit. Ben benieuwdquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wanyama is goed ja. Kan moeiteloos mee
geen 'grote neger grote lul anus ozz openscheuren' grapje?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zocht een leuke sterke speler dus kwam bij hem uit. Ben benieuwd![]()
Anaconda jizz fest in de kringspier van Ozzquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
geen 'grote neger grote lul anus ozz openscheuren' grapje?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Anaconda jizz fest in de kringspier van Ozz
Kutherrie
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Anaconda jizz fest in de kringspier van Ozz![]()
![]()
Wanneer komen de xbox baasjes naar de PS4?
FIFA 15quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wanneer komen de xbox baasjes naar de PS4?![]()
Wie zijn dat?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wanneer komen de xbox baasjes naar de PS4?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Idd, alsof er baasjes op de xbox zitten.quote:
Echt niet gezond die hamstring van hem..4e keer in een half jaar ofzo nu?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:42 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=223136
City kampioen
Feli HugoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:44 schreef ThadCastle het volgende:
Dit is de enige redding van Chelsea als Costa blessa is:
[ afbeelding ]![]()
Don't think it's gonna happen thoughDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wel gezond als ie steeds weer te vroeg gaat spelen natuurlijk, wat iig die eerste 2 x zo leekquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt niet gezond die hamstring van hem..4e keer in een half jaar ofzo nu?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Thad, Duda en jij zijn de enige Xbox360 biafranen volgens mij.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoe lang zou het duren voordat rkc failliet is.Dit is al de zoveelste keer. Wel erg jammer voor iedereen die een hart heeft voor die club.quote:Gemeente Waalwijk vergadert over financiën RKC.
15:43 – De gemeenteraad van Waalwijk houdt komende dinsdag een extra vergadering waarin de financiële situatie bij RKC Waalwijk aan de orde komt, zo schrijft het Brabants Dagblad. In het Waalwijkse stadhuis zouden grote zorgen heersen over de financiën van de Jupiler League-club.
De regionale krant meldde vorige week al dat RKC sinds juli geen huur voor het stadion meer heeft overgemaakt. Ook zou de club de al langer geleden met het stadsbestuur afgesloten huur-, pand- en leningovereenkomsten nog altijd niet ondertekend hebben.
Wethouder Ronald Bakker luidde de noodklok. Volgens hem is er alle 'aanleiding is om met verhoogde alertheid naar de ontwikkelingen rond RKC te kijken'.Feyenoord Rotterdam![]()
Tim?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Thad, Duda en jij zijn de enige Xbox360 biafranen volgens mij.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Torres naar Milan. Ben alleen benieuwd hoeveel Chelsea moet blijven betalen van zijn salarisquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Don't think it's gonna happen though![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Thad, Duda en jij zijn de enige Xbox360 biafranen volgens mij.
Elke dag![]()
Jup dat waren de paupers van Afrika.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
433.NL @433NL 36s
Pech voor Willem II en Armenteros. Club was 1 minuut te laat met aanmelden bij KNVB. Hierdoor mag hij dit weekend niet spelen tegen GAE.
Feyenoord Rotterdam![]()
Doe eens lievquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jup dat waren de paupers van Afrika.
Btw Chelsea met Diego Costa, Drogba en Martinez. Dat zijn toch 3 min of meer zelfde type spitsen?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Pas als mijn broer een PS4 koopt.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij moet ook over natuurlijk.![]()
Martinez en Costa kunnen alles. Drogba is last minute header cheddarquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Doe eens liev
Btw Chelsea met Diego Costa, Drogba en Martinez. Dat zijn toch 3 min of meer zelfde type spitsen?![]()
Waarom koop je die zelf niet van je SMLENO winsten?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Pas als mijn broer een PS4 koopt.
Of pak je hem uit een vrachtwagen wanneer DCENOLDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wanneer doet hij dat?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Pas als mijn broer een PS4 koopt.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Kazim jonguh. Ben wel benieuwd naar wat hij kan.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Waar blijft gvd die spits.
Wie zou je willen hebben? Dost is een mongool die zelf niet wil en Guidetti durven ze niet aan. Zapata gaat liever naar die andere club.Feyenoord Rotterdam![]()
Gewoon de Ibra van ADO halen, Kramer.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Waar blijft gvd die spits.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Beetje karig als we alleen Kazim hebben.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kazim jonguh. Ben wel benieuwd naar wat hij kan.
Wie zou je willen hebben? Dost is een mongool die zelf niet wil en Guidetti durven ze niet aan. Zapata gaat liever naar die andere club.Ik wil een goede spitta op de bank hebben en niet Jhonny van de Burgerking jr.
Omdat ik niet per se een nieuwe console nodig heb. En dit jaar heb ik niks verdiend in echt geld. (aan FUT dan)quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom koop je die zelf niet van je SMLENO winsten?
Of pak je hem uit een vrachtwagen wanneer DCENOL![]()
Kazim serieus als spitsoptie beschouwen
Elke dag![]()
Even reacties terughalen van Pelle en Guidetti.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kazim serieus als spitsoptie beschouwenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Troll toch?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:52 schreef wieisboos het volgende:
Te Vrede is niks mis mee. Loopt gewoon 1 op 1
Als je er verder niet in slaagt om een andere spits te halen dan wel ja. Ik heb geen flauw idee wat die jongen wel of niet kan. Te vrede doet het aardig qua goals tot nu toe.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kazim serieus als spitsoptie beschouwenFeyenoord Rotterdam![]()
Ik vind Te Vrede ook geen verkeerde spits.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Je kijkt alleen samenvattingen ofzo?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:52 schreef wieisboos het volgende:
Te Vrede is niks mis mee. Loopt gewoon 1 op 1![]()
![]()
Mensen hier kennen Kazim gewoon vooral van FUT.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als je er verder niet in slaagt om een andere spits te halen dan wel ja. Ik heb geen flauw idee wat die jongen wel of niet kan. Te vrede doet het aardig qua goals tot nu toe.![]()
Dit soort verdedigingenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Even reacties terughalen van Pelle en Guidetti.
Deze koekenbakker gaat dat echt niet nadoen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Mwa, weet je wat het is. Die jongen scoort tenminste nog. Het gaat bij ons zo ongelofelijk langzaam en voorspelbaar. Je ziet bijna nooit iemand de ruimte in lopen en als ze het wel doen dan wordt de pass niet gegeven. Dan wordt het lastig voetballenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:53 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Je kijkt alleen samenvattingen ofzo?
Feyenoord Rotterdam![]()
Ja, maar wat wilt het legioen nou? Immers is kut, want mist alle kansen, te Vrede maakt goals, is ook kut.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:53 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Je kijkt alleen samenvattingen ofzo?![]()
natuurlijk wie gaat er nou vrijwillig naar feyenoord zitten kijkenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:53 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Je kijkt alleen samenvattingen ofzo?![]()
![]()
Te Vrede is leuk om te brengen als je achter staat vlak voor tijd als extra stormram, maar verneukt veel te veel kansen en kan ook echt niks over de grond..Dat moet je niet willen als eerste spits
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kazim gewoon een prima spelertje hoor voor in de Eredivisie. Fysiek sterk, redelijk technisch met een aardig shot. Alleen is het bij hem altijd afwachten of hij wel zin heeft om te voetballen of niet.
Nee dat zeg ik ook niet maar het is wel een beetje voorbarig om te zeggen dat hij er niks van gaat bakken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
soort verdedigingen
Deze koekenbakker gaat dat echt niet nadoen.
Volgens mij is het gewoon een iets betere versie van WIldschutquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:56 schreef Ozz-03 het volgende:
Kazim gewoon een prima spelertje hoor voor in de Eredivisie. Fysiek sterk, redelijk technisch met een aardig shot. Alleen is het bij hem altijd afwachten of hij wel zin heeft om te voetballen of niet.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Iedereen is een betere versie van Wildschutquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een iets betere versie van WIldschutFeyenoord Rotterdam![]()
Niet als spits in dit Feyenoord nee. Als ie op de vleugels komt te staan, dan kan het wel wat worden. Zoals ik hem ken, is hij absoluut ongeschikt als aanspeelpunt en is dat wel wat Feyenoord zoekt op dit momentquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik ook niet maar het is wel een beetje voorbarig om te zeggen dat hij er niks van gaat bakken.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Tof.. Misschien ook maar even halen dan. Wat kostte het?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:53 schreef Toefjes het volgende:
Vanavond kibbeling eten, was in de bonus bij de Albert Heijnhttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Onzin met Toornstra en Karim gaan we anders spelen. Ik heb hem even genoteerd om even je oren te wassen met kerst.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet als spits in dit Feyenoord nee. Als ie op de vleugels komt te staan, dan kan het wel wat worden. Zoals ik hem ken, is hij absoluut ongeschikt als aanspeelpunt en is dat wel wat Feyenoord zoekt op dit momentRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
Laat dan de seizoenskaarthouders gewoon gratis gaan joh
Elke dag![]()
Het ligt er ook een beetje aan hoe je wil gaan spelen. Voorheen werd de spits vooral als aanspeelpunt gebruikt. Ik ben wel benieuwd naar hoe het middenveld zicht ontwikkeld met Toornstra en evt. El Ahmadi erbij. Als Clasie dan ook nog blijft heb je een aardig sterk middenveld. Wellicht durven ze dan een keer een bal met wat risico te geven ipv die balletjes breed en terug.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet als spits in dit Feyenoord nee. Als ie op de vleugels komt te staan, dan kan het wel wat worden. Zoals ik hem ken, is hij absoluut ongeschikt als aanspeelpunt en is dat wel wat Feyenoord zoekt op dit momentFeyenoord Rotterdam![]()
Kibbeling van de visboer >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> AH
Hier staat 1 of 2 keer in de week altijd zo'n kraam voor de AH, die is ook chill
Die van AH is echt niet te vreten vind ik
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als student moet ik er toch een beetje op letten hèquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:01 schreef Tim86 het volgende:
Hier staat 1 of 2 keer in de week altijd zo'n kraam voor de AH, die is ook chill
Die van AH is echt niet te vreten vind ik
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Nee man, kwaliteit boven allesquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:02 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Als student moet ik er toch een beetje op letten hè![]()
![]()
Kazim wel meerdere keren als aanspeel punt gespeeld bij Fenerbahce. Deed het toen meer dan prima mede dankzij zijn fysieke kracht.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Onzin met Toornstra en Karim gaan we anders spelen. Ik heb hem even genoteerd om even je oren te wassen met kerst.
Hij is misschien niet zo sterk als Pelle, maar hij kan ook gewoon een mannetje voorbij.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Gewoon op een kleedje voor de AH gaan zitten en je hand ophouden.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:02 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Als student moet ik er toch een beetje op letten hèRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kijk hier hebben we een Turkije-kenner.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:02 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kazim wel meerdere keren als aanspeel punt gespeeld bij Fenerbahce. Deed het toen meer dan prima mede dankzij zijn fysieke kracht.
Hij is misschien niet zo sterk als Pelle, maar hij kan ook gewoon een mannetje voorbij.
Zulke visproducten zijn nooit erg lekker van de AHquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:01 schreef Tim86 het volgende:
Die van AH is echt niet te vreten vind ikVisboer
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Oke ik ook.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Onzin met Toornstra en Karim gaan we anders spelen. Ik heb hem even genoteerd om even je oren te wassen met kerst.
En ik denk niet dat Feyenoord van plan is heel anders te gaan spelenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hoop het welquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke ik ook.
En ik denk niet dat Feyenoord van plan is heel anders te gaan spelen
Als aanspeelpunt is die gozer toch veel te onvoorspelbaar en veel te dol op zelf een actie maken?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:02 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kazim wel meerdere keren als aanspeel punt gespeeld bij Fenerbahce. Deed het toen meer dan prima mede dankzij zijn fysieke kracht.
Hij is misschien niet zo sterk als Pelle, maar hij kan ook gewoon een mannetje voorbij.
Als ie in dienst van het team kan spelen, issie iig sterk genoeg daarvoor ja. Maar ik denk niet dat hij dat kanDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wat een slechte zaak is aangezien dat gekloot ervoor zorgt dat we zoveel punten verspelen. We hebben meer aan een creatieve 10 + een voetballende spits. Ik zie veel meer in Achah + Vilhena dan Te Vrede + Immersquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet als spits in dit Feyenoord nee. Als ie op de vleugels komt te staan, dan kan het wel wat worden. Zoals ik hem ken, is hij absoluut ongeschikt als aanspeelpunt en is dat wel wat Feyenoord zoekt op dit moment
Liefst had ik Ziyech + Guidetti![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:42 schreef ThadCastle het volgende:
City kampioen
Feli Hugo![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:42 schreef ThadCastle het volgende:
City kampioen
Feli HugoVoetbalzonetwitter:SkySportsNewsHQ twitterde op donderdag 28-08-2014 om 12:01:36BREAKING: Chelsea say Diego Costa has a "minor muscular injury" and will be monitored over the next few days. #SSNHQ reageer retweet
![]()
![]()
Dat Kazim niet fit is spreekt ook niet echt in zijn voordeel, als je de parallel trekt naar de vorige spelers die naar Feyenoord zijn gekomen met wat overgewicht of andere fysieke problemen
Elke dag![]()
Dat eerste klopt, dat tweede moeten we maar afwachten.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als aanspeelpunt is die gozer toch veel te onvoorspelbaar en veel te dol op zelf een actie maken?
Als ie in dienst van het team kan spelen, issie iig sterk genoeg daarvoor ja. Maar ik denk niet dat hij dat kan
Als hij zich te groot gaat voelen bij Feyenoord gaat hij keihard floppen, maar anders zie ik hem slagen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Waarom ben je ineens een Power Ranger?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:07 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat eerste klopt, dat tweede moeten we maar afwachten.
Als hij zich te groot gaat voelen bij Feyenoord gaat hij keihard floppen, maar anders zie ik hem slagen.
Omdat ik gemorphed ben.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom ben je ineens een Power Ranger?
Martins voor de sterke link erbij.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:10 schreef HugoohAFCA het volgende:
Als feyenooit nou Dempsey zou halen, zouden ze makkelijk kampioen worden.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Leaven bij 1-0 na 10 minuten in de halve finale..dan ben je ook een knuppel he
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan haalt PSV gewoon Wynne en hebben we twee backs die ver kunnen ingooien #kampioenuhquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:10 schreef HugoohAFCA het volgende:
Als feyenooit nou Dempsey zou halen, zouden ze makkelijk kampioen worden.![]()
Jongons we moeten nog 2 Unieke deelnemers zodat we 10, jawel 10 EURO
JAJAJAJ 10 EURO
Prijzengeld hebben voor de topcoach.
Dus doe je nog niet mee, join dan @ www.scorito.com : Subleague Fok FUT en vul je team in EN MAAK KANS OP DEZE FANTASTISCHE PRIJS PLUS IK,ZLATAN, SLECHTS EENMAAL GELEZEN
Gr gr Henk en Ina en een poot van hond maxDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Als feyenooit naar de Jupiler League degradeert ook.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:10 schreef HugoohAFCA het volgende:
Als feyenooit nou Dempsey zou halen, zouden ze makkelijk kampioen worden.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Geen idee maar hij is fucking goedquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:09 schreef DePresident. het volgende:
Is TOTS Reus een flinke verbetering ten opzichte van de NIF/IF/SIF?![]()
![]()
Oh Thad vul je team eens aan![]()
![]()
Elke dag![]()
Hommoquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:13 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Als feyenooit naar de Jupiler League degradeert ook.![]()
Eens kijken of ik hem voor onder de 3mil op kan pikken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:14 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Geen idee maar hij is fucking goed
PSN: DePresident_![]()
Werd geloof ik gezegd dat hij ook voor de Europese wedstrijden werd gehaald en is hij nog 2 wedstrijd geschorstquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat Kazim niet fit is spreekt ook niet echt in zijn voordeel, als je de parallel trekt naar de vorige spelers die naar Feyenoord zijn gekomen met wat overgewicht of andere fysieke problemen![]()
![]()
Ja dat is nogal een flater idd. Maar ze hadden ook gewoon al kunnen zien dat hij die Europese wedstrijden niet zou halenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Werd geloof ik gezegd dat hij ook voor de Europese wedstrijden werd gehaald en is hij nog 2 wedstrijd geschorst
Elke dag![]()
Moet lukkenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:15 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Eens kijken of ik hem voor onder de 3mil op kan pikken.ik had m een paar dagen geleden voor 2,5 mil. Nu zijn we 28 wedstrijden en 30 goals verser in onze relatie
![]()
![]()
Bohhquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:17 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Moet lukkenik had m een paar dagen geleden voor 2,5 mil. Nu zijn we 28 wedstrijden en 30 goals verser in onze relatie
![]()
TOTS Reus - Jovetic - SIF Schürrle.
PSN: DePresident_![]()
Dat moet wel goed spelenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:19 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Bohh![]()
TOTS Reus - Jovetic - SIF Schürrle.ik heb in mn andere team ronaldo - jovetic - schurrle en dat is ook fantastisch
![]()
450 euro fantastisch, of gewoon fantastisch?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:20 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dat moet wel goed spelenik heb in mn andere team ronaldo - jovetic - schurrle en dat is ook fantastisch
![]()
Kan ik daar 450 euro voor krijgen ja?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
450 euro fantastisch, of gewoon fantastisch?![]()
![]()
ja hoerenkutspelquote:
Had Toornstra is hij naar feyenoord wordt hij duurder
wanne klets. Die wil ik nu niet meer in mijn team (heb sws geen enkele feyenoord speler)
![]()
Ja fijn hequote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ja hoerenkutspel
Had Toornstra is hij naar feyenoord wordt hij duurder
wanne klets. Die wil ik nu niet meer in mijn team (heb sws geen enkele feyenoord speler)
![]()
Ik heb blijkbaar Te Vrede in de spits, ff aanpassen![]()
Elke dag![]()
kreeg gister een puist op mn voorhoofd maar is denk ik iets anders. Dat ding steekt nu bijna 2cm uit![]()
![]()
picquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:37 schreef Rijst het volgende:
kreeg gister een puist op mn voorhoofd maar is denk ik iets anders. Dat ding steekt nu bijna 2cm uit![]()
Ben je niet in de war met jouw asian dick?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:37 schreef Rijst het volgende:
kreeg gister een puist op mn voorhoofd maar is denk ik iets anders. Dat ding steekt nu bijna 2cm uitRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
dude is niet leuk man, doet nog pijn ookquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met jouw asian dick?![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met jouw asian dick?
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:37 schreef Rijst het volgende:
kreeg gister een puist op mn voorhoofd maar is denk ik iets anders. Dat ding steekt nu bijna 2cm uit
![]()
![]()
![]()
haha je wordt een eenhoornquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:37 schreef Rijst het volgende:
Een vetbultje waarschijnlijk. Kunnen ze bij de dokter wegsnijden. En minder troep vreten jij.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:37 schreef Rijst het volgende:
quote:![]()
Werelddominatie
Elke dag![]()
Een Saola.quote:quote:De soort, ook wel Aziatische eenhoorn genoemd,[2] is vrij onbekend en werd door wetenschappers pas ontdekt in 1992. Het dier is door de witte vlekken in het gelaat en hoorns het best te vergelijken met de antilope. Toch heeft DNA-onderzoek aangetoond dat het om een rundergeslacht gaat. Het is niet bekend hoeveel dieren in het wild leven; er zijn slechts 11 exemplaren levend gezien. Men schat de populatie op 70 tot 700 in Laos en een honderdtal in Vietnam.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En ook nog een kwakje in je haar. Het zit niet meequote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:42 schreef Rijst het volgende:
oh wtf het evolueert AAAAAAA
[ afbeelding ]
Elke dag![]()
Ga maar naar de dokter, straks is het een tumor.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:40 schreef Rijst het volgende:
heb er 2 gaatjes ingeprikt en kwam allemaal shit uit. leek net op snot![]()
nee ik wou gewoon dat plaatje posten.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga maar naar de dokter, straks is het een tumor.![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:46 schreef Rijst het volgende:
mja walking dead begint weer bijna he. hebben we er allemaal zin in¿¿
Elke dag![]()
Of is het Dreetje?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dreetje el Gingerabiquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Het wordt toch steeds gekker. GingerISRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Is een ernstige ziekte. Je krijgt een virus en dan ga je dood. Is niet leuk om grapjes hier over te maken. De kinderen die besmet zijn worden in quarantaine geplaatst en gaan dood.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, vertel alsjeblieft.![]()
Behalve als je in het westen woont want daar krijg je goede medicijnenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:52 schreef Rijst het volgende:
Nee, vertel alsjeblieft.
Is een ernstige ziekte. Je krijgt een virus en dan ga je dood. Is niet leuk om grapjes hier over te maken. De kinderen die besmet zijn worden in quarantaine geplaatst en gaan dood.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()