Wat is nu eigelijk de mode in haar wereld? Ik zie heel veel lui met redelijk kort haar omhoog, dat heeft iedereen al :| wel wil ik het aan de lange kant houde.
niks mode..
Ik ben er blij mee!
quote:kansloos
Op vrijdag 25 oktober 2002 11:47 schreef Elbutre het volgende:
Ik heb sinds twee weken een klein hanekammetje! Niks extreem met felle kleuren, bovenop zijn de stekels iets langer dan aan de zijkant!Ik ben er blij mee!
![]()
ontopic: FUCK DE MODE EN HIPPE ZOOI!!!!!!!!!
trek gewoon aan waar je je lekker in voelt en hetzelfde geld voor je haar, niet als 13 in dozijn hanekammetje nemen. Beckham lacht zich een slag in de ronte
quote:Ook Kezman was zo kansloos om ook zo'n hanekam te nemen
Op vrijdag 25 oktober 2002 11:49 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
kansloos
trek gewoon aan waar je je lekker in voelt en hetzelfde geld voor je haar, niet als 13 in dozijn hanekammetje nemen. Beckham lacht zich een slag in de ronte
quote:inderdaad
Op vrijdag 25 oktober 2002 11:54 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Ook Kezman was zo kansloos om ook zo'n hanekam te nemen
komop zeg.. er zijn heus geen mensen die tegen hun wil zo'n hanekammetje nemen. als ze het mooi vinden nemen ze er 1, en als veel mensen het doen wordt het mode.
quote:doe je er gel of wax in ? en hoeveelheid plz?
Op vrijdag 25 oktober 2002 11:47 schreef Elbutre het volgende:
Ik heb sinds twee weken een klein hanekammetje! Niks extreem met felle kleuren, bovenop zijn de stekels iets langer dan aan de zijkant!Ik ben er blij mee!
![]()
quote:omg, kom op, beetje creatief zijn hoor
Op vrijdag 25 oktober 2002 14:27 schreef hallo het volgende:[..]
doe je er gel of wax in ? en hoeveelheid plz?
Wat ik altijd doe is gewoon naar de kapper gaan en je vraagt of hij/zij wat leuks weet, vinden ze heel leuk om te helpen hoor.
quote:* Doopy-X- is absloluut geen alto, die zijn met z'n allen zo anders met als resultaat dat ze nog allemaal hetzelfde zijn
Op vrijdag 25 oktober 2002 15:31 schreef th4_d0n het volgende:
jezus wat een zeikerds, help die jongen gewoon. Ik weet wat! laten we allemaal alto's worden.Wat ik altijd doe is gewoon naar de kapper gaan en je vraagt of hij/zij wat leuks weet, vinden ze heel leuk om te helpen hoor.
w3 KuNn3N 0oK 4lL3m44L zUlK3 nIcKz n3M3N
quote:he shit heb je dat breezer gedoe weer....
Op vrijdag 25 oktober 2002 15:33 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
* Doopy-X- is absloluut geen alto, die zijn met z'n allen zo anders met als resultaat dat ze nog allemaal hetzelfde zijn
w3 KuNn3N 0oK 4lL3m44L zUlK3 nIcKz n3M3N
ok geen alto *fiew*
maar het zou ook kunnen zijn dat hij de kapsels van deze mode gewoon echt mooi vind
quote:Vind ik persoonlijk wel een leuke optie... moet je het alleen zelf ook nog leuk vinden he?
Op vrijdag 25 oktober 2002 10:47 schreef Blue_bird het volgende:
huidige mode (haar): half lang haar , tot in de nek (GEEN matje) . Geen permanent, maar golvend nonchalant. Net als Chris uit Yorin travel.
En mijn mening over mode: *ikzelf* ben zo'n gastje met warrige stekeltjes enzow en dat is omdat ik het leuk vind. Dus ga nou niet iemand afkraken omdat ie toevallig een wat minder 'originele' optie leuk vindt.
ik heb zelf nu haar tot de onderkant van mijn kin ongeveer, maar achter wordt het te lang, en ik moet nu naar de kapper. ik zou neit weten wat ik ermee moet eigenlijk. ik heb erg donkerbruin haar, redelijk dik. maar nu, het model? is er op fok nog iets anders dan alto of breezah-chick?
Ik denk dat de algemene mode is dat het er wel verzorgd uit moet zien. Dan kan het lang, kort, zwart of wit zijn
quote:Een model gaat verder dan kort of lang, mein herr.
Op vrijdag 25 oktober 2002 23:03 schreef Komakie het volgende:
Neej gewoon een kapsel dat jij het leukste vindt.
Of dat nou kort of lang is, is eigenlijk niet belangrijk.Ik denk dat de algemene mode is dat het er wel verzorgd uit moet zien. Dan kan het lang, kort, zwart of wit zijn
quote:Kies wat je wilt. Van kaal tot hippie of dreads is mogelijk totdat je aan het werk gaat.
Op vrijdag 25 oktober 2002 01:31 schreef Ickeane het volgende:
Hey, ik ben 19 heb lang haar (14 cm ofzo nu, zolang als de hoogte van me wimpers zeg maar)Wat is nu eigelijk de mode in haar wereld? Ik zie heel veel lui met redelijk kort haar omhoog, dat heeft iedereen al :| wel wil ik het aan de lange kant houde.
quote:Er gaat inderdaad gel in, anders heb ik een plofkapsel!!!
Op vrijdag 25 oktober 2002 14:27 schreef hallo het volgende:[..]
doe je er gel of wax in ? en hoeveelheid plz?
Meestal met twee vingers door de gelpot en effe boetseren!
Of je gooit het ouderwets degelijk in een strakke scheiding, met veel brillantine. Da's zo ouderwets dat het vanzelf weer koel wordt
Heb ze nu gewoon opzij kort en vanboven iets langer en volledig door elkaar en beetje opzij stekend met gel
Elke dag sinds m'n 14de dus
Wat de mode van tegewoordig is zal me worst wezen...
Dat is de kapper waar ik altijd heen ga, ze maken altijd wel een trendy kapsel, dat apart is. Op hun site staan voorbeelden van wat ze allemaal kunnen. ik vroeg laatst nog: boven op wat langer, aan de zijkanten kort.
De kapster: ,,Ik DACHT het niet!!"
Op mijn cu2-pagina staat een foto, had ook een hanekammetje (vorig jaar zomer al!!!! hoezo trendsetter hehehe) maar dat mocht niet van mijn ex en kreeg nog meer commentaar erop dat ik het minder extreem gemodelleerd heb. En een jaar later lopen veel van diezelfde mensen met precies hetzelfde kapsel. PUH!
Nu heb ik het bovenop door-de-war rechtop, aan de zij- en achterkant wat langer, achterkant plukkerig in model en aan de zijkanten strak naar achteren. Staat cool hoor met wax erin!!
das dus mooi goedkoop!
quote:kijk, met jou kan ik praten
Op vrijdag 25 oktober 2002 22:34 schreef Hooghoudt het volgende:
Ik heb al 16 jaar stekels, af en toe ben ik dus modieus...
quote:Hm, dat geldt dus ook allemaal voor mij, alleen ist bij mij nogal krullerig. Vorige maand heb ik er achter een paar centimeter vanaf laten halen. Ik laat het maar lekker doorgroeien, ook al ben ik niet echt van plan voor 'n staart oid te gaan (volgens mij staat me dat niet
Op vrijdag 25 oktober 2002 22:58 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
ik heb zelf nu haar tot de onderkant van mijn kin ongeveer, maar achter wordt het te lang, en ik moet nu naar de kapper. ik zou neit weten wat ik ermee moet eigenlijk. ik heb erg donkerbruin haar, redelijk dik. maar nu, het model?
quote:ga weg man, dat jij toevallig je haar niet kan laten groeien met die enorme inhammen van je
Op vrijdag 25 oktober 2002 19:11 schreef Aernout het volgende:
Lang haar is uit.
Gewoon netjes kort doen zoals het hoort
(half-)lang haar is juist heel modieus op het moment, beetje beatle-esque nonchalant. ik heb het zelf niet overigens..
quote:
Bah, dit topic is gekaapt door alto's en 'je moet doen wat je zelf mooi vindt'-mensen, die niet beseffen dat zelfs binnen 'doen wat je zelf mooi vindt' een mode zit. ooit als eens standaard mensen van 20 jaar geleden bekeken? die deden ook wat ze zelf mooi vinden.
Precies! Topic-starter zit niet te wachten op 'doe wat je zelf wil'-advies.
On-topic: Volgens mij moet 't allemaal weer wat langer opzij en van achter. Beetje slonzige look, vind ik zelf. (Niet mooi ook.) Maareh, tja, kijk 's in van die magazines bij de kapper, vraag het aan een goeie kapster (en niet eentje die op de klok kijkt of het al 6 uur is).
Enneh... post een pic van jezelf!
quote:Mits je een goeie hebt.
Op zaterdag 7 december 2002 16:30 schreef schatje het volgende:
Gewoon de kapper de vrije hand geven, die weten wel wat hip is.
Zo'n standaard-knipmiep knipt er heel onzeker gewoon een standaard stukje af, doet er een kloddertje gel in, rommelt het wat door elkaar, en vangt weer tig euro.
quote:Da's voor meisjes en paarden.
Op zaterdag 7 december 2002 17:08 schreef Jozzy het volgende:
Stekels? half lang? Stelletje losers, wat dacht je van echt lang haar, tot over je schouders? Een ras echte staart! Dat heb ik.
quote:En boeren.
Op zaterdag 7 december 2002 17:10 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Da's voor meisjes en paarden.
quote:Haha, boeren? WIE HEET ER NOU ADRIE JAN??
Op zaterdag 7 december 2002 17:14 schreef Meneer_Aart het volgende:[..]
En boeren.
quote:haha
Op zaterdag 7 december 2002 17:10 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Da's voor meisjes en paarden.
quote:nou "Jos", jij bent ook niet echt gezegend met een prettige naam hoor
Haha, boeren? WIE HEET ER NOU ADRIE JAN??
Sukkel
[Dit bericht is gewijzigd door -Dalai- op 07-12-2002 17:36]
quote:Hey Jos, Ben jij wel eens naar een schuurfeest geweest?
Op zaterdag 7 december 2002 17:18 schreef Jozzy het volgende:[..]
Haha, boeren? WIE HEET ER NOU ADRIE JAN??
Sukkel
quote:Hehe, ik wist niet eens dat dat bestond, maar jij wel he grafboer
Op zaterdag 7 december 2002 17:35 schreef Meneer_Aart het volgende:[..]
Hey Jos, Ben jij wel eens naar een schuurfeest geweest?
.
quote:Ik meng me ff!
Op zaterdag 7 december 2002 17:43 schreef Jozzy het volgende:[..]
Hehe, ik wist niet eens dat dat bestond, maar jij wel he grafboer
quote:dan nog is dat een stuk interressanter dan die lauwe 13-in-een-dozijn kuiven en hanekammetjes die je tegenwoordig ziet
Bah, dit topic is gekaapt door alto's en 'je moet doen wat je zelf mooi vindt'-mensen, die niet beseffen dat zelfs binnen 'doen wat je zelf mooi vindt' een mode zit.
quote:Alleen was dat absoluut niet de vraag in dit topic...
Op dinsdag 10 december 2002 01:42 schreef Ener-G het volgende:[..]
dan nog is dat een stuk interressanter dan die lauwe 13-in-een-dozijn kuiven en hanekammetjes die je tegenwoordig ziet
een verschrikkelijk oud topic van mij
en ik moet nu moet verschrikkelijk snel gaan slapen :|
Dat je er goed uit wil zien, ok, dat willik ook, maar ik bepaal zelf wel wanneer ik er goed uit zie!
quote:juist...!! Waarom gaat iedereen zo met de mode mee ??
Op vrijdag 25 oktober 2002 11:49 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
kansloos
Hier 2 fotooz van mij waar mijn haar totaal anders zit:
Moet zeggen dat me haar op beide foto's best cool zit
quote:is dat mode?? minder, dan moet ik het weer kaalscheren van achteren
Op zaterdag 14 december 2002 14:40 schreef DennisMoore het volgende:
Oja, dat is weer de nieuwste mode. Dat 't haar van achter langer en wild omhoog gekamd moet.
nee, vind het wel leuk zo
quote:
Hey, ik ben 19 heb lang haar (14 cm ofzo nu, zolang als de hoogte van me wimpers zeg maar)Wat is nu eigelijk de mode in haar wereld? Ik zie heel veel lui met redelijk kort haar omhoog, dat heeft iedereen al :| wel wil ik het aan de lange kant houde.
zoiets?
ik heb het zelf nu ongeveer ook 10 cm al zeker
beetje onduidelijk maar zo heb ik het, en ik wil het nog langer late groeien en gewoon zo'n model aan houden.
[Dit bericht is gewijzigd door Erosjuhhh op 14-12-2002 15:12]
quote:Als ik me stekels niet doe, heb ik zo'n haar
Op zaterdag 14 december 2002 15:07 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
zoiets?
quote:Dat zijn dan enorm lange stekels...
Op zaterdag 14 december 2002 15:41 schreef NRK het volgende:Als ik me stekels niet doe, heb ik zo'n haar
ziet wel geinig uit..
quote:uuhm waarom zit jij naakt voor je cpu
Op zaterdag 14 december 2002 14:38 schreef Markster het volgende:
btw zit mijn haar NOOIT hetzelfdeHier 2 fotooz van mij waar mijn haar totaal anders zit:
Moet zeggen dat me haar op beide foto's best cool zit
quote:heb nog een broek aan hoor
Op zaterdag 14 december 2002 18:18 schreef rthls het volgende:[..]
uuhm waarom zit jij naakt voor je cpu
BTW loop ik altijd zonder tshirt oid door mijn huis, zelfs met dit weer. vind het gewoon lekker lopen.
quote:He (J) ozzy, wisje dat Ozzy tot saaiste celeb is uitgekozen!
Op zaterdag 7 december 2002 17:43 schreef Jozzy het volgende:[..]
Hehe, ik wist niet eens dat dat bestond, maar jij wel he grafboer
quote:oftewel de maluku look
Op zaterdag 14 december 2002 14:40 schreef DennisMoore het volgende:
Oja, dat is weer de nieuwste mode. Dat 't haar van achter langer en wild omhoog gekamd moet.
zoiest? ]
quote:Wat is een matje?
Op vrijdag 25 oktober 2002 10:47 schreef Blue_bird het volgende:
huidige mode (haar): half lang haar , tot in de nek (GEEN matje) . Geen permanent, maar golvend nonchalant. Net als Chris uit Yorin travel.
quote:Je haar wat langer in je nek maar de rest van je haar gewoon kort houden. Zo krijg je dus een lap haar in je nek wat net een matje lijkt
Op dinsdag 17 december 2002 19:58 schreef Piro het volgende:[..]
Wat is een matje?
dus als ze naar school komen is hun haar gewoon in de war, wat soms ervoor zorgt dat er hard gelachen wordt
en beetje zoals het is samengeklit...
quote:Dan hedde gij beste wimpers jongen!
Hey, ik ben 19 heb lang haar (14 cm ofzo nu, zolang als de hoogte van me wimpers zeg maar)
quote:Geen idee. Hoe ziet dat eruit?
Op vrijdag 20 december 2002 12:41 schreef SmashBro het volgende:
Ik heb sinds kort een nieuw kapsel: op z'n Nick Carters zoals hij het heeft in de clip van Help Me. Staat erg leuk en hip al zeg ik het zelf. Ben er zeer tevreden mee..
quote:Moet je ff TMF in de gaten houden (of Kazaaën).
Op vrijdag 20 december 2002 14:19 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Geen idee. Hoe ziet dat eruit?
Het is trendy en modern, beetje fotomodellerig, maar niet te.
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 20-12-2002 15:47]
quote:TMF in de gaten houden is toch wel te veel gevraagd hoor!
Op vrijdag 20 december 2002 15:40 schreef SmashBro het volgende:[..]
Moet je ff TMF in de gaten houden (of Kazaaën).
.
Het is trendy en modern, beetje fotomodellerig, maar niet te.
*google*
Zo?
Je moet gewoon die clip ff kijken! . Heb je geen Kazaa?
quote:Okay, okay...
Op vrijdag 20 december 2002 15:59 schreef SmashBro het volgende:
Nee dat is het toch niet echt, die foto is alweer wat ouder geloof ik.Je moet gewoon die clip ff kijken!
. Heb je geen Kazaa?
Screenshots laten iets 'hanekam'-achtigs zien, beetje naar 't midden gekamd bovenop. Niet heel bijzonder, maar wel geinig, en idd 'mode'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |