SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
6. Gij zult Rijst disrespecteren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult Wefut.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult de naam van DarkSonic2 niet ijdel gebruiken![]()
![]()
twitter:yvdbusken twitterde op donderdag 28-08-2014 om 10:36:22Om speculaties tegen te gaan: Marco v Basten heeft last van hartkloppingen en moet nader onderzocht worden. Zie straks vi.nl reageer retweet
![]()
@ Hugo , ik zag inderdaad dat we naar Limburg moeten. Jouw club las ik gisteren. Leuk voor je cluppieIk hoop dat AZ kan stunten daar.
![]()
Met wat geluk zit ik zelf bank, en kan ik nog even invallen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:06 schreef Toefjes het volgende:
@ Hugo , ik zag inderdaad dat we naar Limburg moeten. Jouw club las ik gisteren. Leuk voor je cluppieIk hoop dat AZ kan stunten daar.
En als je zelf naar Limburg komt moet je het me even melden, dan regel ik je wat Limburgse versnaperingen.![]()
Maanden niet buiten geweest, dus dit is een uitgelezen kans.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:52 schreef OmniRocket het volgende: [..] Bellen kost geld jonguhhhh en nu komt die ook nog eens buiten
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Reemi op 28-08-2014 11:27:50 ]Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:07 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Met wat geluk zit ik zelf bank, en kan ik nog even invallen.
En als je zelf naar Limburg komt moet je het me even melden.![]()
![]()
Wist niet dat je zelf op niveau voetbalde? Super vet om mee te makenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:07 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Met wat geluk zit ik zelf bank, en kan ik nog even invallen.
En als je zelf naar Limburg komt moet je het me even melden.jammer dat het zo ver weg is
![]()
![]()
(http://totaldutchfootball.com/2014/08/27/best-football-city/)quote:THE WINNER
When looking at the best football city in the Netherlands the places mentioned above are very worthy candidates, but there is only one clear winner and that is Heerenveen. Heerenveen is so small that it’s not technically a city and with 28,000 residents it’s only the 4 largest city in the Province of Friesland. What Heerenveen lacks in terms of number of residents it more than makes up in football passion and specifically its support for SC Heerenveen. The numbers are astounding! The average attendance of the club (22,700) equates to 80% of the town’s population. This figure is equivalent to Ajax having an average home attendance of 650,000! Furthermore the number of season ticket holders for SC Heerenveen also comes out as being 50% of the town’s population and in fact the club’s stadium could almost fit the entire town if completely full. There are many and varied reasons on why Heerenveeners love their football side so much, which will be explored in future articles, but one thing is clear that Heerenveen wins the title of The Best Football City in the Netherlands.
WZHWZDB!!![]()
TR gemacht, mag geen grappen over mij maken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:10 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
TR gemacht, mag geen gifs van Ds2 plaatsen.![]()
Nou zelf speel ik gewoon in een vriendenteam, maar doe altijd de voorbereiding met 1 mee. Wat vriendschappelijke wedstrijden en zulks. Maar als er mensen uitvallen ben ik wel 1 van de mensen die ze oproepen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wist niet dat je zelf op niveau voetbalde? Super vet om mee te makenjammer dat het zo ver weg is
![]()
TR gemacht, mag niet posten na 00:30.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
TR gemacht, mag geen grappen over mij maken.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
REEEPOSSSTquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
(http://totaldutchfootball.com/2014/08/27/best-football-city/)
WZHWZDB!!![]()
01:00*quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:13 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
TR gemacht, mag niet posten na 00:30.![]()
TR gemacht voor valse TRsquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
TR gemacht, mag geen grappen over mij maken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maverquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alsof iemand hier ooit een TR maakt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Is dit weer een Maver kloon? Net als de vorige keer...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee klapz ik ben de enige echte de rest mag je zelf invullenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Is dit weer een Maver kloon? Net als de vorige keer...![]()
![]()
Heeeeeeeeeeeyquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:23 schreef Emptyyy het volgende:
Maar hoe gaat het er hier aan toe ?
Wat heb ik gemist ?
Wie de neuk ben jij?![]()
Godverquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:26 schreef Emptyyy het volgende:
[..]
Nee klapz ik ben de enige echte de rest mag je zelf invullenBen jij het echt?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat merk je vanzelf. Als er een vraag komt hoe je IF Jovetic in godsnaam in een 4-3-3 kwijt moet, omdat hij Kompany ook in dat elftal persé wil verwerken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Is dit weer een Maver kloon? Net als de vorige keer...![]()
Jullie eerste elftal speelt topklasse toch?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nou zelf speel ik gewoon in een vriendenteam, maar doe altijd de voorbereiding met 1 mee. Wat vriendschappelijke wedstrijden en zulks. Maar als er mensen uitvallen ben ik wel 1 van de mensen die ze oproepen.
Gaat hier (Scheveningen) wel een stukje anders![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |