abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 augustus 2014 @ 10:44:14 #1
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_143909918
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_143909941
hahahaha :D :')

Ik word toch zo blij van die baby-memes, hè?
  donderdag 28 augustus 2014 @ 10:45:24 #3
52229 Chanty
pi_143909944
Game on!

Laatste posts:

quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 10:42 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wil ze niet gewoon graag en e bordje pap? ;)

Mijn kuiken heeft al sinds gisteren koorts, arm ding ;(.
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 10:43 schreef Chanty het volgende:
Zo ik ben weer bijgelezen :)

Nikki wat een toffe rolfoto van je twee kerels O+ En coole shirtjes!

Blue _O- :D Ligt er lekker bij! Mooi beest trouwens O+

En verder even een *O* voor alles wat goed gaat en een :* voor iedereen die het nodig heeft.

Spuitluiers: check! Hebben we hier sinds een paar dagen en aan de maat zal het niet liggen want zitten net in maat 3.

Burdie vroeg nog hoe het ging met werk zoeken. Nou… niet want er zijn geen passende vacatures. Zo weer even een rondje doen om te kijken of er de laatste dagen iets bij gekomen is. Wel een sollicitatie gedaan als docent Duits maar daar verwacht ik niks van want heb niet de juiste opleiding en ze wilden geen zij-instromers. Over iets meer dan 2 weken eindigt mijn verlof en het ziet ernaar uit dat ik nog even thuisblijfmama ben.
pi_143909996
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 10:42 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wil ze niet gewoon graag en e bordje pap? ;)

Mijn kuiken heeft al sinds gisteren koorts, arm ding ;(.
Ja, dat zal ik voortaan tegen mijn man zeggen als hij weer gaat glunderen bij "papapapapapapap"

Koorts vind ik voor baby's echt naar. ;( :*

[ Bericht 12% gewijzigd door Limone op 28-08-2014 10:53:54 ]
  donderdag 28 augustus 2014 @ 10:59:51 #5
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_143910268
Balen Chanty van het solliciteren -O- maar thuisblijfmoeder is ook leuk ;).
KuikenGuppy
pi_143910278
Burdie, wat sneu koorts...
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 10:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nu heb ik honger Limone :+ Gelukkig zijn deze week de kanjer-stroopwafels in de aanbieding bij de Bas, straks even een voorraadje aanbreken *O*

Dyre, hoe gaat het met de krampjes?
Ik heb het idee dat ze er nu iets minder last van heeft gelukkig. Wat wel nog steeds speelt is de obstipatie. Dagenlang spaart ze het op (en krijgt ze steeds meer last ;( ), tot er een supermegapoepluier komt. Dat lucht haar echt op en dat merken we aan alles. Daarna begint het feest weer van voren af aan. Morgen komt iemand thuis om ons wat meer over babymassage te leren. We merken dat ze daar nu al wel wat baat bij heeft :Y

Chanty, jammer. Ben je er heel erg aan toe om weer te gaan werken of vind je het stiekem helemaal nog niet erg om nog even thuis te blijven?

Ik gooi mijn vraag er nog heel even in:
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 10:12 schreef Dyre het volgende:

L begint steeds vaker al haar flesjes helemaal leeg te drinken. Ik ben het een beetje aan het bijhouden en gemiddeld drinkt ze zo'n 600-700ml per dag. (7 voedingen en we maken altijd 90+3).

Als ik de 150ml per kilo aanhoud dan mag ze met 3,2 kilo 480ml per dag.
Hoe 'erg' is het dat ze nu zoveel meer krijgt per dag? (dat is anderhalve liter meer per week :o)
Ik kan moeilijk de fles halverwege uit haar mond trekken :P
En overstappen op 6 voedingen gaat écht nog niet, het is nog steeds iedere 3 uur hongerhongerhonger :D

Of is die 150ml echt een minimum? En is er dan ook een maximum of mag ik haar laten drinken tot ze een tonnetje is? :+
pi_143910615
Dyre, ik heb eigenlijk geen idee! En ik ben een geitenwollensok en heb de overtuiging dat een kind heel goed een eigen honger- en verzadigingsgevoel kan volgen. Anders even vragen bij cb?

Burdie, de verkoudheid is dus overgegaan in echt ziek zijn? Wat sneu zeg.

Nikki, wat lekker, even tijd met L. samen! *; .

Chanty, hopelijk komt er iets voorbij. Ik ben erg blij met de zeven maanden die ik met I heb gehad. Maar het scheelde natuurlijk wel dat ik zeker wist dat ik in september weer aan het werk zou gaan.

Dat mezelf met mama aanspreken, probeer ik wel te beperken maar het gaat gewoon vanzelf. Resistance is futile! :') .

En ik heb even een onzekerheid waarvan ik weet dat het onzin is, maar ik schrijf het maar eventjes van me af. Gisteren heb ik I zelf even gewogen en ze is nu precies 7 kilo. Maar als ik haar groeicurve zo bekijk, dan is ze de laatste drie maanden best onder de gemiddelde lijn gezakt, waar ze de eerste maanden zo keurig op zat. Het is geen dramatische terugval en op het cb vonden ze het de vorige keer ook prima, maar toch. Daarnaast weet ik dat het vaak zo gaat bij borstvoedingsbaby's en dat ze haar eigen lijntje aan het zoeken is.. en verder ben ik zelf ook altijd een mugje geweest dus het is allemaal vast normaal. Het gaat ook gewoon heel goed met haar. Ze drinkt op gezette tijden en is daar gelukkig mee. En toch... het zullen wel weer die overdreven moederzorggevoelens zijn die opduiken en dat je je meteen gaat afvragen of je kind niets tekort komt.

Het positieve nieuws is dat ik haar vanmorgen weer lachend achterliet op het kdv. :) .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_143911085
Nee joh, je kind volgt haar eigen lijn en als ze gewoon vrolijk is etc is er niks aan de hand. Zou ze meer voeding nodig hebben dan meldt ze zich vanzelf wel! Ik zou me er niet al teveel zorgen om maken.

Chanty, balen van het werk, aan de andere kant kun je dan nog wat langer genieten van je mini. Wel bizar hoor dat je verlof al bijna voorbij is! Tijd vliegt echt zeg.

Pfff. Mini slaapt en nu kan ik wel eea thuis gaan opruimen (morgen verjaardag vieren) maar ik heb echt totaaaaal geen zin haha. En ik baal een beetje, we hebben een muziekmobiel, die hadden we bij maxi al, maar ik kan het bovenste onderdeel niet vinden (het deel wat draait). Overal gezocht! En dat terwijl ik het idee heb dat mini dat helemaal leuk gaat vinden. Het móet ergens zijn, maar wáár!!! Ik word er een beetje gek van :')
Tralalalaaa
  donderdag 28 augustus 2014 @ 11:40:03 #9
52229 Chanty
pi_143911132
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 10:59 schreef Burdie het volgende:
Balen Chanty van het solliciteren -O- maar thuisblijfmoeder is ook leuk ;).
Ik ben daar niet voor gemaakt vrees ik. Volgens mij zou ik op termijn echt doodongelukkig worden :@

Dyre ik zou als het kon morgen alweer aan het werk willen gaan :P

Maar goed ik zie ook wel in dat niemand mij deze tijd meer afpakt met Lucas O+
pi_143911149
Fijn dat er tenminste iets wat helpt... Je zal het wrs al geprobeerd hebben, maar andere voeding?

Chanty, balen... Misschien ben je te vinden voor een paar uurtjes vrijwilligerswerk als de financiën en oppas het toelaten?

Héérlijk. Een baby die huilt terwijl ik koppijn heb :') Hoe zit dat eigenlijk met bv als de moeder koorts/griep heeft?
  donderdag 28 augustus 2014 @ 11:43:57 #11
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_143911250
Dyre 150 is gemiddeld en 180 is de max hoe kom je dan uit?
pi_143911294
Ze weegt 3,2 kilo, dus dan zou ze max op 576 zitten. En we halen dus regelmatig 700 :o
Misschien toch maar eens aan het cb vragen :+
  donderdag 28 augustus 2014 @ 11:47:10 #13
52229 Chanty
pi_143911352
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 11:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Fijn dat er tenminste iets wat helpt... Je zal het wrs al geprobeerd hebben, maar andere voeding?

Chanty, balen... Misschien ben je te vinden voor een paar uurtjes vrijwilligerswerk als de financiën en oppas het toelaten?

Héérlijk. Een baby die huilt terwijl ik koppijn heb :') Hoe zit dat eigenlijk met bv als de moeder koorts/griep heeft?
Dat doe ik al ;)
pi_143911382
Dyre ik zou me er niet te druk om maken, de voedingen. Veel baby's eindigen de kraamweek met 7*90/3. Het zit allemaal sowieso nog ruim onder de 30 schepjes en verder is de "regel" 150-180 ml per kilo per dag. Ik zou voeden bij honger, zo'n kleintje kan het allemaal prima zelf regelen.
pi_143911982
Sorry Dyre, geen verstand van flessen en schepjes. Het lijkt wel rocket science.

Burdie, beterschap voor je kuiken.

Franny, heb je ook gekeken in de bv-curves? Die gaan al anders dan op het CB...'borstvoedingsdip' of 'flesvoedingspurt'. En je hebt ook kindjes die niet constant groeien, maar steeds in stapjes gaan. Je onzekerheid is begrijpelijk hoor. Maar ook, hoe goed is de weegschaal thuis...kan net wat schelen. (Mijn grote was trouwens met een jaar pas 7kg ;)).

Chanty, ik hoop voor je dat je vlug iets vind. Zo thuis zitten is inderdaad niets als je graag wilt werken (en die onzekerheid er bovenop is killing).
pi_143912044
Ook met barstende koppijn gewoon voeden Sun! En paracetamol mag gerust :*.
pi_143912203
Ja kursor ik had het al gelezen :) Ze ligt nu eventjes te slapen en aangezien dat best een uitzondering is overdag, ga ik het er even van nemen. Naar bed!

Ook al staat er nog een berg was wat opgevouwen moet worden :'(
pi_143912266
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 11:48 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dyre ik zou me er niet te druk om maken, de voedingen. Veel baby's eindigen de kraamweek met 7*90/3. Het zit allemaal sowieso nog ruim onder de 30 schepjes en verder is de "regel" 150-180 ml per kilo per dag. Ik zou voeden bij honger, zo'n kleintje kan het allemaal prima zelf regelen.
Bedankt!
Lastig allemaal hoor, al die regeltjes en adviezen :P
Dat van die 30 schepjes ken ik trouwens niet? Ook een vuistregel?

Sun, laat die was lekker voor wat het is en duik samen met N het bed in :*
pi_143913182
Noujaaa ik ga wel de was doen :') Waarom hebben ze ooit internet op telefoons uitgevonden... Of nog beter : WIFI :'(
pi_143913212
quote:
2s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 11:18 schreef Franny_G het volgende:
Dyre, ik heb eigenlijk geen idee! En ik ben een geitenwollensok en heb de overtuiging dat een kind heel goed een eigen honger- en verzadigingsgevoel kan volgen. Anders even vragen bij cb?

Burdie, de verkoudheid is dus overgegaan in echt ziek zijn? Wat sneu zeg.

Nikki, wat lekker, even tijd met L. samen! *; .

Chanty, hopelijk komt er iets voorbij. Ik ben erg blij met de zeven maanden die ik met I heb gehad. Maar het scheelde natuurlijk wel dat ik zeker wist dat ik in september weer aan het werk zou gaan.

Dat mezelf met mama aanspreken, probeer ik wel te beperken maar het gaat gewoon vanzelf. Resistance is futile! :') .

En ik heb even een onzekerheid waarvan ik weet dat het onzin is, maar ik schrijf het maar eventjes van me af. Gisteren heb ik I zelf even gewogen en ze is nu precies 7 kilo. Maar als ik haar groeicurve zo bekijk, dan is ze de laatste drie maanden best onder de gemiddelde lijn gezakt, waar ze de eerste maanden zo keurig op zat. Het is geen dramatische terugval en op het cb vonden ze het de vorige keer ook prima, maar toch. Daarnaast weet ik dat het vaak zo gaat bij borstvoedingsbaby's en dat ze haar eigen lijntje aan het zoeken is.. en verder ben ik zelf ook altijd een mugje geweest dus het is allemaal vast normaal. Het gaat ook gewoon heel goed met haar. Ze drinkt op gezette tijden en is daar gelukkig mee. En toch... het zullen wel weer die overdreven moederzorggevoelens zijn die opduiken en dat je je meteen gaat afvragen of je kind niets tekort komt.

Het positieve nieuws is dat ik haar vanmorgen weer lachend achterliet op het kdv. :) .
Lees je eerste zin eens van deze post :*
pi_143913415
Dyre, inmiddels ben ik zover dat ik denk dat zo'n kindje prima zelf aan kan geven dat het honger heeft en het zelf regelt. Ik heb nooit toestemming of advies gevraagd aan cb. Als ik merkte dat D of B de flessen tot de laatste druppel leeg dronk keer op keer, dan gingen we een schepje omhoog.

Mijn visie: uitproberen. Ze geeft het zelf aan als het teveel is.
pi_143914012
Kinderen regelen veel zelf dus voeding meestal ook.
Chanty balen van je sollicitatie. Ik welk werkgebied zoek je werk?

Sac is ook verkouden zo sneu overal snot. En ze wordt heel boos als ik het afveeg. Met resultaat dat ze gaat huilen wat weer meer snot geeft. En dan begint het weer van vooraf aan. En ze is en blijft een boefje.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 13:33:09 #23
52229 Chanty
pi_143914200
Beterschap aan alle zieke en snotterende kindjes!

FR ik ben afgestudeerd als journalist en criminoloog, maar ik zoek heel breed. Heb ervaring in het sociaal-wetenschappelijke onderzoek dus zoek sowieso daarin, maar ook bv marktonderzoek, advies op sociaal-maatschappelijk vlak, meer de praktijkkant op zoals bv politie en onderwijs zit ik ook naar te kijken (Duits).
pi_143914584
Succes met zoeken.
Ik zoek ook al jaren.
pi_143914729
Beterschap voor kuiken en sac :*

Limone, op de tafel? _O-

Franny :*. Gaat goed hoor, ze geeft 't heus aan! Ellie is ook langzaam van de +1 aan het zakken, geeft niks!

Herkenbaar Chanty, dat tegen je zin in thuis zitten :*. Ik merk gewoon dat ik een uitdaging mis - terwijl ik tegelijkertijd met Ellie om me heen nauwelijks ergens aan toe kom, als 't fysiek een dag beter gaat.

Ik ben dus momenteel ook thuisblijfmama en ik merk dat ik het ergens heel fijn vindt, maar dat ik ook continue het gevoel heb me te moeten verantwoorden dat ik dus een uitkering heb. Dat laatste zorgt ervoor dat ik er toch niet zo van geniet als ik zou kunnen... Lastig gevoel :(.
Home is where the O+ is...
pi_143914840
Of ik wel of geen thuisblijfmoeder wil zijn is hier niet eens bespreekbaar. Op 1 inkomen redden we het niet.
pi_143916270
Ik heb het altijd fijn gevonden dat mijn moeder altijd thuisbleef en mijn vader werkte. Dat dat betekende dat ik niet op paardrijden kon, dan was dat maar zo. Maar nu moet ik ook blijven werken omdat het bij ons ook op 1 inkomen niet gaat. De tijden zijn veranderd....

Maar ik vind dat absoluut niet erg. Mijn moeder was daarvoor gemaakt om fulltime mama te zijn inclusief het huishouden piekfijn op orde te hebben. Ik niet. Ik hou van werken en ik haat het huishouden. Daarom is het beter voor alles en iedereen dat ik wel blijf werken ook al vond ik het tegenovergestelde vroeger fijn.
pi_143916280
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 12:53 schreef Dot. het volgende:

[..]

Lees je eerste zin eens van deze post :*
Ja, ik zag het ook. :) . Gek is dat, dat het altijd makkelijker is een ander gerust te stellen dan jezelf. Soms is 't ook gewoon even fijn om het van een ander te horen. Ik weet ook best dat er geen reden is voor zorgen. En ze heeft nog steeds goeie billen. :P .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  donderdag 28 augustus 2014 @ 14:47:35 #29
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_143916358
fr wat is ze groot zo de kleine boef O+ beterschap!

Ook voor kuiken :*
pi_143916430
Ik hou ook van werken hoor. Maar iets minder en vastigheid zou ik veel prettiger vinden. Dat geeft mij rust en daardoor ben ik een betere moeder.
De teller staat hier op 7 vlijmscherpe tandjes die overal ingezet worden.
pi_143916928
Ik hoop tzt weer lekker aan t werk te kunnen maar nu moet ik er (vooral psychisch) nog niet aan denken...

Ik zit as we speak bij de kapper, wil iets anders ( nee niet pittig kort :P ) maar weet dus ook nog niet hoe t eruit komt :+
S. 2014
J. 2016
pi_143917009
Oeh foto straks GM!

Ik ken dat trouwens. Dan zeg je dat je wat anders wilt en wat doen ze? Ze knippen de puntjes eraf :')
pi_143917088
Nee t mag best wat korter maar t moet nog wel bij elkaar te binden zijn. Dat zijn de eisen, en niet heel kort want dan heb ik ruzie thuis :P
S. 2014
J. 2016
pi_143917113
Vraagje, onze kleine is nu 6 weken oud, en het is ons opgevallen dat hij overdag nooit zelf in slaap kan komen. Hij moet altijd bij ons liggen. Zelfs als hij doodmoe is en zijn oogjes al een tijdje dicht heeft, en we leggen hem dan in zijn wiegje, dan is hij binnen 5 minuten aan het krijsen. En het probleem is, dan houdt hij ook niet op. We hebben echt al zo lang proberen te wachten, maar hij blijft huilen en haalt zichzelf overstuur daarmee, waardoor hij weer nog harder gaat huilen.

Wat kunnen we doen om hem aan alleen slapen te laten wennen.
We proberen al verschillende dingen:
- Wiegje voorverwarmen met een kruik
- Hem lang laten liggen totdat hij in slaap valt
- Knuffeltje in de wieg leggen, ter vermaak
- Zorgen dat hij eerst heel erg vermoeid is voordat we hem in zijn wieg leggen
pi_143917238
Maar als je kleintje je nu nog modig heeft om in slaap te vallen, waarom zou je dat dan nu al anders doen? 6 weken is echt nog klein, mijn mini is 4 weken en valt vaak ook op de borst in slaap...
S. 2014
J. 2016
  donderdag 28 augustus 2014 @ 15:21:32 #36
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_143917355
Lastig om een uitgebreide reactie te geven want mobiel.

Het laatste punt is sowieso iets wat niet gaat werken, een oververmoeid kind gaat juist niet makkelijker slapen maar zal veel onrustiger blijven. Onze dame sliep zelfs tot een maand of 5 nog regelmatig bij ons,dan had ze het echt nodig. Je kindje heeft 9 maanden lang warm en veilig bij z'n mama jn de buik gezeten, hoorde constant haar hartslag en voelde zich dáár veilig. Nu eenmaal buiten verlang je van 'm dat ie in z'n eentje in een stille omgeving zomaar in slaap gaat vallen, zonder zijn veilige haven. Het komt vanzelf, echt. Gewoon af en toe eens proberen maar forceren lukt niet
pi_143917399
Hi Emooi,

Dat is voor een aantal van ons (waaronder ik zelf) een bekend verschijnsel. Het kan een aantal redenen hebben:
- gewoon liever bij mama willen zijn; geborgenheid nodig hebben, je zou kunnen kijken of een draagdoek of draagzak daarbij kan helpen, zodat je zelf wel mobiel kunt zijn;
- het niet fijn vinden om op zijn rug te liggen (ik neem aan dat jullie dat doen?). Je zou kunnen kijken of hij op zijn zij of buik beter gaat. Bedenk daarbij wel dat buikligging in principe wordt afgeraden bij baby's en dat je er bij moet blijven; (daar verschillen de meningen nog wel eens over..)
- kan ook zijn dat hij na een voeding wat last heeft van maagje, krampjes e.d. waardoor hij het ook niet fijn vindt om alleen te liggen, of op zijn rug te liggen.

Ik vond het ook wel eens lastig, omdat je wel eens iets wilt doen zoals douchen. :) . Het is een beetje je weg vinden daarin. Het heeft mij ook wel geholpen me te realiseren dat het voor een jong babytje echt helemaal niet gek is dat hij liever niet alleen in een bedje wil liggen. Dus echt forceren als het niet gaat, heb ik niet gedaan en zou ik zelf ook niet aanraden. Accepteren dat het zo is en maar lekker veel knuffelen, op je laten liggen, meenemen in draagdoek (als je dat laatste tenminste wilt/doet/ziet zitten.)
  donderdag 28 augustus 2014 @ 15:30:34 #38
52229 Chanty
pi_143917593
Cwen jouw situatie vind ik nog zuurder omdat je thuis zit wegens fysieke klachten ;( Herken het wel dat je het gevoel hebt je te moeten verantwoorden voor een uitkering. Ik hou er zelf ook niet van om geld te krijgen maarja…Nou ja nog drie maanden en dan stopt de ww. We kunnen het op zich wel redden op 1 inkomen een hele tijd. Het is echt puur dat ik WIL werken omdat ik anders de muren op en af ga lopen.

FR in welke sector zoek jij?

GM ben benieuwd wat het gaat worden :D

En heel fijn net het hele huis gezogen met Lucas in draagdoek. Slaapt gewoon door. Maar nu ik even achter de pc wil zitten zit hij te morren tot ik weer ga staan :')
pi_143917624
Onderwijs.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 15:32:20 #40
52229 Chanty
pi_143917648
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Onderwijs.
Middelbaar? Want wat ik begrepen heb komt er een behoorlijk tekort aan docenten daar in de toekomst.
pi_143917734
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:32 schreef Chanty het volgende:

[..]

Middelbaar? Want wat ik begrepen heb komt er een behoorlijk tekort aan docenten daar in de toekomst.
:N basis en ik woon in een krimpgebied.
Als ik vriend niet had was ik terug naar de randstad gegaan.
pi_143917762
Ik moet met sac ook blijven lopen. Stilstaan/zitten is mopperen
  donderdag 28 augustus 2014 @ 15:43:16 #43
52229 Chanty
pi_143917959
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:35 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

:N basis en ik woon in een krimpgebied.
Als ik vriend niet had was ik terug naar de randstad gegaan.
Dat is klote dan ja -O-
pi_143917989
Ik ben verliefd op een klein monstertje dat aan mijn borst ligt te friemelen met z'n handjes en als ik hem niet aankijk geluidjes maakt. Kijk ik hem aan dan krijg ik een megagrijns en laat 'ie alle melk uit z'n giegeltje lopen O+
  donderdag 28 augustus 2014 @ 15:51:15 #45
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_143918215
quote:
17s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:44 schreef BlueEyes het volgende:
Ik ben verliefd op een klein monstertje dat aan mijn borst ligt te friemelen met z'n handjes en als ik hem niet aankijk geluidjes maakt. Kijk ik hem aan dan krijg ik een megagrijns en laat 'ie alle melk uit z'n giegeltje lopen O+
Hihi wat lief O+
KuikenGuppy
pi_143918305
quote:
*; mooi is dat he

+1 voor het stilstaan met de draagzak en meteen gemor! Wel goed voor de calorie verbranding toch ;)

Ik ga maandag weer werken, dat zal wel weer even wennen zijn na 4,5 maand! Volledig thuis zitten zou aan mij ook niet besteed zijn maar ik ben wel blij dat ik wat minder kan gaan werken om nog wel genoeg tijd met F over te houden :)

Nu spullen pakken, F gaat uit logeren :o , morgen haal ik hem op en dan meteen door naar Drenthe voor een weekendje kamperen. Ik heb er zin in! :s)
  donderdag 28 augustus 2014 @ 15:55:20 #47
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_143918362
Dat klinkt leuk Fazz :) hopelijk zit het weer mee ;) waar in Drenthe ga je?
KuikenGuppy
pi_143918447
quote:
O+ Klinkt als een heerlijk ventje
pi_143918484
Fazz je klinkt verliefd. Geniet van het weekendje weg.
pi_143918561
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:12 schreef Emooi het volgende:
Vraagje, onze kleine is nu 6 weken oud, en het is ons opgevallen dat hij overdag nooit zelf in slaap kan komen. Hij moet altijd bij ons liggen. Zelfs als hij doodmoe is en zijn oogjes al een tijdje dicht heeft, en we leggen hem dan in zijn wiegje, dan is hij binnen 5 minuten aan het krijsen. En het probleem is, dan houdt hij ook niet op. We hebben echt al zo lang proberen te wachten, maar hij blijft huilen en haalt zichzelf overstuur daarmee, waardoor hij weer nog harder gaat huilen.

Wat kunnen we doen om hem aan alleen slapen te laten wennen.
We proberen al verschillende dingen:
- Wiegje voorverwarmen met een kruik
- Hem lang laten liggen totdat hij in slaap valt
- Knuffeltje in de wieg leggen, ter vermaak
- Zorgen dat hij eerst heel erg vermoeid is voordat we hem in zijn wieg leggen
Oh wij hebben dat ook. Baby lekker bij jullie nemen en wachten tot hij/zij tenminste een kwartier slaapt. Dan rustig in bedje leggen. Knuffeltje in wieg leggen ter vermaak lijkt mij zinloos. Zo'n jonge baby ziet daar denk ik nog niet zo het nut van in.
pi_143918590
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:55 schreef Burdie het volgende:
Dat klinkt leuk Fazz :) hopelijk zit het weer mee ;) waar in Drenthe ga je?
Vlakbij Schoonloo, camping van Staatsbosbeheer :) Ons jaarlijkse fikkie stoken en hout-hak weekend 8-) Nu voor het eerst met 3 baby's :D
pi_143918915
Ooh stilstaan als hij in de doek zit is hier ook mopperen :D

Vreselijk trouwens dat je het idee hebt je te moeten verantwoorden Cwen.

Ik vind het na 9 maanden nu thuis ook wel weer tijd voor mezelf te gaan werken (nog een maandje)
Ben blij dat ik mijn lichaam grotendeels weer terug heb na de zwangerschap.
Maar ga wel minder werken ook, 3dgn nu.
pi_143919126
Cwen, kan het me goed voorstellen dat je het zo voelt. Ik vind het nu al zo onterecht dat ik ziek thuis zit (en dan vindt iedereen het nog terecht ook behalve ikzelf :'), krijg het echt niet aan mezelf uitgelegd).

Ik zit echt beter in m'n vel als ik werk dan wanneer ik thuis ben. Maar toch zie ik er enorm tegenop om vanaf volgende week weer heel langzaam te gaan beginnen. Heb 't idee dat ik het niet kan en dat ik het ook niet aan kan. Het gaat nu allemaal anders/rustiger als na de eerste, maar toch heb ik nog steeds wel de angst dat het weer helemaal mis met me kan gaan.
pi_143919151
Ik hoor ook al 5jr heb je nu nog geen werk? Er zijn toch wel banen? Die heeft wel een baan enz enz.

Als ik ft thuis blijf word ik gek van de katten. Ik weet waarom ze de laatste tijd zo janken. Oké van Fire kan ik het wel gokken maar Rossi heeft echt standje luchtalarm ook midden in de nacht. Doe mij maar een baby ipv hem hoor.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 16:37:33 #55
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_143919669
Nou kursor, ik vind het eigenlijk heel eenvoudig... Kan je werken? Ja? Dan zit je onterecht thuis. Lukt het werken niet? Dan is het alleen maar fijn dat het zo kan en hoef je dat toch verder niet te verantwoorden?

Ik snap dat je tegen het opbouwen op ziet, maar daar geldt ook weer hetzelfde: lukt het, fijn! Lukt het niet, dan is er een vangnet.

En ik weet dat ik dit heel droog en nuchter kan zeggen zo, omdat ik er niet middenin zit en jouw grenzen niet heb en voel. Maar ik weet ook hoe moeilijk het is om grenzen te hebben en daar (steeds?) tegen aan te lopen. En door je daar ook nog eens zorgen over te maken, los je niks op. Hopelijk kan je hier wat mee, anders mag je me ook gerust een lompe trut vinden :@ :*.
KuikenGuppy
pi_143919847
Voor jullie ws moeilijk te zien maar t is korter en in laagjes!

Was de eerste x langer zonder saar, kom ik thuis is ze al n poosje ontroostbaar... Eenmaal bij mama was ze stil... ;(
S. 2014
J. 2016
pi_143921591
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 16:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Voor jullie ws moeilijk te zien maar t is korter en in laagjes!

[ link | afbeelding ]

Was de eerste x langer zonder saar, kom ik thuis is ze al n poosje ontroostbaar... Eenmaal bij mama was ze stil... ;(
Ik zie wel dat het korter is hoor! En Saar die lekker zit te smullen bij mama :D
pi_143921622
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 16:37 schreef Burdie het volgende:
Nou kursor, ik vind het eigenlijk heel eenvoudig... Kan je werken? Ja? Dan zit je onterecht thuis. Lukt het werken niet? Dan is het alleen maar fijn dat het zo kan en hoef je dat toch verder niet te verantwoorden?

Ik snap dat je tegen het opbouwen op ziet, maar daar geldt ook weer hetzelfde: lukt het, fijn! Lukt het niet, dan is er een vangnet.

En ik weet dat ik dit heel droog en nuchter kan zeggen zo, omdat ik er niet middenin zit en jouw grenzen niet heb en voel. Maar ik weet ook hoe moeilijk het is om grenzen te hebben en daar (steeds?) tegen aan te lopen. En door je daar ook nog eens zorgen over te maken, los je niks op. Hopelijk kan je hier wat mee, anders mag je me ook gerust een lompe trut vinden :@ :*.
Helemaal mee eens.
pi_143927388
Toch nog even een vraagje over het ritme... Voorgaande avonden heb ik vroeg in de avond voor het laatst gevoed omdat Noor daarna gelijk flink wat uren sliep. De volgende voeding volgde dan snachts. Ze kan dus al flink wat uren slapen alleen, hoe kan je dat meer verderop in de avond opschuiven? Of is ze daar zelf al mee bezig? Ik weet, baby geen ritme enzo en daar pas ik me ook zeker aan. Vroeg het me gewoon af :)
  donderdag 28 augustus 2014 @ 21:21:03 #60
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_143930982
Dat gaat echt vanzelf :)
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 21:45:04 #61
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_143932154
Hoe oud is Noor nu Sun?
Ritme kwam hier vanaf een week of zes, en toen konden we er ook een beetje in gaan schuiven.
KuikenGuppy
pi_143932933
Bij ons duurde dat echt een paar maanden, dus ik ging gewoon mee naar bed om 8 uur ofzo. Erg ongezellig, maar dan sliep ik iig ook een paar uurtjes achter elkaar :)
pi_143933282
Oh my, ik durf nieteens meer te zeggen vanaf wanneer het ritme kwam. Wel heel snel, ik denk na een paar weken ongeveer. Maar dat is denk ik meer uitzondering dan regel hoor.

De kdv juffies zeiden vanmiddag toen ik T en S ging ophalen dat het ook op het kdv heerlijk makkelijke kereltjes zijn. Ze huilen vrijwel niet, kunnen zich goed zelf vermaken en slapen gaat elke dag wat beter. Ik ben blij dat het zo goed gaat. :)
pi_143933451
Ritme? Wasdat? Hier varieert badtijd nog steeds tussen 21.00 en 22.30 uur :D. Maar dat doet ze allemaal vanzelf :Y.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 22:33:10 #65
52229 Chanty
pi_143934516
Hier kan ik 's ochtends bepalen wat het ritme voor de dag ongeveer wordt qua voedingstijden. Als ik een aantal dagen merk dat het altijd rond dezelfde tijd zit, gooit meneer het ineens weer om (of ik gooi roet in het eten omdat we ergens heen moeten en ik hem voor die tijd nog wil voeden bv).
Merk nu ook langzaam dat er iets meer tijd tussen komt te zitten van 3 uur overdag na 3,5 en soms 4 uur. En 's nachts is het de afgelopen dagen ineens enorm toegenomen van eerst 4,5 uur naar ineens 6 uur en de afgelopen twee nachten zelfs 7 uur tussen de voedingen! :o *O* Maar dat regelt meneer dus helemaal zelf.
pi_143937598
Hier werken we ook allebei! In een normale situatie zouden we, als het moet, zonder het inkomen van mijn man kunnen. Denk ik. Maar liever niet. Momenteel hebben we echter een dubbele hypotheek, dus op dit moment hebben we 2 inkomens nodig. Ik vind het echter al relaxed dat we kunnen rondkomen zonder allebei fulltime te werken (man 27u, ik 32u).
Maar net als de meesten hier -zo heb ik het idee- vind ik werken ook wel fijn :)

Ik heb overigens (na dit weekend) nog 2 weken vakantie, en dan moet ik ook weer beginnen :s)

Regelmaat kwam er hier vanzelf in na een paar weken denk ik. Tom kwam vrij snel gewoon om de 3 uur. Toen om de 3-4 uur. En sinds hij ongeveer 2 maanden is, gaat hij rond 21-22u slapen en wordt wakker tussen 6-7u. Dan kan ik hem nog bij me pakken vanuit de cosleeper en ligt hij nog een uurtje of 1-2 lekker bij ons <3

Maar ik heb nooit zo op regelmaat gelet eerlijk gezegd. Ik weet gewoon dat als Tom zn fles nét heeft gehad, ik een uur of 3 de tijd heb voor hij er opnieuw een wil. Sinds Saar twee dutjes deed -tegenwoordig nog 1- moet ik eigenlijk pas echt letten op hoe laat het precies is op de dag.

Het ritme is er overigens vanzelf ingekomen. Wij hebben wel geprobeerd te schuiven met flessen ivm zijn 'nachtslaap', maar dat werkte niet. Uiteindelijk heeft hij het gewoon zelf gedaan :)

GM, lekker, naar de kapper! Wil ik al heen sinds ik zwangerschapsverlof heb :D Ben nog altijd niet geweest :')

Lekker Chanty, nachten van 7 uur al! :)
pi_143938153
Vandaag met Tom weer bij het cb geweest (gisteren was hij 4 maanden oud). Alles helemaal prima. Tis wel nog steeds een spek :o O+

Stats met 4 maanden: 66cm en 8,5kg.
pi_143939488
Spekkie Tom O+ F is nu 64 cm met 6,5 kilo :D

Lekker Chanty, 7 uur 's nachts :s) Het scheelt echt zo veel als je zelf wat uren achter elkaar kunt slapen!

GM, leuk geknipt!

F is uit logeren vannacht en ik kom net uit de feesttent van een dorpje in de buurt. Damn...4 drankjes was vroeger geen probleem maar het voelt nu alsof ik zwalkend naar huis fietste :')
pi_143942207
Wauw Coco wat een dikkie. O+ En ik maar denken dat ik dikkies had. Die wogen gewoon een kilo minder dan jouwe met 4 maanden. O+

Wij werken hier ook allebei. Ik ben de grootste kostwinner. Theoretisch gezien zouden we het op mijn inkomen redden, maar dan blijft er na alle vaste lasten maar 500 euro over voor benzine, booschappen, kleding, alles. Dat redden we echt niet, al zou het vast kunnen hoor, maar ik ben niet bereid een bepaalde luxe op te geven. Daarentegen vind ik het ook belangrijk dat mijn man werkt, zodat ook hij gewoon P. kan zijn en niet alleen papa. Ik werk 36+ uur (4*9 maar ik doe op vrije woensdagen en in de avonduren ook nog vanalles) en hij 32 uur (en hij klust soms wat bij, want hij is timmerman). En verder zit ik nog in de OC van het kdv, wat overigens echt heel leuk is. Mochten jullie de kans krijgen, het is echt een aanrader.

Fazz je 4 drankjes. :D Hoe is het bevallen, een nachtje zonder F?

Chanty een doorslapend kereltje, wat heerlijk! Daar snap je zelf ook van op hè?!
pi_143942243
Chanty wat heerlijk! Het geeft je zoveel meer energie zo'n lange ruk slapen

Coco, ik ga maandag naar het CB, gaan we dan eens kijken of Tom ingehaald kan worden :P
(heb sowieso al heel erg het idee dat ik een reusje heb vergeleken met veel kindjes hier)

Fazz :D
Hoe voel je je the day after nu?

Nikki waar haal jij de energie en puf toch vandaan? Vind dat elke keer bewonderenswaardig, had ik al toen je zwanger was
pi_143942800
Ja, dat vind ik ook altijd!

Nikki, zijn jouw jongetjes ook zo moe van het kdv? I was gisteren voor de laatste keer wennen van 10.00 - 16.00. Om 18.00 stortte ze echt in!

Fazz, ik herken het, van die drankjes. Maar wel leuk dat je er een avondje uit bent geweest. Logeren gaat goed?

Oh, en de spekbaby's. O+ . I is nu met 7 maanden dus precies 7 kilo en 69 cm.
pi_143942816
Heerlijk, Chanty, dat langer slapen!
pi_143942875
Nou de day-after valt tegen :') De wekker ging dan ook om 6:30 om te kolven (230cc :o ) en daarna kon ik niet meer slapen omdat ik hem zo miste :D

Gisteravond huilde hij heel erg maar ik kreeg net lachende foto's door op de app dus het gaat goed! Even alles inpakken hier en dan ga ik hem over een half uur halen O+

(alvast) Fijn weekend allemaal :W
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:01:59 #74
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_143942960
Veel plezier van 't weekend fazz!
KuikenGuppy
pi_143943009
Dank Burd, hopelijk zullen we niet verregenen...
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:07:43 #76
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_143943034
Coco wat een speklap O+! Fijn dat hij het zo goed doet.

Lekker he Chanty, slaap ;)

Kuiken heeft nog steeds koorts ;( arm ding. Hij is wel heel vrolijk, maar ook heel hangerig en zijn oogjes staan glazig. Straks maar weer lekker in de mei tai doen O+.
KuikenGuppy
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:12:14 #77
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_143943120
Hihi, kuiken is aan het experimenteren hoe het zit met het labeltje van de hydrofiel onder zijn hoofdje, zijn duim en mijn tepel. En welke combinatie al dan niet in zijn mondje past en dan melk geeft :P . Lekker ding O+.
KuikenGuppy
pi_143943282
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 21:45 schreef Burdie het volgende:
Hoe oud is Noor nu Sun?
Ritme kwam hier vanaf een week of zes, en toen konden we er ook een beetje in gaan schuiven.
Ze wordt as zondag 6 weken. Alsof de duvel ermee speelt ging het vannacht heel anders. Ze viel maar niet in slaap savonds (wrs door overdag veel slaap voor haar doen) dus laatste voeding rond 10 gegeven en daarna doorgeslapen tot 6. Maar als ze bijv weinig overdag slaapt wat vaker voorkomt, is ze rond 18 uur zo versleten dat ze dan in slaap valt en een hele ruk maakt die ze eigenlijk snachts 'moet' doen.

Oh well, het is (nog) geen ramp, ik ben nog ruim 2 maanden thuis. Nachtvoedingen vind ik trouwens niet erg terwijl ik daar het meest tegenop zag :) Zelfs met mijn slaperige hoofd om 3 uur snachts vind ik het heerlijk om mijn kindje weer te zien!
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:29:04 #79
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_143943494
Fok!wet :P
KuikenGuppy
pi_143943511
Coco, lekkere bolle vent! O+

Nikki, idd, hoe doe je het toch? _O_

Fazz, gezellig! Sterkte vandaag en veel plezier dit weekend!

Burd, wat sneu! Als 'ie maar goed alert blijft, hè. Dat pielen klinkt wel heel lief!
Oh ja, en je berichtje van gister was een beetje lomp maar wel heel waar ;). Ziek is ook ziek, maar soms speelt je gevoel je daarin gewoon parten. En ik kan ook heel goed begrijpen dat Kursor dat zwarte gat niet opnieuw in wil. Daar zou ik in elk geval in haar situatie ook veel meer beducht voor zijn!

GM, leuk kapsel! Lekker dik haar heb jij O+

Morgen heb ik gewoon geen baby meer! Een jaar geleden lag ik nu in het zh te snotteren dat ik daar niet wilde zijn, en as we speak zit er een klein meisje aan mijn voeten te snotteren dat ze liever buiten wil zijn! O+ _O- Hoe herkenbaar!
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:36:30 #81
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_143945063
Morgen al Cwen?! Zo'n jaar gaat snel je. Krijg je veel visite?
KuikenGuppy
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:19:26 #82
52229 Chanty
pi_143946253
Coco wat een reus heb jij :D Al hoor ik van iedereen dat Lucas ook geen kleintje is.

Cwen laatste dag dat je hier mag posten dus :P

Ik voel me trouwens meer gebroken dan de afgelopen twee maanden :') Maar dat heeft ermee te maken dat ik de laatste drie dagen telkens twee uur wakker lig na de voeding van 5 uur en dan val ik een uurtje in slaap en dan komt Lucas zich alweer melden.

Vannacht zaten er zelfs 8 uren tussen de voedingen, van 9 tot 5 *O* Als we om 10 uur in bed hadden gelegen samen met Lucas hadden we 7 uur kunnen slapen :') Maar moet zeggen dat ik sowieso niet veel moeite had met die nachtvoedingen. Mijn man is er blijer mee dat hij door lijkt te gaan slapen, alleen niet blij dat hij dan om vijf uur komt want dan heeft het voor hem geen zin meer om nog terug naar bed te gaan :+
pi_143947740
Heerlijk toch Chanty? Zo merk je dat jouw kindje zich goed aan het ontwikkelen is :D
En als je toch wakker ligt na 5 uur, zou ik er gewoon lekker uit gaan. Het is vroeg, i know maar dikke kans dat je niet zo brak bent :)
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:25:29 #84
52229 Chanty
pi_143948114
Dat trek ik op de lange termijn niet. Kan overdag niet bijslapen want moet Lucas entertainen ;)
pi_143948801
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 12:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Heerlijk toch Chanty? Zo merk je dat jouw kindje zich goed aan het ontwikkelen is :D
Was dat maar zo :P. Dan sliep die van mij ook al lang door ;).

Heerlijk, Chanty! Slapen is fijn :)

Ja, veel visite! Heb er zin in, gezellig al die mensen. Ellie houdt ook van mensen, dus hopelijk vindt zij het ook leuk!
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:57:58 #86
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_143948981
Hehehe ik las dat en dacht ook ik heb liever iets meer slaap en minder ontwikkelen.
Met 6 maanden zelf kunnen gaan zitten, kruipen en op de knieen zitten, eerste woordjes doe mij maar slaap :D

Een dreumes voor cwen.. ik vind het zo snel gegaan allemaal. :o
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_143949056
Hoe ik het allemaal doe? Euhm, tja gewoon doen denk ik. :@ Voor mij is het heel normaal allemaal. Maf dat eigenlijk best veel mensen altijd vinden dat ik zoveel doe, maar ik zie dat zelf helemaal niet zo. Zelfs in mijn beoordelingen krijg ik van mijn manager te horen dat ze het zo knap vindt hoe ik zakelijk en prive combineer en dat zij hoopt dit later ook zo te kunnen doen (ze heeft nog geen kinderen). Ik moet ook zeggen dat ik echt heel gelukkig ben met hoe soepel alles, zelfs met drie kinderen, loopt. Ik zou alleen wel weer willen gaan hardlopen, maar daar moet ik nog even een geschikt moment voor gaan vinden. :D

Franny S en T zijn ook moe na het kdv. Die liggen telkens om 18:30 uur in bed.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:03:03 #88
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_143949131
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 13:00 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik zou alleen wel weer willen gaan hardlopen, maar daar moet ik nog even een geschikt moment voor gaan vinden.
Dat momentje zoek ik ook :D
Het gaat ook allemaal vanzelf he :) ik vond de overgang van 0 naar 1 heel anders dan van 1 naar 2 en van 2 naar 3. Je kan ook niets anders dan gewoon doen. :Y
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_143955964
Aaaw Cwen! Wat krijgt ze?
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 18:58:59 #90
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_143960945
Mijn meisje is deze week beginnen met zelf zitten. Ook probeer ze zichzelf op te trekken O+
pi_143961376
Cwen alvast gefeliciteerd en veel plezier het verjaardagsweekend! *O*
pi_143961662
Cwen alvast gefeliciteerd!

Hier gisteren voor het eerst naar CB ... 57 cm en 4600 gram. Prima op zijn eigen bovengemiddelde lijntje.. ondanks dat hij de eerste twee weekjes zijn flessen slecht dronk.
Vandaag is het alweer 4 weken geleden dat ik ben bevallen. Wat gaat het snel!

Hier opzich wel een ritme. 'S morgens rond 8 meldt ie zich en snachts robd 4 uur... netjes om de vier uur. Ik ben tevreden :Y

En het is heel raar maar toen bij Djen kon ik best slecht tegen het slaapgebrek. Nu is opstaan soms bagger maar eenmaal wakker gaat het prima.

Inmiddels ook gestart met werken. Vloeien is weg!

Maandag school .. 6 uur uit de veren.. 2 kindjes ready steady go maken in mijn uppie. Ben benieuwd :+
pi_143963433
Cwen! Alvast gefeliciteerd met je wuppie!! O+
pi_143964507
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:22 schreef Twinkle20 het volgende:
Maandag school .. 6 uur uit de veren.. 2 kindjes ready steady go maken in mijn uppie. Ben benieuwd :+
Komt vast goed hoor. :*

Cwen een jaar alweer! :o Ik weet nog zo goed dat ik tegen jullie "hoogzwangeren" opkeek toen ik net zwanger was. En nu is jouw minibaby alweer één! :D
pi_143966230
Cwen, alvast gefeliciteerd met je meisje!

Twinkle, lijkt me pittig om met twee kindjes op tijd de deur uit te moeten. Ik ben benieuwd hoe me dat gaat lukken als ik dadelijk met eentje de deur uit moet :')

Vandaag met beebje naar de kinderarts geweest. Doorverwijzing voor fysio gekregen i.v.m. voorkeurshouding van beebje. Maar meteen een afspraak gemaakt voor aankomende maandag, ben benieuwd.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 21:53:37 #96
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_143968262
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 21:13 schreef simsolobim het volgende:
Cwen, alvast gefeliciteerd met je meisje!

Twinkle, lijkt me pittig om met twee kindjes op tijd de deur uit te moeten. Ik ben benieuwd hoe me dat gaat lukken als ik dadelijk met eentje de deur uit moet :')

Vandaag met beebje naar de kinderarts geweest. Doorverwijzing voor fysio gekregen i.v.m. voorkeurshouding van beebje. Maar meteen een afspraak gemaakt voor aankomende maandag, ben benieuwd.
Mijn dochter heeft ook fysio, omdat ze een lichte voorkeurshouding had.
Zij haalde links niet helemaal, er zat een kleine beklemming namelijk!
Na 1 behandeling sliep ze zelfstandig op rechts én links in! :)
Verder blijven stimuleren om het hoofdje ook naar de andere kant te draaien, maar dat is haast niet meer nodig! Het gaat heel goed nu!

Ze heeft nu ondanks dat ze al 5 maanden is nog steeds fysio, maar dat geeft niet want ik heb hele fijne tips van de fysio gekregen! :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_143969721
Hier ook fysio gehad ivm lichte voorkeurshouding. Bij cb gaven ze aan dat ik ook eerst een maand zelf nog kon proberen om het te verhelpen met eeb paar tips. Maar heb er tocht voor gekozen meteen fysio in te schakelen. Ben ik ook erg blij om geweest. De tips van de fysio werken beter als de tips van het cb (en hij doet voor en liet het mezelf doen en keek hoe dat ging)

Hier druk in de voorbereidingen voor het feestje. Partytent staat, slingers hangen, dadelijk nog even het cadeau inpakken en morgen nog even de stoel versieren voor we naar beneden gaan (anders sloopt de kat dat, die heeft van de week ook heel de slingers van Jelle z'n stoel gesloopt). Dan in de ochtend lekker rustig en vanaf 2 uur begint het feest. Ben zo benieuwd hoe ze het gaat vinden.

Nu vast nog even de traktaties voor het kdv klaar maken voor maandag en dan op tijd naar bed.

Kleine meisjes worden groot O+ (Gaat wel echt snel hoor, poeh)
pi_143969964
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 22:20 schreef hilliebillie het volgende:
Hier ook fysio gehad ivm lichte voorkeurshouding. Bij cb gaven ze aan dat ik ook eerst een maand zelf nog kon proberen om het te verhelpen met eeb paar tips. Maar heb er tocht voor gekozen meteen fysio in te schakelen. Ben ik ook erg blij om geweest. De tips van de fysio werken beter als de tips van het cb (en hij doet voor en liet het mezelf doen en keek hoe dat ging)

Hier druk in de voorbereidingen voor het feestje. Partytent staat, slingers hangen, dadelijk nog even het cadeau inpakken en morgen nog even de stoel versieren voor we naar beneden gaan (anders sloopt de kat dat, die heeft van de week ook heel de slingers van Jelle z'n stoel gesloopt). Dan in de ochtend lekker rustig en vanaf 2 uur begint het feest. Ben zo benieuwd hoe ze het gaat vinden.

Nu vast nog even de traktaties voor het kdv klaar maken voor maandag en dan op tijd naar bed.

Kleine meisjes worden groot O+ (Gaat wel echt snel hoor, poeh)
Jaaah, jij ook vast gefeliciteerd! *O*

Hier ook de woonkamer omgebouwd, morgen slingers erin, taartje maken en vanaf 12.30 uur gaan we ertegenaan! *O*
Ze krijgt een gegraveerde Nijntje-bestekset, ik vind 'm leuk! Hopelijk Ellie ook O+
pi_143972568
Wat een tof cadeau Cwen! O+
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 00:00:28 #100
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_143974841
Cwen en hillie gefeliciteerd *O*
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: