Moet naar schoolquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:53 schreef Kiid het volgende:
Gewoon veilig binnen blijven net als de rest van FOK!
Foto van de puist... wel gespoilerdquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:51 schreef lizviicious1 het volgende:
Sta dus op en zie ik opeens een puist bij me lip wtff moet ik nu de hele dag hiermee gaan rondlopen -.-
Dat mag niet zomaar moeten ouders doen, ze zijn vaak bang dat mensen zichzelf ziek melden.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan je toch gewoon ziek melden? Het leven is niet zo ingewikkeld
Sinds wanneer is dat? Zit TS nog op de basisschool?!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:57 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat mag niet zomaar moeten ouders doen, ze zijn vaak bang dat mensen zichzelf ziek melden.
Basis-middelbare en vervolgonderwijs hangt van school af.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat? Zit TS nog op de basisschool?!
Beetje medelijden is ook wel op zijn plek, hier een beetje nonchalant de resultaten vragen van een ts in nood.quote:
Medelijden maakt zwakke broeders.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:52 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Beetje medelijden is ook wel op zijn plek, hier een beetje nonchalant de resultaten vragen van een ts in nood.
Maar samen staan die zwakke broeders sterk.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:27 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Medelijden maakt zwakke broeders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |