Ik vind het redelijk het aanbod, maar de hype snap ik er ook nog niet om..quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
altijd dat gezeur om dat netflix... echt flikker lekker op jong
Mijn post aangepast. Ik heb nl. glasvezel. Lezen is ook vak.quote:Probleem is dat als je tv opzegt je geen internet meer kan gebruiken van Ziggo. Hypocriet he, je hebt niet alleen internet only abo's. En anders zit je in mijn plaats vast aan ADSL. No way....
Maar hoezo doe je dan ziggo tv opzeggen, dan heb je er ook internet bij... Oeps toch niet...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:54 schreef AdBlocker het volgende:
[..]
Mijn post aangepast. Ik heb nl. glasvezel. Lezen is ook vak.
Oh ja? Veel plezier met flut programma's op je TV, aangeboden door on-democratische TV-zenders!quote:Kijk hem eens stoer doen met zijn Netflix. Lijkt wel een vrouw van middelbare leeftijd die gozer.
Je kan ook gewoon neerzetten dat je een sloeber bent die het geld niet heeft om meer te hebben dan alleen Netflix.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:25 schreef AdBlocker het volgende:
[..]
Oh ja? Veel plezier met flut programma's op je TV, aangeboden door on-democratische TV-zenders!
Daar heb ik geen tijd voor. Ga je krant abbo opzeggen als je de kranten toch nooit leest?quote:Je kan ook gewoon neerzetten dat je een sloeber bent die het geld niet heeft om meer te hebben dan alleen Netflix.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |