I get it.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
als ik stoned ben ga ik daar zo in op,
ook zo lekkerquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]We moeten de Hema boycotten.
Lekker.....quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:50 schreef Pavement het volgende:
[..]
ook zo lekker
ik kijk al uit naar de eerste vorst .... boerenkool met worst en jus
Zwarte piet boeit me niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ze helpen Zwarte piet om zeep. Die willen ze uit het assortiment gooien.
droge worst is voor mensen die in hun kont plassen en zo via de worst het weer reinigen en serveren op een bedje sla met grove mosterdquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
niet droge worst prefereren boven andere worsten
maar het is wel lekkerquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:52 schreef Pavement het volgende:
[..]
droge worst is voor mensen die in hun kont plassen en zo via de worst het weer reinigen en serveren op een bedje sla met grove mosterd
Nee, zwarte piet mag blijven, ik vind dat sinterklaas moet stoppen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Omdat hij zwart is? Racist.
Ik ben de Martin Luther King voor de Zwarte Pieten.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, zwarte piet mag blijven, ik vind dat sinterklaas moet stoppen.
Vieze oude pedofiel.
Ho ho ho, je zit hier op fok hè, nog een maandje en dan begint de Grote Zwarte Piet discussie weer, dit jaar groter opgezet dan ooit en iedereen heeft een meningquote:
Ik vond Sinterklaas als kind heel leuk...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, zwarte piet mag blijven, ik vind dat sinterklaas moet stoppen.
Vieze oude pedofiel.
Succes.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben de Martin Luther King voor de Zwarte Pieten.
vind hem nog leuk, zolang ik kado`tjes van hem krijg, wil ie niet meer geven sla ik hem in mekaarquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vond Sinterklaas als kind heel leuk...
Ik heb m 3 x gelezen en nog ??? Goed spulquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:52 schreef Pavement het volgende:
[..]
droge worst is voor mensen die in hun kont plassen en zo via de worst het weer reinigen en serveren op een bedje sla met grove mosterd
Die gaat verdwijnen, er zijn niet zoveel schoorstenen meer.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:53 schreef Toverheks het volgende:
zwarte piet moet gewoon blijven wat een gelul allemaal,
Ik heb mijn mening net gegeven. Wat gebeurt er als ik niet mee doe aan de discussie?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ho ho ho, je zit hier op fok hè, nog een maandje en dan begint de Grote Zwarte Piet discussie weer, dit jaar groter opgezet dan ooit en iedereen heeft een mening
Wat moet jij een saai mens zijn zeg...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind hem nog leuk, zolang ik kado`tjes van hem krijg, wil ie niet meer geven sla ik hem in mekaar
Ik vond hem toen al eng.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Met dat paard op het dak.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
De zak, de roe..geen snoepquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb mijn mening net gegeven. Wat gebeurt er als ik niet mee doe aan de discussie?
Ho ho, rustig tegen onze toverheks.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat moet jij een saai mens zijn zeg...
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb mijn mening net gegeven. Wat gebeurt er als ik niet mee doe aan de discussie?
heb je gelijk in, ik ben me saai echt heb nog nooit zo een saai iemand gezien als mezelf, echt saaier kan niet, gewoon saai heel saai erg saai, eigenlijk heb ik het saaiste leven van allemaal en iedereen, ja echt saai zo saaiquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat moet jij een saai mens zijn zeg...
waarom kan zwarte piet niet gewoon alle kleuren van de regenboog krijgen ?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Omdat hij zwart is? Racist.
Heesj, schreef ik niet ooit een gedicht voor je.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je gelijk in, ik ben me saai echt heb nog nooit zo een saai iemand gezien als mezelf, echt saaier kan niet, gewoon saai heel saai erg saai, eigenlijk heb ik het saaiste leven van allemaal en iedereen, ja echt saai zo saaikan wel janken nu, nu ik besef hoe saai me leven is
Ja.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zwarte piet is zwart door het roet van de schoorsteen
Ik kan er 100 argumenten tegenover zetten, maar ik bewaar ze voor de grote jaarlijkse discussie, Hippie, .... met je kleurtjesquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:57 schreef Pavement het volgende:
[..]
waarom kan zwarte piet niet gewoon alle kleuren van de regenboog krijgen ?
zwarte piet is geen racisme omdat zwarte piet als held gezien wordt door kinderen, maar het is wel degelijk een stereo type slaaf en van buiten af gezien keihard racisme
En wij moeten niet zo moeilijk doen en dit gewoon aanpassen kleine moeite en een groot plezier. Ik zie nog zo mn oude Surinaamse buurmeisje elke keer weer huilend naar huis rennen omdat ze ermee we gepest.
Ik zie echt het probleem niet dat een zwarte piet een blauwe en of gele rode paarse piet wordt. Het Sinterklaas feest is al veel vaker aangepast.
stoned, mijn uitdrukkingsvaardigheden waren al niet best maar na een groene rakker ben ik belabberder dan pinguïnquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb m 3 x gelezen en nog ??? Goed spul
Ja heb jij die nogquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heesj, schreef ik niet ooit een gedicht voor je.
Pinguïn. Waar is Paro?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
stoned, mijn uitdrukkingsvaardigheden waren al niet best maar na een groene rakker ben ik belabberder dan pinguïn
Ik ga op zoekquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja heb jij die nog
hij moet ergens staan op FOK
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kan er 100 argumenten tegenover zetten, maar ik bewaar ze voor de grote jaarlijkse discussie, Hippie, .... met je kleurtjes
En waarom zou je de geschiedenis doodzwijgen door tradities te verbieden?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:01 schreef PeZu het volgende:
Slaven zijn en waren er in alle kleuren
nonsensquote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:01 schreef PeZu het volgende:
Slaven zijn en waren er in alle kleuren
de hele discussie gaat niet meer over het probleem maar over wie er gelijk heeft, terwijl in dit probleem geen van de partijen te overtuigen zijn. Is dit probleem gewoon niet op telossen op het moment Dit probleem is een alleen op te lossen door de tijd, de heler van alle wondenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kan er 100 argumenten tegenover zetten, maar ik bewaar ze voor de grote jaarlijkse discussie, Hippie, .... met je kleurtjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |