SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:00 schreef wickedmen het volgende:
Selfie van ju boy die FOK! groet.
Ik groet uw allen, wij groeten uw.Dit is erger dan ik dacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door hugecooll op 10-09-2014 22:50:59 ]
Snel we hebben die Voederdinges nodig.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ok.
[..]
Dit is erger dan ik dacht.
Die gast ja, die is wel nodig inderdaad, lijkt me awesome om hier een analyse van te zien.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:01 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Snel we hebben die Voederdinges nodig.
Hij is shi wahed gekke psycholoog hoorde ik.
Zou iets van blablabla *insert moeilijk vocabulaire woord blablabla* zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die gast ja, die is wel nodig inderdaad, lijkt me awesome om hier een analyse van te zien.
Iedereen houdt van jou.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:02 schreef Silven het volgende:
Ik was zojuist in afwachting can wat backfires maar alles blijft uit
Hoe bevalt het om altijd 1 stap achter te zijn?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die gast ja, die is wel nodig inderdaad, lijkt me awesome om hier een analyse van te zien.
Geen idee waar je het over hebt, daar ben ik te dom voor.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hoe bevalt het om altijd 1 stap achter te zijn?
Dat gevoel dat je altijd inferieur zult zijn?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:00 schreef wickedmen het volgende:
Selfie van ju boy die FOK! groet.
Ik groet uw allen, wij groeten uw.lel deze mocroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dafuq verraderquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:53 schreef wickedmen het volgende:
Beter zeg je sorry en #Deadprez4Mod
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |