Opel Kadett B.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:21 schreef no1uknow het volgende:
Ik zou toch wel ernstig graag zo'n ding willen:
[ afbeelding ]
Hij is gloednieuw, dus niet heel verkeerdquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:21 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Een Franse auto?![]()
Heere waar ben ik de fout in gegaan met deze mensen.
Nouja, hij blijft Frans. Maar als 'ie nieuw is zal het wel goed zijn. Hoop ik voor je.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hij is gloednieuw, dus niet heel verkeerd
Renault Megane RS?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hij is gloednieuw, dus niet heel verkeerd
Moet eerlijk bekennen dat ik hem fijner vind dan een nieuwe Polo, bijv.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nouja, hij blijft Frans. Maar als 'ie nieuw is zal het wel goed zijn. Hoop ik voor je.
Nee, maar een maatje van me (autoverkoperquote:
Ik zou het niet weten, ik rijd in een auto van 20 jaar oud.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik hem fijner vind dan een nieuwe Polo, bijv.
Ik vind die zwaar overbeladen-look focking lelijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:24 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik rijd in een auto van 20 jaar oud.M'n moeder had ooit een Peugeot en dat was een drama.
Hey Corleiko
[ afbeelding ]
Oke, dat mag. Ik niet. Ik vind die plastic tupperware tuning auto's die je hier in Nederland ziet veel erger.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:27 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik vind die zwaar overbeladen-look focking lelijk.
Dit is een seicento, daarvoor had je de cinqcento.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:26 schreef no1uknow het volgende:
Ik reed laatst in dit ding, maar volgens mij nog wel een modelletje voor deze:
[ afbeelding ]
Verschrikkelijk, bij die koppeling was er ook geen sprake van op laten komen, die had alleen standje aan en standje uit, rampenversnellingsbak ookEn met m'n maat 46 raakte ik elke keer bij het koppelen ook het rempedaal aan.
Mooi man, nooit meer krasjes in de lakquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:28 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, het is deze. Precies in deze kleurcombo.
Cinqcento bestaat nogsteeds hoor. Skl.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:29 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit is een seicento, daarvoor had je de cinqcento.
Beide bagger: bagger rij-eigenschappen, bagger schakelen, bagger veiligheid, bagger betrouwbaarheid.
A-segment is toch wel duidelijk minder dan B-segment imho.
Dank voor de verduidelijking; ik dacht even dat je het over je 30+ cm Fok-lul had.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:27 schreef no1uknow het volgende:
Met maat 46 bedoel ik in dit geval m'n schoenen.
Uit de goedheid van m'n hart.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:30 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dank voor de verduidelijking; ik dacht even dat je het over je 30+ cm Fok-lul had.
Ik ging gisterenavond in m'n keef naar Den Haag Veenkade, maar zat er niet helemaal bij m'n hoofd, en ging over de landscheidingsweg rechtdoor i.p.v. d'r onderdoor den haag in.quote:
hedde gij maat 46quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:26 schreef no1uknow het volgende:
Ik reed laatst in dit ding, maar volgens mij nog wel een modelletje voor deze:
[ afbeelding ]
Verschrikkelijk, bij die koppeling was er ook geen sprake van op laten komen, die had alleen standje aan en standje uit, rampenversnellingsbak ookEn met m'n maat 46 raakte ik elke keer bij het koppelen ook het rempedaal aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |