Reed je dan niet direct Mariahoeve in? Als je d'r onderdoor wilde had je rechtsaf gegaan bij de tunnel/weg richting de A4 (die is dan linksaf).quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik ging gisterenavond in m'n keef naar Den Haag Veenkade, maar zat er niet helemaal bij m'n hoofd, en ging over de landscheidingsweg rechtdoor i.p.v. d'r onderdoor den haag in.
Dus was redelijk geirriteerd en moest ergens een parallel weg terug nemen die begon bij een Hockay veld.
Aan het eind van die weg stonden 2 auto's voor een stoplicht te wachten. 2 van die kansloze half mislukte cabrio audi's van moeders, met daarin elk 3 van die hockey jongentjes van 18 met zo'n dikke pet op achterste voren.
Ik sluit achteraan aan en springt de boel net op groen. Maar ze blijven staan. Voorste was de achteste een beetje aan het "jennen" op een kleuter manier.
Ik wacht nog ff 5 seconden, terwijl ik die gozer voor me met een soort angstblik in z'n ogen in z'n binnenspiegel zie flashen elke keer, en op een gegeven moment kijken z'n maatjes ook een beetje angstig schigtig om voor een halve seconden. Maar die wagen daarvoor die de boel ophield had mij nie gezien netzuurlijk.
Dus ik laat alle 32 pk's ff los op de achterwielen en trok zowaar met een kleine piep op langs die 2 waarna ik die voosrte (die inmiddels ook inde gaten had waar die nou eigenlijk mee bezig was en mee op trok) vol afsneed (express)
Ik denk die stalen bumper van mij trekt op z'n hoogste een veur van halverwege tot voor in die homo z'n wagen. Ze bleven bij stoplicht daarop keurig achter me staan waarna ze later op de 80km-er weg terug langs reden zonder naar binnen te kijken LOL
Daarna kon ik ze niet meer bij houdenff de spinnenraggen uit de cilinderkoppen geblazen
Oui en gigantische platvoeten nomsayin'quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hedde gij maat 46![]()
ik kom nog niet eens aan 43![]()
lolquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:32 schreef VMSDKR het volgende:
Kwestie van tijd voor we Ray in Wegmisbruikers zien met een artikeltje 5 aan z'n broek.
Goed bezig, Ray!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik ging gisterenavond in m'n keef naar Den Haag Veenkade, maar zat er niet helemaal bij m'n hoofd, en ging over de landscheidingsweg rechtdoor i.p.v. d'r onderdoor den haag in.
Dus was redelijk geirriteerd en moest ergens een parallel weg terug nemen die begon bij een Hockay veld.
Aan het eind van die weg stonden 2 auto's voor een stoplicht te wachten. 2 van die kansloze half mislukte cabrio audi's van moeders, met daarin elk 3 van die hockey jongentjes van 18 met zo'n dikke pet op achterste voren.
Ik sluit achteraan aan en springt de boel net op groen. Maar ze blijven staan. Voorste was de achteste een beetje aan het "jennen" op een kleuter manier.
Ik wacht nog ff 5 seconden, terwijl ik die gozer voor me met een soort angstblik in z'n ogen in z'n binnenspiegel zie flashen elke keer, en op een gegeven moment kijken z'n maatjes ook een beetje angstig schigtig om voor een halve seconden. Maar die wagen daarvoor die de boel ophield had mij nie gezien netzuurlijk.
Dus ik laat alle 32 pk's ff los op de achterwielen en trok zowaar met een kleine piep op langs die 2 waarna ik die voosrte (die inmiddels ook inde gaten had waar die nou eigenlijk mee bezig was en mee op trok) vol afsneed (express)
Ik denk die stalen bumper van mij trekt op z'n hoogste een veur van halverwege tot voor in die homo z'n wagen. Ze bleven bij stoplicht daarop keurig achter me staan waarna ze later op de 80km-er weg terug langs reden zonder naar binnen te kijken LOL
Daarna kon ik ze niet meer bij houdenff de spinnenraggen uit de cilinderkoppen geblazen
normaal uit de tunnel rechts, en dan langs van der Valk, en dan links af onder de landscheidingsweg door.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:33 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Reed je dan niet direct Mariahoeve in? Als je d'r onderdoor wilde had je rechtsaf gegaan bij de tunnel/weg richting de A4 (die is dan linksaf).
Ik ken een vrouw met 43.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hedde gij maat 46![]()
ik kom nog niet eens aan 43![]()
Die ene chauffeur v.d. achterste auto die zat wel te zweten volgens mij hahaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:34 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Goed bezig, Ray!
Jammer dat je niet uit kon stappen in je halterhempje om zo die ecto-hockey-knulletjes in hun broek te laten plassen.
Welke tunnel bedoel jij? van de N14 bij de brandweerkazerne?!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
normaal uit de tunnel rechts, en dan langs van der Valk, en dan links af onder de landscheidingsweg door.
Maar ik ging rechtdoor perongeluk LOL En dan is het een takke eind rechtdoor, en mag je niet keren, en toen was ik nog bijna verdwaald ook daar op die parallelweg d'r naast
Je kan bijna niet terug komen dan![]()
< 2000-crew checking in.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:39 schreef Questular het volgende:
Mercedes c180 station 1997 315k op de teller hier, en dat zit/rijd ie nog beter dan de meeste nieuwe plastic autootjes. En ze kosten geen drol in onderhoud (als ze al stuk gaan)
Onveilig oud gebakje.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:39 schreef Questular het volgende:
Mercedes c180 station 1997 315k op de teller hier, en dat zit/rijd ie nog beter dan de meeste nieuwe plastic autootjes. En ze kosten geen drol in onderhoud (als ze al stuk gaan)
Dan kwam je uit op de benoordenhoutseweg zeker?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
normaal uit de tunnel rechts, en dan langs van der Valk, en dan links af onder de landscheidingsweg door.
Maar ik ging rechtdoor perongeluk LOL En dan is het een takke eind rechtdoor, en mag je niet keren, en toen was ik nog bijna verdwaald ook daar op die parallelweg d'r naast
Je kan bijna niet terug komen dan![]()
ja precies en dan richting de Hubertus tunnel. Daar maakte ik die fout, en dan kun je niet meer keren...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:39 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Welke tunnel bedoel jij? van de N14 bij de brandweerkazerne?!
Gvd, trenrage is huge.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja die moest ik hebben idd. verlengede van de rijksstraatwegquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:40 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dan kwam je uit op de benoordenhoutseweg zeker?
Weet hij veel.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:40 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dan kwam je uit op de benoordenhoutseweg zeker?
quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:43 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Weet hij veel.
Ray kent maar 5 routes:
huis <--> werk
huis <--> gym
huis <--> McDonalds
huis <--> supermarkt
huis <--> all-you-can-eat wokrestaurant
De rest laat hij thuisbezorgen door zijn bezorgneger.
Ah oke, maar daar ben je dus niet linksaf, de Benoordenhoutseweg, opgegaan, maar rechtdoor op de Landscheidingsweg met die bocht mee naar links, en toen vervolgens WEER de tunnel (Hubertustunnel) in gegaan?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja die moest ik hebben idd. verlengede van de rijksstraatweg
Denhaag is momenteel wel Intens zuigend hoor rond Veenkade.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:43 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Weet hij veel.
Ray kent maar 5 routes:
huis <--> werk
huis <--> gym
huis <--> McDonalds
huis <--> supermarkt
huis <--> all-you-can-eat wokrestaurant
De rest laat hij thuisbezorgen door zijn bezorgneger.
ja precies, maar niet de hubertustunnel in. Dan ben je zuur LOL. Dat duurt een kwartier heen en terug hahah.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:44 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ah oke, maar daar ben je dus niet linksaf, de Benoordenhoutseweg, opgegaan, maar rechtdoor op de Landscheidingsweg met die bocht mee naar links, en toen vervolgens WEER de tunnel (Hubertustunnel) in gegaan?
Dat valt toch wel mee, als je eenmaal op de Loosduinseweg, Waldeck Pyrmontkade of Laan van Meerdervoort bent is het goed te doen qua weg vinden.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Denhaag is momenteel wel Intens zuigend hoor rond Veenkade.
Sowiezo ultra achterbuurt daar rond omheen, maar alles afgesloten.
't is dat ik de weg weet, maar anders was ik nou nog niet thuis
Ah ja dan heb ik nu eindelijk je route voor mequote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:45 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja precies, maar niet de hubertustunnel in. Dan ben je zuur LOL. Dat duurt een kwartier heen en terug hahah.
nee vlak voor de tunnel rechts gegaan (want je mag niet keren op die weg) en dan kom je bij e.o.a. korpsballen hocky vereniging
ja vanaf laan van meerdervoort had ik het ook nog wel gevonden denk.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:46 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee, als je eenmaal op de Loosduinseweg, Waldeck Pyrmontkade of Laan van Meerdervoort bent is het goed te doen qua weg vinden.
True, lang leve Google Mapsquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja vanaf laan van meerdervoort had ik het ook nog wel gevonden denk.
maar al die zijstraatjes daar joh, als je daar in gaat weet je megod niet waar je weer opduikt
dat dacht ik nog toen ik Mariahoeven op de borden zagquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:47 schreef no1uknow het volgende:
Je had wel ff bakkie kunnen komen doen
dat waren niet m'n vrienden hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dat dacht ik nog toen ik Mariahoeven op de borden zag![]()
daar gingen die petjes rechtsaf.
haha. dikke arm over de rand van de bestuurdersdeur? Of half onderuit gezakt naar rechts alsof je een pepermuntje hebt laten vallen?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
dat waren niet m'n vrienden hoor
Ik rijd alleen maar heel stoer rond in de Golf van m'n ouders.
lol nee het viel me laatst op dat ik altijd redelijk rechtop in de auto zit, m'n pa zit altijd overdreven ver naar achter, als het gaat over de hoek, hoeveelheid gradenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha. dikke arm over de rand van de bestuurdersdeur? Of half onderuit gezakt alsof je een pepermuntje hebt laten vallen?
Veel geld uitgeven aan auto's en dan haten op mensen die dat niet doen, anoniem op een forumquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:48 schreef Eleiko het volgende:
Niet meer dan 2000 euro aan een auto kunnen besteden
Overgens had je vroeger een achterwielaangedreven Opel Hyve
True story. Icm mn baard vragen ze om de haverklap wanneer ik naar Syrië vertrekquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:03 schreef VMSDKR het volgende:
Henk rijdt zo'n jihad-pickup volgens mij.
[ afbeelding ]
komt door die grote kano'squote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
lol nee het viel me laatst op dat ik altijd redelijk rechtop in de auto zit, m'n pa zit altijd overdreven ver naar achter, als het gaat over de hoek, hoeveelheid graden
Ik rijd gewoon altijd te hard
Hier heb je wel een puntquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:52 schreef Questular het volgende:
[..]
Veel geld uitgeven aan auto's en dan haten op mensen die dat niet doen, anoniem op een forum
Ok ok, als ik eerlijk moet zijn kosten mijn auto's ook niet onder de 2000 en is dit de goedkoopste auto die ik tot nu toe heb gehadquote:
Heb ook een megane als leasebak. Krap 2 jaar oud. Slechtste wrak wat ik ooit gehad heb. Serieus een straf om daar in te moeten rijden (als ie het al doet tenminste)quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee, maar een maatje van me (autoverkoper) rijdt die momenteel ook nieuw. Best prima ding
Maar 1 auto hebben. Ooit eens nieuw kopen en er in rijden tot aan je dood.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:48 schreef Eleiko het volgende:
Niet meer dan 2000 euro aan een auto kunnen besteden
Overgens had je vroeger een achterwielaangedreven Opel Hyve
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
Heb ook een megane als leasebak. Krap 2 jaar oud. Slechtste wrak wat ik ooit gehad heb. Serieus een straf om daar in te moeten rijden (als ie het al doet tenminste)
ik stap bijna liever in de Skoda Fabia van mijn vrouw
ik koester mijn zelfkennisquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:08 schreef Awesome_ het volgende:
Laatste waarschuwing voor dit offtopic-geneuzel. Anders worden er maatregelen getroffen. Jullie weten wie je zijn
zitten daar ook wimpers op op de koplampen? Dan heb ik je wel eens zien rijden denkquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]zo zie je maar
Ik doe ondertussen lekker gek met mijn Renault Twingy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |