SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door no1uknow op 28-08-2014 00:57:14 ]
hey awequote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:57 schreef Awesome_ het volgende:
Ik vind Sander wel echt een goede user.
wist niet dat je kwaad werdquote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:49 schreef Verbosity het volgende:
Non, alleen aan de Incolac
Waarom denk je dat? Zeker omdat ik wit ben en naar electric/deep house luister, racist!
Amfetamine, wiet, cocaine, speed alllesss.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:57 schreef no1uknow het volgende:
denk je dat ik aan de drugs zit omdat ik wiet rook
Nee slechts platvoeten.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 02:01 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Amfetamine, wiet, cocaine, speed alllesss.
Heb je toevallig ook ADHD, dan werkt bovenstaande goed om tot rust te komen en te slapen. *Bro-tip*
pes planus crew checking inquote:
Ja denk ff upper body dagje. Eigenlijk squats morgen maar hamstrings zijn nog gaar, dus maar ff wisselen met vrijdag.quote:
upperbody all day err day tochquote:Op donderdag 28 augustus 2014 02:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja denk ff upper body dagje. Eigenlijk squats morgen maar hamstrings zijn nog gaar, dus maar ff wisselen met vrijdag.
Ik heb ooit begrepen dat er verschillen de soorten platvoeten zijn, dat deed de podoloog vermoeden toen hij met verschillende latijnse termen ging smijten om soorten platvoeten te kunnen onderscheiden. Weet jij ze? Of linkje met uitleg? Met Google kom ik er niet.quote:
Ja idd fuck benen doe al aan voetbal en fiets elke dag 5 minuten naar mn werkquote:Op donderdag 28 augustus 2014 02:19 schreef no1uknow het volgende:
[..]
upperbody all day err day toch
ik woon 2 hoog zonder lift nomsayin'quote:Op donderdag 28 augustus 2014 02:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja idd fuck benen doe al aan voetbal en fiets elke dag 5 minuten naar mn werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |