quote:
Meen je dit?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:41 schreef datismijnmening het volgende:
Denken dat racisme nog bestaat
sterk onderzoekquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:44 schreef hottentot het volgende:
Ik ben vroeger als blanke wel ééns door een gekleurde agent aangehouden.
Verliep zeer netjes en correct van zijn zijde.
Alle problemen die ik ooit met die lui gehad heb waren altijd met blanke agenten.
Dus als iemand stelt dat blanke agenten voor verbetering vatbaar zijn dan heeft hij mijn steun.
Misschien wel als je wist met hoe veel ik te maken heb gehadquote:
Vroeger toen je nog blank was?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:44 schreef hottentot het volgende:
Ik ben vroeger als blanke wel ééns door een gekleurde agent aangehouden.
Verliep zeer netjes en correct van zijn zijde.
Alle problemen die ik ooit met die lui gehad heb waren altijd met blanke agenten.
Dus als iemand stelt dat blanke agenten voor verbetering vatbaar zijn dan heeft hij mijn steun.
wow stoer, vertelquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:46 schreef hottentot het volgende:
[..]
Misschien wel als je wist met hoe veel ik te maken heb gehad
Die grijze zijn het lekkerstequote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
De term racisme heeft geen enkele waarde meer door al die roeptoeters die met alles facie roepen. Als er al meer witte dan zwarte salmiak in een zak zitten weten ze al racisme te roeptoeteren_!
Het is zo.quote:
Precies.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is zo.
Racisme in de westerse wereld wordt in in stand gehouden door de janknegers zelf![]()
"Er is niemand die meer onderscheid in huidskleur maken dat de tekortgedane kleurlingen zelf" -Morgan Freeman
Ze gaan nog dieper, drop is het volgende target.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:49 schreef Trebo het volgende:
[..]
Precies.
Met de zwarte piet discussie als absoluut dieptepunt van onze gekleurde medemens.
Hiermee zijn de negers heel diep gezonken.
Niemand heeft een eigen land, debieltje.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:50 schreef Nederlandsche het volgende:
Ga lekker terug naar je eigen land, dan heb je dit gezeik niet.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:50 schreef pionnetje het volgende:
welwillende negers zijn de dupe van criminele negers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |