quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:52 schreef Quoi het volgende:
Ding met die Kuiptraining is dat ik een beetje bang ben dat ik (ondanks maar 3 km) van zo'n gammel trapje af donder. Maar het lijkt me zo
Dat is wel een extreem stoere bruidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb gewoon zeer gewillige benen. Luxeprobleempje.
Edit: Had ik al verteld dat ik de avond voor de HM een bruiloftsfeestje heb? Dat wordt cola drinken! En de bruid gaat ook de HM lopen de volgende dag![]()
![]()
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
daar ga ik volgend jaar naartoe in de mei-vakantiequote:
Ja, als ik zie hoe moe de meeste bruiden aan het eind van het feestje zijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:58 schreef Quoi het volgende:
Sja, je kan weleens gelijk hebben, Zwabber
@LT: Idd! Ze is wel een hele snelle dame. Maar gaat het toch echt best moeilijk krijgen, denk ik
Holy ma(trim)ony!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
Over bruiloften en hardlopen gesproken, dit werd daarnet gedeeld op facebook:
https://www.facebook.com/(...).105297740491&type=1Tof!
Ze zijn al getrouwd, met z'n 2'tjes en getuigen. Feestje is nu alleen 's avonds. Niet dat dat scheelt, maar toch ietsjequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, als ik zie hoe moe de meeste bruiden aan het eind van het feestje zijnEn waarschijnlijk de hele dag op hakken lopen die je nog nooit hebt aangehad.. Eigenlijk moet ze met een shirt 'just married' rennen of zo, dan krijg je wel coole aanmoedigingen..
Ik zag net dit:quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
Over bruiloften en hardlopen gesproken, dit werd daarnet gedeeld op facebook:
https://www.facebook.com/(...).105297740491&type=1Tof!
Dat het allemaal maar gekker en gekker moet is wel een beetjequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:17 schreef Devv het volgende:
Dit ziet er ook wel tof uit. Er is niets leuker dan dwars door een drukke stad te hardlopen. Over een maand mag ik nog een dagje in San Francisco de beentjes strekken
.
DH Urban Trail Series
Gewoon doen, zo lang je je er goed bij voeltquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:23 schreef Quoi het volgende:
MENSEN!
Het maakt waarschijnlijk weinig uit wat je doet in het weekend voor je HM. Maar toch even een adviesje gevraagd, die ik dan vervolgens kan opvolgen ofwel in de wind kan slaan
zondag 7 september HM
Plan vanaf nu tot dan:
Vrijdagavond: 10 km op HM tempo
Zondagochtend: 10 km op LDL D1 tempo
Woensdagavond: in het mooiste stadion van NL 3 km hobbelen
Vrijdagavond: 5 km op LDL D2 tempo
Vinden jullie?
Ik vind het wel grappig. En die gekkigheid zorgt er ook voor dat een breder publiek zich voor hardlopen gaat interesseren. Ik zeg win winquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:19 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat het allemaal maar gekker en gekker moet is wel een beetje![]()
Rennen door het stadhuis, trommelaars langs de kant, gooien met verf. Van mij hoeft dat allemaal niet zo
Koolzuurhoudende drank de dag voor een HM. Ik ben daar voorzichtig mee, al vraag ik me af of het nou echt uitmaakt. Nu ik erover nadenk is het best wel onwaarschijnlijk dat dat koolzuur de volgende dag nog effect heeft.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:52 schreef Quoi het volgende:
Edit: Had ik al verteld dat ik de avond voor de HM een bruiloftsfeestje heb? Dat wordt cola drinken! En de bruid gaat ook de HM lopen de volgende dag![]()
![]()
Gewoon mijden als ware het de pest. Mel en Patries laten zich dan weer minder (vaak) op jouw loopjes zienquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:19 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat het allemaal maar gekker en gekker moet is wel een beetje![]()
Rennen door het stadhuis, trommelaars langs de kant, gooien met verf. Van mij hoeft dat allemaal niet zo
In ieder geval geen wijn/bier, dat is zekerquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:36 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Koolzuurhoudende drank de dag voor een HM. Ik ben daar voorzichtig mee, al vraag ik me af of het nou echt uitmaakt. Nu ik erover nadenk is het best wel onwaarschijnlijk dat dat koolzuur de volgende dag nog effect heeft.
Het is vrij gebruikelijk om bij een marathon ook nog cola te drinken. Zo gek is het dus niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:36 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Koolzuurhoudende drank de dag voor een HM. Ik ben daar voorzichtig mee, al vraag ik me af of het nou echt uitmaakt. Nu ik erover nadenk is het best wel onwaarschijnlijk dat dat koolzuur de volgende dag nog effect heeft.
Wel aangelengd met water en extra suiker om de meeste prik eraf te halen, toch? Ik zie mezelf onderweg geen frisdrank drinken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:11 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Het is vrij gebruikelijk om bij een marathon ook nog cola te drinken. Zo gek is het dus niet.
In een week tijd maar 1 keer lopen? Volgens mij kan het prima zoals ze het heeft opgezet. Half zo ver/lang als gewoonlijk, maar met de gebruikelijke intensiteit is het gebruikelijke taper-advies. Zeker als je niet geblesseerd bent ofzo.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:38 schreef Jumparound het volgende:
[..]
na zondag niet lopen
Of half uurtje rustig
Luister naar deze wijze mevrouw dr. Quoiquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:41 schreef Quoi het volgende:
[..]
Jammer voor jou en Pijll, maar mijn definitie van mooiste stadion van NL wijkt daarvan af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |