Dat is een goeie ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:00 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Toch een lekker rondje zo lijkt me: 13 km in 5:16 gemiddeld. Niets mis mee
Ik gok RD...
[..]
Voor een volgende wedstrijd een aantal mensen met honden vragen op verschillende plekken langs het parcours te staan. Gegarandeerd een PR!
Nee hoor, geen probleem.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:19 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Dat is een goeie ja.
Tenminste. Als pijl er geen problemen mee heeft
En na afloop een biertje op het dorpsfeestquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 06:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hoogland ws wel. Heb ik aan de vader van pijll beloofd (die is namelijk heel erg tof)
En het kan zelfs zijn dat ik daar ga lopen ook, de hm als oostland net niet lukt of de 10 als ik wel oostland loop en goed hersteld ben.
ROFLquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:47 schreef pijll het volgende:
Geëxtrapoleerde tijden van corniel.nl voldoen NIET aan de wet van pijll.
Ah helaas, ik dacht dat die 3.36 op de marathon al binnen wasquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:47 schreef pijll het volgende:
[..]
Nee hoor, geen probleem.
Misschien ten overvloede, maar even terugkomend op een onderwerp van gisteren:
Geëxtrapoleerde tijden van corniel.nl voldoen NIET aan de wet van pijll.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:17 schreef MaleDuck het volgende:
Gister ook weer een duurloopje gedaan, alleen volgens mij is de batterij van mijn hartslagmeter leeg... dat was even improviseren, aangezien ik de laatste tijd alleen op hartslag loop en niet zo zeer op snelheid...
Ik kwam ook nog een Fok!-er in een Ekiden shirt tegen(en ik liep ook nog eens in dat shirt
)
https://www.endomondo.com/workouts/399115029/2924303
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:16 schreef Hinder het volgende:
[..]. Mooi rondje! Het Ekiden-shirt is uit duizenden te herkennen, dus voor ik zag dat jij 't was, wilde ik al 'Mooi shirt!' roepen bij het passeren
.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:23 schreef Quoi het volgende:
MENSEN!
Het maakt waarschijnlijk weinig uit wat je doet in het weekend voor je HM. Maar toch even een adviesje gevraagd, die ik dan vervolgens kan opvolgen ofwel in de wind kan slaan
zondag 7 september HM
Plan vanaf nu tot dan:
Vrijdagavond: 10 km op HM tempo
Zondagochtend: 10 km op LDL D1 tempo
Woensdagavond: in het mooiste stadion van NL 3 km hobbelen
Vrijdagavond: 5 km op LDL D2 tempo
Vinden jullie?
Je hebt het niet nodig; als het goed is heb je nu al voldoende getraind voor die HM, dus de inhoud heb je al. Een te druk schema, daar kan je alleen moe van worden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:23 schreef Quoi het volgende:
MENSEN!
Het maakt waarschijnlijk weinig uit wat je doet in het weekend voor je HM. Maar toch even een adviesje gevraagd, die ik dan vervolgens kan opvolgen ofwel in de wind kan slaan
zondag 7 september HM
Plan vanaf nu tot dan:
Vinden jullie?
na zondag niet lopenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:23 schreef Quoi het volgende:
MENSEN!
zondag 7 september HM
Plan vanaf nu tot dan:
Vinden jullie?
goffert? Koel!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:31 schreef pijll het volgende:
[..]
Je hebt het niet nodig; als het goed is heb je nu al voldoende getraind voor die HM, dus de inhoud heb je al. Een te druk schema, daar kan je alleen moe van worden.
En woensdag naar de Goffert, dat zou ik persoonlijk niet doen. De kans is groot dat je tig keer de tribune op en af gestuurd wordt... Daar krijg je erg moeie benen van. Maar als je het leuk vind, dan moet je het doen, zo vaak krijg je de kans niet om daar te lopen.
Ik wilde net vragen wat er in de Galgenwaard te doen is danquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:31 schreef pijll het volgende:
En woensdag naar de Goffert, dat zou ik persoonlijk niet doen. De kans is groot dat je tig keer de tribune op en af gestuurd wordt... Daar krijg je erg moeie benen van. Maar als je het leuk vind, dan moet je het doen, zo vaak krijg je de kans niet om daar te lopen.
Nou ja volgens mij komt het er op neer dat het inderdaad niet heel veel uitmaakt wat je de laatste week doet, maar liever te weinig dan teveel. Dus je kan ook gewoon zien waar je die week zin in hebtquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:40 schreef Quoi het volgende:
Oei mensen, nu niet allemaal wat anders zeggen
Dattum. Misschien dat ik er ook wel eentje skip gedurende volgende week. Training zit er al op iig, dat is zekerquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nou ja volgens mij komt het er op neer dat het inderdaad niet heel veel uitmaakt wat je de laatste week doet, maar liever te weinig dan teveel. Dus je kan ook gewoon zien waar je die week zin in hebt
Tja, ik ging het weekend ervoor gewoon hiken en deed in de week ervoor niet zoveel meerquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:40 schreef Quoi het volgende:
Oei mensen, nu niet allemaal wat anders zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb gewoon zeer gewillige benen. Luxeprobleempje.
Edit: Had ik al verteld dat ik de avond voor de HM een bruiloftsfeestje heb? Dat wordt cola drinken! En de bruid gaat ook de HM lopen de volgende dag![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |