quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:02 schreef DJMO het volgende:
van uitstel hoeft niet per definitie afstel te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
.
.
* streamnl haalt weer rustig adem en gaat maar naar de AV interval lopen![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:34 schreef streamnl het volgende:
Halverwege met mijn multi quote gestopt, het werd iets te groot. Dus even zo![]()
Twinky!!!![]()
Alle geblesseerde/zieke heel veel sterkte![]()
Leuke (blij ei) foto's gezien![]()
Mooie verslagen gelezen!
[..]Wat zullen de intervallen heerlijk gaan vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
.
.
* streamnl haalt weer rustig adem en gaat maar naar de AV interval lopen![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:18 schreef Zwabberhark het volgende:
xzaz en Hinder, jullie wedstrijden zijn toegevoegd aan de OP.
Tof!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:12 schreef Quoi het volgende:
[..]
Zo, toch nog even op het nippertje van mijn functie een student cum laude de maatschappij ingestuurd
Was ook heerlijkquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:48 schreef GotC het volgende:
Wat zullen de intervallen heerlijk gaan vanavond
Ik weet wat er in de goodiebag zitquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:14 schreef SEMTEX het volgende:
Superlekker getraind vandaag (12,5km met de loopgroep). Naar je lichaam luisteren en rustig aan doen helpt!! Pijntjes zijn rap minder aan het worden. Lekker op snelheid trainen ging weer goed. Heb vertrouwen in de Veldhoven Ten miles komende zaterdag. En mijn tijd van vorig jaar ga ik sowieso kloppen
Ik laat me verrassenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:29 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik weet wat er in de goodiebag zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |