Hoezo ?quote:
je bezatten dat zoquote:
Oh dacht je dat ik weg was?quote:
Kom vechten dan !!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:34 schreef PeZu het volgende:
Ik vind gewoon dat we gewoon zeg maar allemmal heh met zijn allen even dus chill moeten doen zeg maar nou dat vind ik dus
Goede zin.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:34 schreef PeZu het volgende:
Ik vind gewoon dat we gewoon zeg maar allemmal heh met zijn allen even dus chill moeten doen zeg maar nou dat vind ik dus
Het is toch chill?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:34 schreef PeZu het volgende:
Oh ja. Nah dat doe ik wel een andere keer.quote:
huh nee? Maar je zei 3 uur terug ik ga me bezatten dan had je nu wel aardig op weg kunnen zijnquote:
aawquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:34 schreef PeZu het volgende:
Morgen weer krabben ?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja. Nah dat doe ik wel een andere keer.
Ik zou het streamen hoor.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:36 schreef Jian het volgende:
Eigenlijk is dit wel net een virtuele loods hè en wij zijn de bewoners, ons eigen Utopio
In weze wel. aaaahhhh ik voel de liefde.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:36 schreef Jian het volgende:
Eigenlijk is dit wel net een virtuele loods hè en wij zijn de bewoners, ons eigen Utopio
Goed hequote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga je nu olie op het kampvuur gooien?
Jij mag oprotten. Zo verpest.quote:
quote:
ja goed geluisterd naar ome pezuquote:
Groepsgedrag, kliekjes, roddelen, pesten, romances, ruziesquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:36 schreef Jian het volgende:
Anders haquote:
Ik was hier niet zo welquote:
Of we het nu willen of niet het is wel een beetje zo.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Groepsgedrag, kliekjes, roddelen, pesten, romances, ruzies
Exact en we hoeven niet eens de koeien te melkenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
wie zijn r en b danquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ga spreiden. Niet omdat ik mensen niet zou mogen natuurlijk maar puur als aanmoediging enzo.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik gooi in elk geval 3 stemmen op Soury
Neequote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, wie van ons lijkt op een bewoner.
Leuk spel![]()
Of niet.
Geen goed ideequote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, wie van ons lijkt op een bewoner.
Leuk spel![]()
Of niet.
ruudquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oh god, moeten we een Utopiaan kiezen die het meest op je lijkt.. begin jij maar
Dat zijn positieve stemmen uiteraard,quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik gooi in elk geval 3 stemmen op Soury
Begrijp er weinig van maar doen we een andere keer OK ... Ik ga slapenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Anders ha
[..]
Ik was hier niet zo wel
c en bquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben aimabel dus ik ga het niet zeggen ...
Een slopiequote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
ik ga een slowchater van de week medaille maken
die gast is ondergewaardeerd daarquote:
klopt wel jaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
die gast is ondergewaardeerd daar
mn lijstje welke ?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:44 schreef Inodder het volgende:
Er stond nog een oud topic open toen ik chrome opstartte....
Pave... je lijstje is flawed
Zoals sommige in de scquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
die gast is ondergewaardeerd daar
Slaap lekker.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Begrijp er weinig van maar doen we een andere keer OK ... Ik ga slapen
Piet amice blijf op het rechte pad en all is wellquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
ik ga een slowchater van de week medaille maken
Inodder.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:44 schreef Inodder het volgende:
Er stond nog een oud topic open toen ik chrome opstartte....
Pave... je lijstje is flawed
Tief je weer opquote:
Bedankt voor dit advies.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
Piet amice blijf op het rechte pad en all is well
het leven is geen recht padquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
Piet amice blijf op het rechte pad en all is well
Niet te vroeg juichen, we weten nog niet waarop beoordeeld wordt. Misschien gaat het wel om kwaliteit...quote:
je had er meer de afgelopen 24 uur?quote:
Als hij maar plezier heeft met die medaille maken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen, we weten nog niet waarop beoordeeld wordt. Misschien gaat het wel om kwaliteit...
Dat zou ook oersaai zijn.quote:
het leven ias ook niet zwart witquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet het niet te ingewikkeld gaan maken.
Maar oh zo spannendquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Van het pad af kan levensgevaarlijk zijn.
oohl ik dacht dat je dat bedoeld3 sorry als je iets op je keyboard heb gelegdquote:
ik.twijfelde al heel sterk hoorquote:
pffff, dat is al weer lang geleden man. en ook al heeft ze een kleur, ze is nederlands. sjezus, best lastig ja.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:52 schreef Inodder het volgende:
Ps.... nog even over die puntjes....
Als iemand een paar spleetogen heeft, of een kleurtje, maar hier wonen dan zijn het toch nog gewoon Nederlanders?
Of pakken jullie op zon manier een bonus?
En.... Ik ging ook uit van DE vriend/in en niet EEN...
Zeg het zeg het zeg hetquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Verdwalen in grote bossen is leuk
De tijgerpuntjes zijn verboden in de SC, er werden mensen voor hoer uitgemaakt boven een bepaald aantal puntenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:52 schreef Inodder het volgende:
Ps.... nog even over die puntjes....
Als iemand een paar spleetogen heeft, of een kleurtje, maar hier wonen dan zijn het toch nog gewoon Nederlanders?
Of pakken jullie op zon manier een bonus?
En.... Ik ging ook uit van DE vriend/in en niet EEN...
quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen, we weten nog niet waarop beoordeeld wordt. Misschien gaat het wel om kwaliteit...
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:48 schreef Inodder het volgende:
[..]
je had er meer de afgelopen 24 uur?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
De tijgerpuntjes zijn verboden in de SC, er werden mensen voor hoer uitgemaakt boven een bepaald aantal punten
Bedoelde ik ook, wat anders ....quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
oohl ik dacht dat je dat bedoeld3 sorry als je iets op je keyboard heb gelegd
Yup, vraag maar aan Kris en Lisanne .....quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Verdwalen in grote bossen is leuk
op een paar honderd meter van een wandelroute ook echt...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, vraag maar aan Kris en Lisanne .....
ok verras onsquote:
yups, van metafoor naar realiteit.quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
yups, van metafoor naar realiteit.
De krankzinnigheid
Nou nee dank jequote:
dan gaat het nu over roestige tamme russische spijkersquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, jullie gingen naar een volgend onderwerp.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan gaat het nu over roestige tamme russische spijkers
Hoe heb je ze tam gekregen ?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan gaat het nu over roestige tamme russische spijkers
slaan met een hamerquote:
Het is mijn topic domboquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ben je er nou nog steeds?
Je kan niet zonder ons.
quote:
Juist je zou beter moeten weten,quote:
Zo simpel ?quote:
Als ik dat verhaal als afkomst moet zien, en niet als nationaliteit en als ikquote:
best wel jaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:03 schreef Pavement het volgende:
mensen die een boterham met kaas met mes en vork eten zijn knetter gek
zo eet ik snickersquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:03 schreef Pavement het volgende:
mensen die een boterham met kaas met mes en vork eten zijn knetter gek
Door jou uiteraard?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
De tijgerpuntjes zijn verboden in de SC, er werden mensen voor hoer uitgemaakt boven een bepaald aantal punten
quote:
Neequote:
Zo kan het ook nog.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:04 schreef Inodder het volgende:
[..]
Als ik dat verhaal als afkomst moet zien, en niet als nationaliteit en als ik
dingen moet lezen als een huishoudster, een docente, een leidinggevende, een vriendin en niet als mijn huishoudster, mijn docente en de vriendin van... komt er wel een hele andere score uit.... dan worden mn 27 puntjes er ineens 36
siberisch hardhout maar licht gerot op het ijs van nova scotiaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zo simpel ?
Goh.
Ik heb een Dimitri gehad. Die weigerde in het hout te gaan.
Welk soort hout?
quote:
bevroren.zijn normale snickers ook lekkerquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:04 schreef Pavement het volgende:
[..]![]()
ik stop ze altijd in de koelkast
heb nog een bulk hout liggen (gedroogd) veur de winterquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zo simpel ?
Goh.
Ik heb een Dimitri gehad. Die weigerde in het hout te gaan.
Welk soort hout?
Beter iets zachters zoals Marsquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
bevroren.zijn normale snickers ook lekker
Ik had hout uit de Karpaten, licht bemost en enigszins verontreinigdquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
siberisch hardhout maar licht gerot op het ijs van nova scotia
truequote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:05 schreef Inodder het volgende:
[..]![]()
Je had een lijstje met naar ik verneem leeftijden....
hey shut you dity hm ah dirty frankquote:
Snicker ijs was/is er ookquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
bevroren.zijn normale snickers ook lekker
schoon spuiten en een halfjaar laten drogen in de schuur niks mis meequote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik had hout uit de Karpaten, licht bemost en enigszins verontreinigd
aah kijk, W zijn allergish voor most daar zit hem de kneepquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik had hout uit de Karpaten, licht bemost en enigszins verontreinigd
Want? dat staat beter op je cv?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo kan het ook nog.![]()
Gewoon een kut test, zoek dan een goede op met veel meer mogelijkheden.
ik heb mn zwemdiploma op mn cvquote:
ja ja ik weet hence het woordje normalequote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Snicker ijs was/is er ook![]()
zet een pot koffie gevulde koek in huis en gewoon achter de pc on updaten over de situatiequote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit.
Maar om 8 uur al mensen in mijn huis aan het werk.
Je moet er wat opzetten toch?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik heb mn zwemdiploma op mn cv
Ik drink geen koffie en gevulde koeken vind ik ook niet zo lekker.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
zet een pot koffie gevulde koek in huis en gewoon achter de pc on updaten over de situatie
Geen idee, jij begint toch met onzinnige opmerkingen .....quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
Foto erbij in je zwembroekje met bloemen in je haar ....quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik heb mn zwemdiploma op mn cv
dan gewwoon keihard op de bank zitten zuipen en kut roepenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie en gevulde koeken vind ik ook niet zo lekker.
Wie eet er nu nog gevulde koeken ?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar scoor je mee.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Foto erbij in je zwembroekje met bloemen in je haar ....
omg geen koffie ?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik maak alleen maar onzinnige opmerkingen, jij reageert er heel de tijd op.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Geen idee, jij begint toch met onzinnige opmerkingen .....
Kut mn drank is op .. Ik ga slapen .. !!! Moregen weer werken .. Kut 111quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan gewwoon keihard op de bank zitten zuipen en kut roepen
Hoe vaak heb je in een bos geslapen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
spits neusje verteld dat ze alleen in het bos heeft geslapen dat is wel tof
Ik was de eerste keer doodsbang
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Foto erbij in je zwembroekje met bloemen in je haar ....
het is een ijsbreker op een sollicitatie gesprekquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet er wat opzetten toch?
Ik moet ineens aan tong denken nu.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:12 schreef Pavement het volgende:
[..]
omg geen koffie ?
das echt mijn moment, ik word wakker trek mn badjas vol gaten aan loop naar beneden slinger dat ding aan, ff pissen en ff wat rotzooi ruimen. dan schenk ik m in knal de pc aan lees ff wat neem een slok en denk YEAH mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm en dan begint de dag
Bijna een half jaarquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je in een bos geslapen.
Zeg het zeg het zeg het.
Ja, het maisland en de sloot stonden er ook niet eens tussen....quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo kan het ook nog.![]()
Gewoon een kut test, zoek dan een goede op met veel meer mogelijkheden.
ff pissenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan tong denken nu.
Jij!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik maak alleen maar onzinnige opmerkingen, jij reageert er heel de tijd op.
Wie is er dan onzinnig bezig?
Elke dag een fijne dag met badedas ,,,quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:12 schreef Pavement het volgende:
[..]
omg geen koffie ?
das echt mijn moment, ik word wakker trek mn badjas vol gaten aan loop naar beneden slinger dat ding aan, ff pissen en ff wat rotzooi ruimen. dan schenk ik m in knal de pc aan lees ff wat neem een slok en denk YEAH mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm en dan begint de dag
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ja, het maisland en de sloot stonden er ook niet eens tussen....
dat komt na de koffie, sommige zweren bij een ruk beurt onder de ochtend douche maar dan ben ik te moe voorquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Elke dag een fijne dag met badedas ,,,
Tering moe ik wil nog zoveel zeggen.quote:
Valt er bij jouw een bos te beslapen ?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je in een bos geslapen.
Zeg het zeg het zeg het.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Valt er bij jouw een bos te beslapen ?
Ja, maar wat doe je als je een keer een baas treft die gewoon hetero is?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:12 schreef Pavement het volgende:
[..]
[..]
het is een ijsbreker op een sollicitatie gesprek
het heeft me tot nu alleen maar voordeel gebracht
uhm die teleurstelling hoort bij de eeeste zin tochquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Tering moe ik wil nog zoveel zeggen.
Ik weet dat het een teleurstelling is maar ik ben op
Ik ben er morgen weer
Watje.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben er morgen weer
ik lees de donald duck op de pleequote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er zijn mensen die de laptop dan meenemen.
Kusje muis .. tijdje niet gezien en gesprokenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben er morgen weer
Gewoon tablet aan de muurquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er zijn mensen die de laptop dan meenemen.
Kan jij het niet dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Doe normaal anders stuur ik Soury op je af ....
Slijmbal.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Kusje muis .. tijdje niet gezien en gesproken
Hoeft niet hoor, rust een keer gewoon lekker een dagje uit, of desnoods 2quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben er morgen weer
ik heb geen baas, wel een werkgever, en de p&o vrouwtjes zijn zo om als je ze naar de mond praat en voorbereidend google werk over hun heb gedaanquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar wat doe je als je een keer een baas treft die gewoon hetero is?
Laterdt buurman, slaap lekkerquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:18 schreef Inodder het volgende:
Ga beetje bijtijds proberen te slapen.....
![]()
Fijne avond/nacht nog!
ps Ik ben druk de komende tijd....
Zie jullie over een x aantal dagen wel weer!
Slaap lekker en tot laters.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:18 schreef Inodder het volgende:
Ga beetje bijtijds proberen te slapen.....
![]()
Fijne avond/nacht nog!
ps Ik ben druk de komende tijd....
Zie jullie over een x aantal dagen wel weer!
Soury staffelt zo over iedereen heen .. Dat is een feitquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Doe normaal anders stuur ik Soury op je af ....
Ook daar weet ik niets van.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik was opgepakt op den duur door de grenspolitie toen ben ik maar weer naar nl gevlogen
Muis is liefquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Soury staffelt zo over iedereen heen .. Dat is een feit
Vertel?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Jawel, maar dat zou erg oneerlijk zijn.
Je bent je dus gewoon omhoog aan het neuken Hippie-hoer!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:18 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik heb geen baas, wel een werkgever, en de p&o vrouwtjes zijn zo om als je ze naar de mond praat en voorbereidend google werk over hun heb gedaan
nog iets geneukt dan vandaagquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je verneukt het helemaal zo.
Moest je ook jagen voor voedsel?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik was opgepakt op den duur door de grenspolitie toen ben ik maar weer naar nl gevlogen
yup en hoog dat ik zit, en als ik er voor moet beffen doe ik het ook. Goed gewassen dat welquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Je bent je dus gewoon omhoog aan het neuken Hippie-hoer!
lief tochquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die muts van mij is in slaap gevallen bij KRO detective.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:24 schreef Pavement het volgende:
als er ooit een meet komt liggen Jian en Choco binnen no time te wippen, jullie horen bijelkaar
Wel een geweldig nummer, .... voor het beeld van jou, dansend in je zwembroek met bloemen in je haar, sluit ik me gewoon af.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:21 schreef Pavement het volgende:
uit mn dak heerlijk dat nummer dan, ja Jian ik ga dansen zo
geloof me ik voel die dingen aan, jullie trekken elkaar aanquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Wel een geweldig nummer, .... voor het beeld van jou, dansend in je zwembroek met bloemen in je haar, sluit ik me gewoon af.
dit is toch n act om dat te verbloemenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:24 schreef Pavement het volgende:
als er ooit een meet komt liggen Jian en Choco binnen no time te wippen, jullie horen bijelkaar
ik doe daar niet aanquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:25 schreef Pavement het volgende:
[..]
geloof me ik voel die dingen aan, jullie trekken elkaar aan
Wat ving je?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik had genoeg maar wel snachts vallen gezet alle extras is leuk
hij weet dat ik gelijk heb, hij is niet dom.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik kan niet wachten op jian zijn reactie.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:26 schreef Pavement het volgende:
[..]
hij weet dat ik gelijk heb, hij is niet dom.
Heb je dat in je glazen bol gezien, Colindaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:24 schreef Pavement het volgende:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:28 schreef Braindead2000 het volgende:
Don't stop me now, I'm having such a good time.![]()
![]()
ff kappen met die homoshitquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:28 schreef Braindead2000 het volgende:
![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:27 schreef chufi het volgende:
Morgenochtend zijn weer van de partij,,, welke laat ik in het midden Kusjes![]()
![]()
Nogmaals slaap lekker.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:27 schreef chufi het volgende:
Morgenochtend zijn weer van de partij,,, welke laat ik in het midden Kusjes![]()
![]()
Weet ik.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Vossen vang je niet zomaar
Nou het kan niet zijn dat Choco nog onder je bureau zit, want die tikt hier gewoon mee, dus vertel?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:28 schreef Braindead2000 het volgende:
![]()
nope gewoon simpele psychologiequote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb je dat in je glazen bol gezien, Colinda
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou het kan niet zijn dat Choco nog onder je bureau zit, want die tikt hier gewoon mee, dus vertel?
Choco is beter in uitleggen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou het kan niet zijn dat Choco nog onder je bureau zit, want die tikt hier gewoon mee, dus vertel?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
nope gewoon simpele psychologie
Stel er is een meet, jij en choco zijn er. Dan zou jullie ''menings verschillen'' als eerste aan de beurt komen voor een gesprek. En dan ziet choco dat je eigenlijk best een aardige gast bent en gaat haar vrouwelijke geur hormonen op je afsturen. Jij hebt wat alcohol op en denkt, fuck it tetten. Maar dan gebeurt er nog niks. Pas als het afgelopen is komen jullie elkaar (bewust gestuurd door je eigen voortplantingsdrang) tegen en ga jullie keiharde Porn hebben
Oh myquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
Stel er is een meet, jij en choco zijn er. Dan zou jullie ''menings verschillen'' als eerste aan de beurt komen voor een gesprek. En dan ziet choco dat je eigenlijk best een aardige gast bent en gaat haar vrouwelijke geur hormonen op je afsturen. Jij hebt wat alcohol op en denkt, fuck it tetten. Maar dan gebeurt er nog niks. Pas als het afgelopen is komen jullie elkaar (bewust gestuurd door je eigen voortplantingsdrang) tegen en ga jullie keiharde Porn hebben
weet ik niet, ik kan alleen voor mezelf spreken maar seks op de eerste date haalt alle spanning weg en zorgt voor oncomfortabele verdere gesprekkenquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
je kijkt teveel filmsquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
Als ik lam ben en jij een leuke blonde pruik opzet en een leuk jurkje aantrekt en verleidelijk over de keukentafel gaat hangen dan doe ik zelfs jou, dus ik ga je niet tegensprekenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik lam ben en jij een leuke blonde pruik opzet en een leuk jurkje aantrekt en verleidelijk over de keukentafel gaat hangen dan doe ik zelfs jou, dus ik ga je niet tegenspreken
dat klopt wel.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
weet ik niet, ik kan alleen voor mezelf spreken maar seks op de eerste date haalt alle spanning weg en zorgt voor oncomfortabele verdere gesprekken
Ga je slapen? Ik zwaaide naar Chufiquote:
chuf ging daarom zwaaide voxquote:
nah mijn geest functioneert gewoon bijzonder goed op dat gebiedquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ga je slapen? Ik zwaaide naar Chufi
Blond.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik lam ben en jij een leuke blonde pruik opzet en een leuk jurkje aantrekt en verleidelijk over de keukentafel gaat hangen dan doe ik zelfs jou, dus ik ga je niet tegenspreken
Ik heb altijd een vlag bij me.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:33 schreef Jian het volgende:
[..]
YO YO heksquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:34 schreef Toverheks het volgende:
![]()
Stop Jian is van mij
niks chocogeval
Toverheks.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:34 schreef Toverheks het volgende:
![]()
Stop Jian is van mij
niks chocogeval
Heej, toverkol, zo laat nog zeg, hoe ist?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:34 schreef Toverheks het volgende:
![]()
Stop Jian is van mij
niks chocogeval
ik denk nu nietquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:34 schreef Pavement het volgende:
[..]
nah mijn geest functioneert gewoon bijzonder goed op dat gebied
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:35 schreef Pavement het volgende:
speelt er hier iemand dat kut word feut
Heksjequote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:34 schreef Toverheks het volgende:
![]()
Stop Jian is van mij
niks chocogeval
you go girl, met kerst sowieso lekker thuisquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:37 schreef Toverheks het volgende:
ff kort.....het is zwaar KUT heb heimwee maar aan de andere kant het eten is hier top, ze zijn allemaal even lief en ach nog 11 weken te gaan
Sterkte heks!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:37 schreef Toverheks het volgende:
ff kort.....het is zwaar KUT heb heimwee maar aan de andere kant het eten is hier top, ze zijn allemaal even lief en ach nog 11 weken te gaan
Ach jee, concentreer je op het positieve. Dan gaat de tijd zo voorbij.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:37 schreef Toverheks het volgende:
er wordt daar echt weinig geneukt vind je niet ?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
In die grafloods van utopia slapen ze weer allemaal na een dag harde zware arbeid en vooruitgang
Dan verdien je een goede nacht rust
Sterkte vrouw!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:37 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:38 schreef Toverheks het volgende:
en ik had vanmorgen yoga met 5 mannenzitten die druiloren met hun ogen dicht zen te wezen echt je kon me opvegen, en goffer de goffer zijn alle 5 op leeftijd zit hier niks lekkers bij
jij kijkt ook nooit in je fobo of wel ?quote:
Klopt. Zal ik eens doen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:39 schreef Pavement het volgende:
[..]
jij kijkt ook nooit in je fobo of wel ?
Raaagh, en toch vind ik The burning heart beter, gewoon door dit;quote:
zo voorbij, hout je taaiquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:37 schreef Toverheks het volgende:
Ik vrees dat er niet veel bijzonders te melden is, totaal geen afwisseling. Erg saai.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:44 schreef Toverheks het volgende:
zal eens morgen bijlezen hoe het in die baggerloods is, heb al tijdje gemist
Volgens mij is die leuke jongen vele malen interessanterquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:44 schreef Toverheks het volgende:
zal eens morgen bijlezen hoe het in die baggerloods is, heb al tijdje gemist
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Raaagh, en toch vind ik The burning heart beter, gewoon door dit;
In the warrior's code
There's no surrender
Though his body says stop
His spirit cries - never!![]()
o.a. Huug begrijpt dit .....
Rookse en haaienquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:46 schreef Pavement het volgende:
nog een eentje smoken en dan aan de docu
als ik stoned ben ga ik daar zo in op,quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Rookse en haaien![]()
Ik zet hem ook aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |