Hoezo ?quote:
je bezatten dat zoquote:
Oh dacht je dat ik weg was?quote:
Kom vechten dan !!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:34 schreef PeZu het volgende:
Ik vind gewoon dat we gewoon zeg maar allemmal heh met zijn allen even dus chill moeten doen zeg maar nou dat vind ik dus
Goede zin.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:34 schreef PeZu het volgende:
Ik vind gewoon dat we gewoon zeg maar allemmal heh met zijn allen even dus chill moeten doen zeg maar nou dat vind ik dus
Het is toch chill?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:34 schreef PeZu het volgende:
Oh ja. Nah dat doe ik wel een andere keer.quote:
huh nee? Maar je zei 3 uur terug ik ga me bezatten dan had je nu wel aardig op weg kunnen zijnquote:
aawquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:34 schreef PeZu het volgende:
Morgen weer krabben ?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja. Nah dat doe ik wel een andere keer.
Ik zou het streamen hoor.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:36 schreef Jian het volgende:
Eigenlijk is dit wel net een virtuele loods hè en wij zijn de bewoners, ons eigen Utopio
In weze wel. aaaahhhh ik voel de liefde.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:36 schreef Jian het volgende:
Eigenlijk is dit wel net een virtuele loods hè en wij zijn de bewoners, ons eigen Utopio
Goed hequote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga je nu olie op het kampvuur gooien?
Jij mag oprotten. Zo verpest.quote:
quote:
ja goed geluisterd naar ome pezuquote:
Groepsgedrag, kliekjes, roddelen, pesten, romances, ruziesquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:36 schreef Jian het volgende:
Anders haquote:
Ik was hier niet zo welquote:
Of we het nu willen of niet het is wel een beetje zo.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Groepsgedrag, kliekjes, roddelen, pesten, romances, ruzies
Exact en we hoeven niet eens de koeien te melkenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
wie zijn r en b danquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ga spreiden. Niet omdat ik mensen niet zou mogen natuurlijk maar puur als aanmoediging enzo.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik gooi in elk geval 3 stemmen op Soury
Neequote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, wie van ons lijkt op een bewoner.
Leuk spel![]()
Of niet.
Geen goed ideequote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, wie van ons lijkt op een bewoner.
Leuk spel![]()
Of niet.
ruudquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oh god, moeten we een Utopiaan kiezen die het meest op je lijkt.. begin jij maar
Dat zijn positieve stemmen uiteraard,quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik gooi in elk geval 3 stemmen op Soury
Begrijp er weinig van maar doen we een andere keer OK ... Ik ga slapenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Anders ha
[..]
Ik was hier niet zo wel
c en bquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben aimabel dus ik ga het niet zeggen ...
Een slopiequote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
ik ga een slowchater van de week medaille maken
die gast is ondergewaardeerd daarquote:
klopt wel jaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
die gast is ondergewaardeerd daar
mn lijstje welke ?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:44 schreef Inodder het volgende:
Er stond nog een oud topic open toen ik chrome opstartte....
Pave... je lijstje is flawed
Zoals sommige in de scquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
die gast is ondergewaardeerd daar
Slaap lekker.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Begrijp er weinig van maar doen we een andere keer OK ... Ik ga slapen
Piet amice blijf op het rechte pad en all is wellquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
ik ga een slowchater van de week medaille maken
Inodder.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:44 schreef Inodder het volgende:
Er stond nog een oud topic open toen ik chrome opstartte....
Pave... je lijstje is flawed
Tief je weer opquote:
Bedankt voor dit advies.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
Piet amice blijf op het rechte pad en all is well
het leven is geen recht padquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
Piet amice blijf op het rechte pad en all is well
Niet te vroeg juichen, we weten nog niet waarop beoordeeld wordt. Misschien gaat het wel om kwaliteit...quote:
je had er meer de afgelopen 24 uur?quote:
Als hij maar plezier heeft met die medaille maken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen, we weten nog niet waarop beoordeeld wordt. Misschien gaat het wel om kwaliteit...
Dat zou ook oersaai zijn.quote:
het leven ias ook niet zwart witquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet het niet te ingewikkeld gaan maken.
Maar oh zo spannendquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Van het pad af kan levensgevaarlijk zijn.
oohl ik dacht dat je dat bedoeld3 sorry als je iets op je keyboard heb gelegdquote:
ik.twijfelde al heel sterk hoorquote:
pffff, dat is al weer lang geleden man. en ook al heeft ze een kleur, ze is nederlands. sjezus, best lastig ja.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:52 schreef Inodder het volgende:
Ps.... nog even over die puntjes....
Als iemand een paar spleetogen heeft, of een kleurtje, maar hier wonen dan zijn het toch nog gewoon Nederlanders?
Of pakken jullie op zon manier een bonus?
En.... Ik ging ook uit van DE vriend/in en niet EEN...
Zeg het zeg het zeg hetquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Verdwalen in grote bossen is leuk
De tijgerpuntjes zijn verboden in de SC, er werden mensen voor hoer uitgemaakt boven een bepaald aantal puntenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:52 schreef Inodder het volgende:
Ps.... nog even over die puntjes....
Als iemand een paar spleetogen heeft, of een kleurtje, maar hier wonen dan zijn het toch nog gewoon Nederlanders?
Of pakken jullie op zon manier een bonus?
En.... Ik ging ook uit van DE vriend/in en niet EEN...
quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen, we weten nog niet waarop beoordeeld wordt. Misschien gaat het wel om kwaliteit...
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:48 schreef Inodder het volgende:
[..]
je had er meer de afgelopen 24 uur?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
De tijgerpuntjes zijn verboden in de SC, er werden mensen voor hoer uitgemaakt boven een bepaald aantal punten
Bedoelde ik ook, wat anders ....quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
oohl ik dacht dat je dat bedoeld3 sorry als je iets op je keyboard heb gelegd
Yup, vraag maar aan Kris en Lisanne .....quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Verdwalen in grote bossen is leuk
op een paar honderd meter van een wandelroute ook echt...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, vraag maar aan Kris en Lisanne .....
ok verras onsquote:
yups, van metafoor naar realiteit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |