quote:
Roffaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Niet sowieso al in Roffa wonen
Sowieso "Roffa"quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Niet sowieso al in Roffa wonen
Dat niet doenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:21 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Sowieso "Roffa"
Lekker stoer straattaal gebruiken
Na het zien van jou past je gedrag er totaal niet bij (no offence)quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:36 schreef mapima het volgende:
Wollah echt geen zin morgen in die metro zitten naar Roffa met al die boertjes uit Pijnacker ik gun mijn moeder gewoon 20 euro extra op haar ov -___- Zomaar speel ik voor goede dochter. Ik ga gewoon met trein jwz.
Rijdt er metro door Berkel Roodenrijs?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:57 schreef mapima het volgende:
[..]
moet morgen naar roffa
en wil eig met trein gaan maar kan niet want er staat niet zoveel op die kaart dus moet ik met die stinkmetro door al die boerendorpen als berkel roodenrijs of zo gaan
Ja, van DH CS naar Laan van Noi dan langs Voorburg/Ldam door Leidschenveen en Nootdorp naar Pijnacker, Berkel Roodenrijs en Roffa.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:42 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Rijdt er metro door Berkel Roodenrijs?
Die schuift ze natuurlijk gewoon in haar kut.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:47 schreef Sauslepel het volgende:
Ja, een kaartje vastmaken aan je sleutelbos. Hoe gaat dat ding dan fatsoenlijk in je broekzak?
en dan doet je kaart het ineens niet meerquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:45 schreef hottentot het volgende:
Boor zelf een gaatje in die kaart. Ruimte genoeg.
Je moet ook niet door die chip of de antenne boren.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:25 schreef mapima het volgende:
[..]
en dan doet je kaart het ineens niet meer
Echt he.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:34 schreef Mortaxx het volgende:
Geef hem als verloren op en hij wordt geblokkeerd en niemand kan ermee reizen domme gans. Waar slaat dat gaatje erin opRaak hem gewoon niet kwijt
Niemand geeft een neuk.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:36 schreef mapima het volgende:
Wollah echt geen zin morgen in die metro zitten naar Roffa met al die boertjes uit Pijnacker ik gun mijn moeder gewoon 20 euro extra op haar ov -___- Zomaar speel ik voor goede dochter. Ik ga gewoon met trein jwz.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |