moet morgen naar roffaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:56 schreef PausNicolaas het volgende:
Traject Groningen-Wageningen: 2x overstappen: 3x gecontroleerd.
Hoeveel meer wil je
Met een OV-studentenkaart mag je gratis met trein én metro én tram ook nogquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:57 schreef mapima het volgende:
[..]
moet morgen naar roffa
en wil eig met trein gaan maar kan niet want er staat niet zoveel op die kaart dus moet ik met die stinkmetro door al die boerendorpen als berkel roodenrijs of zo gaan
ben eerstejaars, dus pas vanaf maandag reis ik graties. maar het is morgen donderdag en het duurt gemiddeld 3 werkdagen voordat je een vervangende kaart hebt tfoequote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met een OV-studentenkaart mag je gratis met trein én metro én tram ook nog
blah blah blahquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:00 schreef mtchel112 het volgende:
Ik hoop dat je voor altijd voor je OV moet betalen omdat je lelijk bent
Je hebt toch al een vervangend product aangevraagd en die zet je dan gewoon op ander kaart.. Klaar..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:00 schreef mapima het volgende:
[..]
ben eerstejaars, dus pas vanaf maandag reis ik graties. maar het is morgen donderdag en het duurt gemiddeld 3 werkdagen voordat je een vervangende kaart hebt tfoe
Gratis reizen kan voor nieuwe studenten pas vanaf 1 septemberquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt toch al een vervangend product aangevraagd en die zet je dan gewoon op ander kaart.. Klaar..
O ja natuurlijkquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:05 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Gratis reizen kan voor nieuwe studenten pas vanaf 1 september
Dat wel doenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Niet sowieso al in Roffa wonen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |