Je moet ook niet meteen verslaafd raken! Maar stel dat je naar een concert gaat en helemaal vooraan wil staan en dus al uren van tevoren in de rij staat en daarna bij het podium, dan is het donders handig als je een halve dag niet hoeft te plassen of poepen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:33 schreef isax het volgende:
[..]
ik kom alleen aan de leuke pillen. verslaafd zijn aan anti diarree pillen is best kut enzo
Ik vis hem wel even voor je op.quote:
ik kan nooit meer stoppen. levenslang enzo.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Je moet ook niet meteen verslaafd raken! Maar stel dat je naar een concert gaat en helemaal vooraan wil staan en dus al uren van tevoren in de rij staat en daarna bij het podium, dan is het donders handig als je een halve dag niet hoeft te plassen of poepen.![]()
Slik jij ook spul dat je moet afbouwen dan als je stopt dan, of kan je zo ineens kappen? (al is dat dan om andere redenen misschien onverstandig)
Pillen zijn kut, wat weet jij van ritalin?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:39 schreef isax het volgende:
[..]
ik kan nooit meer stoppen. levenslang enzo.
niet aan beginnen. nog nooit iemand zien opklaren er van.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Pillen zijn kut, wat weet jij van ritalin?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:40 schreef isax het volgende:
[..]
niet aan beginnen. nog nooit iemand zien opklaren er van.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:40 schreef Voxs het volgende:
XTC is eentje die ik nog wel eens zou willen slikken.
Heerlijk.
vaak is dat helemaal niet zo'n slecht idee.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Maar dan moet ik zonder pillen.
Ik ken een jongen met ADHD, niet zelfverklaard maar echt na veel onderzoek, en die werd echt een ander mens van Ritalin. Rust in zn kop, kon ineens orde op zaken stellen. Dus het kan prima werken. Probleem is dat het zwaar misbruikt wordt en te makkelijk voorgeschreven, of erger, wordt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:40 schreef isax het volgende:
[..]
niet aan beginnen. nog nooit iemand zien opklaren er van.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:42 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik ken een jongen met ADHD, niet zelfverklaard maar echt na veel onderzoek, en die werd echt een ander mens van Ritalin. Rust in zn kop, kon ineens orde op zaken stellen. Dus het kan prima werken. Probleem is dat het zwaar misbruikt wordt en te makkelijk voorgeschreven, of erger, wordt.
Levendige handel onder studenten (geloof ik)quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:42 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik ken een jongen met ADHD, niet zelfverklaard maar echt na veel onderzoek, en die werd echt een ander mens van Ritalin. Rust in zn kop, kon ineens orde op zaken stellen. Dus het kan prima werken. Probleem is dat het zwaar misbruikt wordt en te makkelijk voorgeschreven, of erger, wordt.
Pillen meisjes,quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:42 schreef rico80 het volgende:
[..]
Mensen vinden me dan te druk.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:42 schreef isax het volgende:
[..]
vaak is dat helemaal niet zo'n slecht idee.
ik had dat met lithium. maand later vroeg ik toch maar eens aan de psychiater of mijn hoofd zo stil hoorde te zijnquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:42 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja het is gewoon een pepmiddel en verbetert je concentratie. Bij een echte ADHDer werkt het juist averechts, die worden er rustig van.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Levendige handel onder studenten (geloof ik)
domme studenten pak dan.gewoon snel, goedkoper en efectieverectieverquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Cool, levert dat nog wat op? Ik kan ze zo krijgen maar ik wil ze niet slikken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zo heb ik 2 jaar onnodig paroxetine geslikt. Tot ik het zelf zat was. Das wel 15 jaar geleden, hoop dat het nu wat beter geregeld is.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:44 schreef isax het volgende:
[..]
ik had dat met lithium. maand later vroeg ik toch maar eens aan de psychiater of mijn hoofd zo stil hoorde te zijn![]()
ze moeten eens nadenken hoe ze met pillen omgaan in de psychiatrie. het is een te makkelijke manier geworden.
mwah. mensen komen verslaafd binnen en gaan nog verslaafder naar buiten.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:45 schreef rico80 het volgende:
[..]
Zo heb ik 2 jaar onnodig paroxetine geslikt. Tot ik het zelf zat was. Das wel 15 jaar geleden, hoop dat het nu wat beter geregeld is.
Die bolletjes slikken is niet zonder risico.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Cool, levert dat nog wat op? Ik kan ze zo krijgen maar ik wil ze niet slikken.
wat?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waardeloos spul, je snuift je te pletter en er gebeurd weinig.
Nog een AD klantquote:
Niet doenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Cool, levert dat nog wat op? Ik kan ze zo krijgen maar ik wil ze niet slikken.
Wattequote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
domme studenten pak dan.gewoon snel, goedkoper en efectieverectiever
Dat is wel héél erg lekker ja.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:40 schreef Voxs het volgende:
XTC is eentje die ik nog wel eens zou willen slikken.
Heerlijk.
huhquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die bolletjes slikken is niet zonder risico.
Speed is cool.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:47 schreef rico80 het volgende:
[..]
Niet doen
Ik snap sowieso misbruik van Ritalin niet want als er iets goedkoop is is het wel speed.
Oh boy...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is wel héél erg lekker ja.![]()
Misschien iets voor een SC-meet? Als het dán niet uit de klauwen loopt dan weet ik het ook niet meer.
ja zeker weakquote:
Ik snap er de ballen van, al die pillen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:47 schreef rico80 het volgende:
[..]
Niet doen
Ik snap sowieso misbruik van Ritalin niet want als er iets goedkoop is is het wel speed.
jaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:48 schreef rico80 het volgende:
[..]
Oh boy...Mogen het ook M kristallen zijn? Ben een beetje klaar met die straatbagger eerlijk gezegd.
Ik heb geen afwijking. Ik voel me kut.quote:
Je bent een afwijking dus je hoeft je niet kut te voelen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen afwijking. Ik voel me kut.
beide candyflippenquote:
Misschien mensen die geen illegale drugs in bezit willen hebben / ongecontroleerde drugs willen slikken?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:47 schreef rico80 het volgende:
[..]
Niet doen
Je snapt het niet zo. Geeft niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je bent een afwijking dus je hoeft je niet kut te voelen.
Ja maar als je niet recept hebt is het net zo strafbaar. Het staat namelijk ook op lijst 1 van de opiumwet. Harddrugs dus.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien mensen die geen illegale drugs in bezit willen hebben / ongecontroleerde drugs willen slikken?
We hebben er éénquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:53 schreef Persefoneia het volgende:
Ik kan het nu niet zo gauw vinden maar ik heb ooit een paar stukken op internet gevonden over MDMA voor psychiatrisch patienten, althans de werking ervan en dat het in de psychiatrie veel goeds kan doen.
Keurig uitgeprint voor mijn psych. Ik zag het helemaal zitten.
Trut zei alleen maar 'is illegaal, dus nee'.
hasjolie jaquote:
In de psychiatrie is ook veel geëxperimenteerd met lsd en xtc.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:53 schreef Persefoneia het volgende:
Ik kan het nu niet zo gauw vinden maar ik heb ooit een paar stukken op internet gevonden over MDMA voor psychiatrisch patienten, althans de werking ervan en dat het in de psychiatrie veel goeds kan doen.
Hmm.. dan misschien die tweede reden. En/of er makkelijker aan kunnen komen. Niet iedereen heeft adresjes of vriendjes waar je even wat harde drugs kan regelen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:54 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja maar als je niet recept hebt is het net zo strafbaar. Het staat namelijk ook op lijst 1 van de opiumwet. Harddrugs dus.
Ja mijn hond, Die was redelijk van de rel. Mijn vriend ook btw .quote:
Klopt. Een lichte dosis MDMA is heel goed als anti-depressiva te gebruiken zonder de bijwerken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:53 schreef Persefoneia het volgende:
Even in de realiteit blijven plsquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja mijn hond, Die was redelijk van de rel. Mijn vriend ook btw .
nou ik heb het vnm rereatief gebruikt maar weet dat je het als druppel goed als pijn bestrijding kan gebruike. Zijn veel varianten van ookquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:55 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Vertel, mag via pm.
Ik wil niet de sc vervuilen met mijn pillenzooi.
Ja klopt. Het verhaal ligt ook wel iets anders dan zo bot 'nee' van haar.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
In de psychiatrie is ook veel geëxperimenteerd met lsd en xtc.
Langzaam weer verdwenen want toch niet zo'n goed idee.
Dat is waar. Ik kom best bijzondere goedjes tegen zoals opium en dat is echt bijna niet te vinden. Misschien denk ik er te makkelijk over. Maar ritalin, ik snap het gewoon niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm.. dan misschien die tweede reden. En/of er makkelijker aan kunnen komen. Niet iedereen heeft adresjes of vriendjes waar je even wat harde drugs kan regelen.
Dankje. Ga ik verder zoeken want idd de artsen zijn tegen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou ik heb het vnm rereatief gebruikt maar weet dat je het als druppel goed als pijn bestrijding kan gebruike. Zijn veel varianten van ook
Beter googlen dus, vooral.in de us is er veel.mee geexperimenteerd
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Even in de realiteit blijven pls
Hond had het opgevreten, Vriend was niet blij.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Even in de realiteit blijven pls
Dat verdampen is beter toch? minder rotzooi voor je longen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou ik heb het vnm rereatief gebruikt maar weet dat je het als druppel goed als pijn bestrijding kan gebruike. Zijn veel varianten van ook
Beter googlen dus, vooral.in de us is er veel.mee geexperimenteerd
Ik snap dat ritalin ook niet. Het is gewoon harddrugs, dat wordt mij keer op keer verteld.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:58 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik kom best bijzondere goedjes tegen zoals opium en dat is echt bijna niet te vinden. Misschien denk ik er te makkelijk over. Maar ritalin, ik snap het gewoon niet.
jupsquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat verdampen is beter toch? minder rotzooi voor je longen?
Zo'n kat had ik, en vriend ookquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Hond had het opgevreten, Vriend was niet blij.
Jij slikt alles,quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik snap dat ritalin ook niet. Het is gewoon harddrugs, dat wordt mij keer op keer verteld.
Farmaceutische industrie.
quote:
Het wordt pas echt penibel als je een bord pep laat staan en je terugkomt en overal witte kattenpootjes zietquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:01 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Zo'n kat had ik, en vriend ook
Niet met olie uiteraard, maar met gewone wiet.
badkamerquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:03 schreef rico80 het volgende:
[..]
Het wordt pas echt penibel als je een bord pep laat staan en je terugkomt en overal witte kattenpootjes ziet
Eindelijk iemand die gewoon normaal isquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:04 schreef Ygritte het volgende:
Ik neem wel eens een paracetamolletje als ik echt pijn heb.
no wayquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:04 schreef Ygritte het volgende:
Ik zei het toch. Geef het een kans.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:05 schreef Gert het volgende:
Toch nog maar even wat episodes The Leftovers kijken... vind het helemaal niet zó goed maar het verhaal is nét iets te intrigerend om er mee te kappen. Damned.
Laterzzz,
Dát is pas zooi. Serieus!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:04 schreef Ygritte het volgende:
Ai, heb er geen geduld mee. Dat scheelt uren.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:05 schreef Gert het volgende:
Toch nog maar even wat episodes The Leftovers kijken... vind het helemaal niet zó goed maar het verhaal is nét iets te intrigerend om er mee te kappen. Damned.
Laterzzz...
caffiene is ook maar een drugsquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En ik kan niet zonder koffie, gewoon omdat het ook zo lekker is
Wie eet er dan ook in één keer een strip opquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:06 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dát is pas zooi. Serieus!
Wist je dat als je in 1x een strip opeet je permanent je lever kunt slopen? Gewoon leveruitval is mogelijk.
Maar legaal dus tja
Doek ook nie :0quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:04 schreef Ygritte het volgende:
Ik slik soms een ibu tegen schitteringen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En ik kan niet zonder koffie, gewoon omdat het ook zo lekker is
Hanteer je deze logica regelmatig?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:06 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dát is pas zooi. Serieus!
Wist je dat als je in 1x een strip opeet je permanent je lever kunt slopen? Gewoon leveruitval is mogelijk.
Maar legaal dus tja
Nou je zal de kost moeten geven. Niet perse in 1x maar in een uur ofzo 12 paracetamol kan je lever van afsterven. Je lever is best wel een essentieel onderdeel zeg maar.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wie eet er dan ook in één keer een strip op![]()
(zal ongetwijfeld ook wel rommel zijn)
Wat, feiten bedoel je? Zo regelmatig mogelijk ja. Probeer het anders ook eens.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hanteer je deze logica regelmatig?
Daarom... Maar eigenlijk wil ik daar ook wel eens mee stoppen, maar die eerste bak 's ochtends (vooral in het weekend) is zooooo lekker! (daar heb je het al....)quote:
Heb je er wat opquote:
Paracetamol...DAT is pas troep! Als je daar 10x de voorgeschreven hoeveelheid van gebruikt, stopt je lever er gewoon mee!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:11 schreef rico80 het volgende:
[..]
Wat, feiten bedoel je? Zo regelmatig mogelijk ja. Probeer het anders ook eens.
decaf?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daarom... Maar eigenlijk wil ik daar ook wel eens mee stoppen, maar die eerste bak 's ochtends (vooral in het weekend) is zooooo lekker! (daar heb je het al....)
Koffie is kut, ken gelijk naar de wc rennen dan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daarom... Maar eigenlijk wil ik daar ook wel eens mee stoppen, maar die eerste bak 's ochtends (vooral in het weekend) is zooooo lekker! (daar heb je het al....)
je slaat de plank volkomen mis, hij bedoelt niet zoquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Paracetamol...DAT is pas troep! Als je daar 10x de voorgeschreven hoeveelheid van gebruikt, stopt je lever er gewoon mee!
Serieus gastDrink ook geen water meer, ook daaraan kan je sterven
Ja bij een liter of 6 ja. Je zou eens moeten weten hoeveel mensen leverfalen krijgen van een overdosering paracetamol. Aspirine was nóg erger, daarom zie je dat bijna niet meer.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Paracetamol...DAT is pas troep! Als je daar 10x de voorgeschreven hoeveelheid van gebruikt, stopt je lever er gewoon mee!
Serieus gastDrink ook geen water meer, ook daaraan kan je sterven
Mehhhhhquote:
Koffie heeft dat effect niet zo op mij. Ik kan het altijd drinken. Heerlijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
MehhhhhVaak toch minder lekker. Drink het 's avonds wel, anders YOLO! Kan ik niet stoppen met nadenken en val ik niet in slaap.
ik kan geen caffeine verdragenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
MehhhhhVaak toch minder lekker. Drink het 's avonds wel, anders YOLO! Kan ik niet stoppen met nadenken en val ik niet in slaap.
Óp je handdoek.quote:
Hoe dan wel?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
je slaat de plank volkomen mis, hij bedoelt niet zo
En daarna wat alcoholvrij bier?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:15 schreef isax het volgende:
[..]
ik kan geen caffeine verdragenben daarom altijd wel tevreden met een bakkie decaf op zijn tijd.
Handig juist, Koffie en peuk, WC, en ik hoef me geen zorgen te makenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Koffie is kut, ken gelijk naar de wc rennen dan.
Mediteer jij?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:16 schreef Jian het volgende:
Beetje sporten, beetje relativeren, beetje filosoferen, beetje mediteren, adem in en uit vanuit je buik en glimlach en af en toe een drankje en een blowtje. Gewoon rustig naar de optocht kijken in plaats van er opgewonden achteraan marcheren.
Omdat ik eigenlijk vind dat ik het niet nodig heb en andere dingen 'gezonder' zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Koffie heeft dat effect niet zo op mij. Ik kan het altijd drinken. Heerlijk.
Waarom zou je geen koffie meer drinken?
Kijk je dan ook nog even hoe die eruit ziet voordat je doortrekt?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Handig juist, Koffie en peuk, WC, en ik hoef me geen zorgen te maken
Er zijn altijd gezondere dingen te bedenken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Omdat ik eigenlijk vind dat ik het niet nodig heb en andere dingen 'gezonder' zijn.
Oh het was niet echt bedoelt als wijzen hoor. Ik weet zelf heel goed wat ik wel en niet in mn lichaam stop, en wat de risico's zijn. Maar bijv het paracetamolletje klinkt zo onschuldig terwijl niet veel mensen weten dat het echt wel een zwaar middel is, en dus verkeerd gebruikt kan worden.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
Mja, tuurlijk zijn pijnstillers niet gezond maar ik moet altijd een beetje gniffelen als mensen die zelf van alles gebruiken dan zo gaan van wijzen...
En natuurlijk is het allemaal met feiten te onderbouwen hoor geloof ik gelijk. Ik hoef niet overtuigd te worden.
Koffie is mijn darm poep ding, 's morgens,quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Omdat ik eigenlijk vind dat ik het niet nodig heb en andere dingen 'gezonder' zijn.
Welke sport beoefen jij momenteel?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:16 schreef Jian het volgende:
Beetje sporten, beetje relativeren, beetje filosoferen, beetje mediteren, adem in en uit vanuit je buik en glimlach en af en toe een drankje en een blowtje. Gewoon rustig naar de optocht kijken in plaats van er opgewonden achteraan marcheren.
midden op de dagquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:20 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ook s nachts of s ochtends heel vroeg?
Bij voorkeur 's ochtends heel vroeg!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:20 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ook s nachts of s ochtends heel vroeg?
Absoluut, maar zelf een beetje je best doen maakt dat genieten nog leuker.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Er zijn altijd gezondere dingen te bedenken.
Genieten is ook gezond.
Ja ik ook. Om 4 uur of om 7 uur. Dat zijn echt de beste tijden voor mij, als het koppie nog moet opstarten en ik net uit rem kom.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Bij voorkeur 's ochtends heel vroeg!
Wat denk je nou.quote:
die dingen ja.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? techniek, houding, stroming?
6.30 is prima voor mij en geniet mijn voorkeur.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:23 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja ik ook. Om 4 uur of om 7 uur. Dat zijn echt de beste tijden voor mij, als het koppie nog moet opstarten en ik net uit rem kom.
Leuk, wist ik niet. Had je niet zo "zweverig" ingeschat. Verklaart wel hoe zen je kan reageren op mijn gepruts.quote:
Ik kwam als als kind al in aanraking met meditatie omdat mijn moeder aan transcendente meditatie deed. Later ben ik vanuit de beoefening van Tai Chi in het Qi Gong gerold en de meditatieve vormen daarvan. Houding is hierin wel belangrijk, maar er zijn er meerdere, ik prefereer een halve lotus zit waarbij mijn handen bepaalde punten op mijn bovenbenen raken ter hoogte van mijn knieën. Ik maak vaak gebruik van een mantra. Kort samengevat.quote:
"zweverig" is erg grappig wel vind ik.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuk, wist ik niet. Had je niet zo "zweverig" ingeschat. Verklaart wel hoe zen je kan reageren op mijn gepruts.
Mooie samenvatting.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kwam als als kind al in aanraking met meditatie omdat mijn moeder aan transcendente meditatie deed. Later ben ik vanuit de beoefening van Tai Chi in het Qi Gong gerold en de meditatieve vormen daarvan. Houding is hierin wel belangrijk, maar er zijn er meerdere, ik prefereer een halve lotus zit waarbij mijn handen bepaalde punten op mijn bovenbenen raken ter hoogte van mijn knieën. Ik maak vaak gebruik van een mantra. Kort samengevat.
Begin daar maar niet over.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:28 schreef Ygritte het volgende:
Ik ga altijd zo lekker de mist in in de auto. Al dat klootjesvolk wat in mijn ogen niet kan rijden![]()
Daar zou ik ook eens mee moeten stoppen
van dingen zoals mantra moet ik altijd lachen maar klinkt wel goed.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kwam als als kind al in aanraking met meditatie omdat mijn moeder aan transcendente meditatie deed. Later ben ik vanuit de beoefening van Tai Chi in het Qi Gong gerold en de meditatieve vormen daarvan. Houding is hierin wel belangrijk, maar er zijn er meerdere, ik prefereer een halve lotus zit waarbij mijn handen bepaalde punten op mijn bovenbenen raken ter hoogte van mijn knieën. Ik maak vaak gebruik van een mantra. Kort samengevat.
Dat verklaard een boel.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Tja..soms moet je net doen alsof je mens bent, helaas.quote:
Ik snap wat je bedoelt, maar maak een onderscheid tussen wolven en schapen en schaar je bij de wolvenquote:
Bedoelde er niets mis mee hoor.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:29 schreef Jian het volgende:
[..]
"zweverig" is erg grappig wel vind ik.
Wat zie jij dan als een mantra want ik snap niet waarom je daarom zou kunnen lachen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:32 schreef isax het volgende:
[..]
van dingen zoals mantra moet ik altijd lachen maar klinkt wel goed.
Welke mantra gebruik je dan?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat zie jij dan als een mantra want ik snap niet waarom je daarom zou kunnen lachen.
daar schaar ik ons zeker onder broquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar maak een onderscheid tussen wolven en schapen en schaar je bij de wolven
dat is toch zo'n chant? tenminste daar ken ik het woord van.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat zie jij dan als een mantra want ik snap niet waarom je daarom zou kunnen lachen.
Rot opquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:34 schreef Voxs het volgende:
In principe is mediteren geheel gericht op scherpte. Of zo vat ik het op.
Hoe scherper de waarneming, hoe meer bewustwording van alles.
ah maar wolven, wolven zijn zo overduidelijk in hun aanwezigheid..quote:
Jawel dat deed je wel, maar dat is helemaal niet erg hoor. Je definieert volgens mij alleen iets waar je eigenlijk geen of weinig ervaring mee hebt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bedoelde er niets mis mee hoor.
Deels zekerquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:34 schreef Voxs het volgende:
In principe is mediteren geheel gericht op scherpte. Of zo vat ik het op.
Hoe scherper de waarneming, hoe meer bewustwording van alles.
zal wel goed voor je zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Samen oefenen muis? hommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Enzo...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:36 schreef isax het volgende:
of haal ik dingen door elkaar?
ik heb een keer een dikke pil over meditatie enzo gelezen. soms weet ik dan niet meer wat wat was
Nee. Ik zette zweverig niet voor niets tussen aanhalingstekens, ik kon geen beter woord bedenken. Misschien bedoel ik dan iets als spiritueel, klopt dat ik er weinig vanaf weet anders had ik het waarschijnlijk beter kunnen verwoorden. Ik dacht niet: haha, Jian mediteert ofzo.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Jawel dat deed je wel, maar dat is helemaal niet erg hoor. Je definieert volgens mij alleen iets waar je eigenlijk geen of weinig ervaring mee hebt.
Die is van mij, maar je kunt in principe natuurlijk kiezen wat je wilt (het is slechts een hulpmiddel) als het je maar helpt in je gewenste "toestand" te komen.quote:
als.het vuur gedoofd isquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
ah maar wolven, wolven zijn zo overduidelijk in hun aanwezigheid..
Je hebt het maar moeilijk hé?quote:
Van wat? Kan wel een truc zijn om rustig te worden. Denk niet dat het voor iedereen weggelegd is.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:38 schreef isax het volgende:
ik las vandaag in de happinez die verhaal over een mevrouw die zichzelf heeft genezen met mediteren. ik ben toch wat skeptisch
Ja tuurlijk,quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:38 schreef isax het volgende:
ik las vandaag in de happinez die verhaal over een mevrouw die zichzelf heeft genezen met mediteren. ik ben toch wat skeptisch
Scherp.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
als.het vuur gedoofd is
Sommige niet alle wolven over 1 kam scheren, en vossen zijn ook gewoon een soort wolven
ik ben bot en scherp tegelijkquote:
Neuh niet perse, het kan van alles zijn, bij meditatie zou het bijvoorbeeld een onbestaand woord kunnen zijn, een woord bijvoorbeeld waar je je geen beeld bij vormt en dat je in je hoofd herhaalt om vrij te worden van gedachten ...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:35 schreef isax het volgende:
[..]
dat is toch zo'n chant? tenminste daar ken ik het woord van.
iets met der darm. ze kon alleen nog maar pijnmedicatie nemen/doctors hadden het opgegeven.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Van wat? Kan wel een truc zijn om rustig te worden. Denk niet dat het voor iedereen weggelegd is.
Als ze gezellig was was het geen probleem.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Leave Soury alone! Zij mag toch ook gezellig mee doen.
Zout op dom mokkel.quote:
juist mediteren is niet gebonden qqn stramienenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh niet perse, het kan van alles zijn, bij meditatie zou het bijvoorbeeld een onbestaand woord kunnen zijn, een woord bijvoorbeeld waar je je geen beeld bij vormt en dat je in je hoofd herhaalt om vrij te worden van gedachten ...
Kan ook met spanning en daardoor verkramping te maken hebben. Hypnotherapie schijnt daarbij ook veel te helpen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:42 schreef isax het volgende:
[..]
iets met der darm. ze kon alleen nog maar pijnmedicatie nemen/doctors hadden het opgegeven.
Dit klinkt logisch. Maar ken het artikel niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kan ook met spanning en daardoor verkramping te maken hebben. Hypnotherapie schijnt daarbij ook veel te helpen.
het duurde 7 jaar maar toen ze de plek had gevonden waar het zat was het zo gefixtquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kan ook met spanning en daardoor verkramping te maken hebben. Hypnotherapie schijnt daarbij ook veel te helpen.
Ik las ooit een verhaal van een mevrouw die 2 paracetamol nam en meteen genezen was van een borsttumor. Sceptisch, jazeker maar voor mijn geen reden om te gaan twijfelen aan paracetamol.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:38 schreef isax het volgende:
Ik zou niet weten waarom. Ga muizen vangen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hey even dimmen ja, alleen Soury mag dat.
ook soury moet een keeer normaal doen slaat nergens op johquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik zei al dat het helemaal niet erg was, echt niet! Volgens mij ben jij één van degenen/weinigen die echt wel weet dat ik me bar weinig aantrek van wat iemand van me vindt of denkt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. Ik zette zweverig niet voor niets tussen aanhalingstekens, ik kon geen beter woord bedenken. Misschien bedoel ik dan iets als spiritueel, klopt dat ik er weinig vanaf weet anders had ik het waarschijnlijk beter kunnen verwoorden. Ik dacht niet: haha, Jian mediteert ofzo.
Ik hou wel van wat tegendraadsheid in een groepquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook soury moet een keeer normaal doen slaat nergens op joh
Ga maar lekker in de cos zuren
Weed. is tofquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tegendraads is leuk. Zieken is te sneu voor woorden.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik hou wel van wat tegendraadsheid in een groep
Rattengif.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat hebben ze erop gespoten?
ja leukquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik hou wel van wat tegendraadsheid in een groep
We kunnen niet altijd aimabel blijven, iedereen mag wel eens wat gal spuwenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Tegendraads is leuk. Zieken is te sneu voor woorden.
Ik zou jou nog eens helpen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook soury moet een keeer normaal doen slaat nergens op joh
Ga maar lekker in de cos zuren
Waarom Soury dan wel, die dat iedere dag doet. En ikke niet?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
We kunnen niet altijd aimabel blijven, iedereen mag wel eens wat gal spuwen
Ach, het levert wat aandacht op. Dat welquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
We kunnen niet altijd aimabel blijven, iedereen mag wel eens wat gal spuwen
jij mij helpen? Waarmee dan afgrond in?quote:
Ik heb een naam, En soms baal ik daarvan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarom Soury dan wel, die dat iedere dag doet. En ikke niet?
Ik heb hier geen oordeel over, want ik ken het verhaal niet. Ik ben redelijk skeptisch zo niet behoorlijk kritisch, maar ik heb in China staaltjes van Qi Gong gezien die ik eigenlijk niet voor mogelijk hield en ook niet echt geloofde, maar ik heb geen andere verklaring voor wat ik daar gezien heb, anders dan dat stromende energie een belangrijke rol speelt in ons bestaan en dat die energie te beïnvloeden is. Overigens is de moderne natuurkunde, o.a. in de vorm van kwantummechanica het daar wel mee eens.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:44 schreef isax het volgende:
[..]
het duurde 7 jaar maar toen ze de plek had gevonden waar het zat was het zo gefixt
Dag ruilen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een naam, En soms baal ik daarvan.
Niemand houd je tegen toch?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt dat weet ik. Maar dat is niet helemaal het punt. Het komt op me over alsof je denkt dat ik het grappig vind (ongeacht of het je wat boeit wat ik vind) maar dat is niet helemaal wat ik bedoelde. Ik vind het wel interessant en verrassend omdat ik dat beeld niet bij je had. Je kent mij denk ik ook wel goed genoeg om te weten dat ik dit toch even wilde rechtzetten.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zei al dat het helemaal niet erg was, echt niet! Volgens mij ben jij één van degenen/weinigen die echt wel weet dat ik me bar weinig aantrek van wat iemand van me vind of denkt.
Ik snap niet waarom je me aanvalt. Heb je niks te doen ofzo?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij mij helpen? Waarmee dan afgrond in?![]()
Maar serieus wat wie waneer?
Op die manier wordt het nooit wat natuurlijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Joezi ging gelijk zeiken tegen me.
Wat wordt nooit wat?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op die manier wordt het nooit wat natuurlijk.
Daar moet ik even over mediterenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Even serieus, volgens mij hielp ze je vanmiddag wel een soort van in de COS. Het viel jou misschien niet op omdat je het nogal druk had maar ik heb het volgens mij gezien.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij mij helpen? Waarmee dan afgrond in?![]()
Maar serieus wat wie waneer?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb hier geen oordeel over, want ik ken het verhaal niet. Ik ben redelijk skeptisch zo niet behoorlijk kritisch, maar ik heb in China staaltjes van Qi Gong gezien die ik eigenlijk niet voor mogelijk hield en ook niet echt geloofde, maar ik heb geen andere verklaring voor wat ik daar gezien heb, anders dan dat stromende energie een belangrijke rol speelt in ons bestaan en dat die energie te beïnvloeden is. Overigens is de moderne natuurkunde, o.a. in de vorm van kwantummechanica het daar wel mee eens.
Die staat al te lang droog.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
Buiten dat blijft Soury gewoon een chagerijnige pruim.
Joezi is een oud wijf en die zeiken nu eenmaal, accepteer dat gewoon.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Joezi ging gelijk zeiken tegen me.
Flikker eens op zegquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Even serieus, volgens mij hielp ze je vanmiddag wel een soort van in de COS. Het viel jou misschien niet op omdat je het nogal druk had maar ik heb het volgens mij gezien.
even serieus dat zal allemaal wel maar ze kan ze hier toch gewoong edragen, slaat gewoon soms nergens opquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Even serieus, volgens mij hielp ze je vanmiddag wel een soort van in de COS. Het viel jou misschien niet op omdat je het nogal druk had maar ik heb het volgens mij gezien.
quote:
Ik weet er alles van. Erg vervelend als je meerdere kanten kan zien.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
even serieus dat zal allemaal wel maar ze kan ze hier toch gewoong edragen, slaat gewoon soms nergens op
Nou nou, vlak jezelf ook niet uit.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Joezi is een oud wijf en die zeiken nu eenmaal, accepteer dat gewoon.
Jij snapt hem.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:03 schreef Voxs het volgende:
Een ding is zeker. Het is precies wat ze nodig heeft vanavond.
Waarom doe je zo onaardig tegen mij de laatste tijdquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Joezi is een oud wijf en die zeiken nu eenmaal, accepteer dat gewoon.
Het is vermakelijk hoe jij over mij denkt, Dat is origineel.quote:
Iets met piep piep en haan geloof ik.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waarom doe je zo onaardig tegen mij de laatste tijd
Het is vermakelijk dat jij denkt dat je weet hoe ik over je denk.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is vermakelijk hoe jij over mij denkt, Dat is origineel.
Het feit dat ik jou soms bash maakt me geen oud wijf hoor, slechts een lolbroek met een makkelijk slachtoffer.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou nou, vlak jezelf ook niet uit.
Ik vind je meer een grapjas en dat ik makkelijk ben weet ik nu wel.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Het feit dat ik jou soms bash maakt me geen oud wijf hoor, slechts een lolbroek met een makkelijk slachtoffer.
Omdat je zo nu en dan een beetje een karikatuur van jezelf aan het worden bent de laatste tijd en omdat ik het leuk vind om daar zo nu en dan een schop tegenaan te geven. No hard feelings hoor verder, love you too en blijf verder gewoon wie je bentquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waarom doe je zo onaardig tegen mij de laatste tijd
Is er veel verschil met een perenflauwte?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:06 schreef sararaats het volgende:
Ondanks een appelflauwte had ik een leuke dag in Bobbejaanland.
Oh dear. hoe jij over me denkt is me worst. Wat ik vind zou ik maar niet zeggen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is vermakelijk dat jij denkt dat je weet hoe ik over je denk.
Je moet voor de grap de betekenis van appelflauwte eens opzoekenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is er veel verschil met een perenflauwte?
Ik geloof dat je dan net iets anders valt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Weet ik niet. Het vervelende was dat ik in de Typhoon zat.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is vermakelijk hoe jij over mij denkt, Dat is origineel.
Same here.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dear. hoe jij over me denkt is me worst. Wat ik vind zou ik maar niet zeggen.
Ja en met duiven en zonnebloemzaad .....quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Iets met piep piep en haan geloof ik.
Waarom als jij dat al voor ons gedaan hebt? Vertel.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je moet voor de grap de betekenis van appelflauwte eens opzoeken
Op de kop?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:11 schreef sararaats het volgende:
[..]
Weet ik niet. Het vervelende was dat ik in de Typhoon zat.
lichte, meestal geveinsde flauwtequote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom als jij dat al voor ons gedaan hebt? Vertel.
Vast wel....quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja en met duiven en zonnebloemzaad .....
Ik denk dat je dat gewoon niet moet doen,.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:11 schreef sararaats het volgende:
[..]
Weet ik niet. Het vervelende was dat ik in de Typhoon zat.
Ai. Ik kan me niet voorstellen dat Sara zich aanstelt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
lichte, meestal geveinsde flauwte
Aka: je stelt je aan
Dat is inderdaad niet de Sara die wij kennenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ai. Ik kan me niet voorstellen dat Sara zich aanstelt.
stom.doen, ze killen.mijn buzsquote:
Daar heb je wat aan als je er al in zit.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat gewoon niet moet doen,.
Okay, klopt ook wel. Maar dat zijn er veel en word je al snel op dit communicatieplatform. Vind je jezelf geen karikatuur? Jij hebt ook een bepaalde stijl en "rol" in het groter geheel.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Omdat je zo nu en dan een beetje een karikatuur van jezelf aan het worden bent de laatste tijd en omdat ik het leuk vind om daar zo nu en dan een schop tegenaan te geven. No hard feelings hoor verder, love you too en blijf verder gewoon wie je bent
+1quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Okay, klopt ook wel. Maar dat zijn er veel en word je al snel op dit communicatieplatform. Vind je jezelf geen karikatuur? Jij hebt ook een bepaalde stijl en "rol" in het groter geheel.
Hou je al je kwaaltjes ook bij in een excelsheetje?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:15 schreef sararaats het volgende:
[..]
Na de afdaling in de looping.
Kreeg even een klap denk ik.
Wat is mijn karikatuur?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Okay, klopt ook wel. Maar dat zijn er veel en word je al snel op dit communicatieplatform. Vind je jezelf geen karikatuur? Jij hebt ook een bepaalde stijl en "rol" in het groter geheel.
dat is het verschil.jij speelt een rol en.jian is zichzelf maar uitvergroot daar door vind ik.zijn rol veel natuurlijker en te beter te behapstukkenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja, dat klopt ook wel ...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol deze stijl en truc bedoelde ik nou netquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:18 schreef Jian het volgende:
Ahhh, kut ik wilde alleen maar een postje over relaxed leven plaatsen en dan gaan mensen me weer verleiden tot allerlei uitspraken en nu is Joezi verdrietig, sorry Joezi ... en heb ik Choco weer min of meer een dombo genoemd, sorry Choco. Ik schakel weer naar aimabel-modus en daar blijf ik voorlopig
Wel zeggen dan dat het er 1 van jou is.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:18 schreef Joezi het volgende:
Ik ga eens een kloner proberen, om een andere kant van mezelf te laten zien.
Hehe nee maar ik moet eraan denken dat ik 35 ben en kans op hartproblemen heb ivm erfelijkheidquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hou je al je kwaaltjes ook bij in een excelsheetje?
Ja precies, Jian zeikt in het dagelijks leven ook alles en iedereen de hele dag af alleen nu vergroot hij het wat uit. Denk ik ook.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is het verschil.jij speelt een rol en.jian is zichzelf maar uitvergroot daar door vind ik.zijn rol veel natuurlijker en te beter te behapstukken
Ik waardeerde de postjes zeer over je meditatie. En vooruit het is je vergeven. Ik zal ook weer lief gaan doen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:18 schreef Jian het volgende:
Ahhh, kut ik wilde alleen maar een postje over relaxed leven plaatsen en dan gaan mensen me weer verleiden tot allerlei uitspraken en nu is Joezi verdrietig, sorry Joezi ... en heb ik Choco weer min of meer een dombo genoemd, sorry Choco. Ik schakel weer naar aimabel-modus en daar blijf ik voorlopig
Vertel ons meer.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:20 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Nu Utopia een nieuw dieptepunt heeft bereikt bedenk ik mij dat het vertrek van Aike ook wel eens gescript zou kunnen zijn. M.a.w. Aike mocht weg met behoud van haar borg. Aike is namelijk een te sterke persoonlijkheid voor René en LauraB.
Ja goed hè, diverse kanten. Mooi om te zien soms.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol deze stijl en truc bedoelde ik nou net
Zoiets wilde ik eigenlijk zeggen, een karikatuur of uitvergroten van, daar zit best een nuanceverschil in.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is het verschil.jij speelt een rol en.jian is zichzelf maar uitvergroot daar door vind ik.zijn rol veel natuurlijker en te beter te behapstukken
lol in de cos moet je niet op me letten, maar ook hier bagger ik er maar van alles uit afhankelijk van de bui die ik heb.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
Joh, dat geldt toch voor de meeste mensen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol in de cos moet je niet op me letten, maar ook hier bagger ik er maar van alles uit afhankelijk van de bui die ik heb.
- 50 Stijl is alles behalvequote:
Ja, maar dat is niet echt een truc. Ik ben ook wel zo, een beetje prikken en dan later denken van "moest dan nou" zonder dat ik er echt onder lijdt hoor, dat dan weer nietquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol deze stijl en truc bedoelde ik nou net
Ik vind je in de DM heel andersquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:23 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij ben ik wel redelijk mezelf eigenlijk.
Ik ook maar soms wil ik ook ff zeiken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:23 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij ben ik wel redelijk mezelf eigenlijk.
Als ik niet in aimabel-modus was had ik nu iets scherps gezegd, nu wuif ik slechts met een glimlach naar jequote:
ja gaan we nu in.koppeltherapiequote:
Jij doet ook wel eens een poging tot rellen alleen trappen we daar niet in.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben ook wel mijzelf hier ik zou niet weten hoe ik dat zou kunnen veranderen
Wat danquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij doet ook wel eens een poging tot rellen alleen trappen we daar niet in.
Wuif maar terug dan. Ik mag die aimabele kant welquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik niet in aimabel-modus was had ik nu iets scherps gezegd, nu wuif ik slechts met een glimlach naar je
Ik moest lachen dus je hebt me niet verveeld.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
Zal ik jullie dan maar vervelen met één van de spannende dingen die ik weer heb meegemaakt vandaag?
We gingen met 14 kinderen met de tram en ik hielp ze met een plek zoeken. (we willen ze altijd graag een beetje bij elkaar om logische redenen) Dat is altijd best een klus want die wil niet naast die etc. Toen de boel eindelijk zat besloot ik ook op het stoeltje achter mij neer te ploffen. Maar ik had niet gemerkt dat er inmiddels een wild vreemd kind op was gaan zitten.
Ik ga me bezatten.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
Zal ik jullie dan maar vervelen met één van de spannende dingen die ik weer heb meegemaakt vandaag?
We gingen met 14 kinderen met de tram en ik hielp ze met een plek zoeken. (we willen ze altijd graag een beetje bij elkaar om logische redenen) Dat is altijd best een klus want die wil niet naast die etc. Toen de boel eindelijk zat besloot ik ook op het stoeltje achter mij neer te ploffen. Maar ik had niet gemerkt dat er inmiddels een wild vreemd kind op was gaan zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |