Je moet ook niet meteen verslaafd raken! Maar stel dat je naar een concert gaat en helemaal vooraan wil staan en dus al uren van tevoren in de rij staat en daarna bij het podium, dan is het donders handig als je een halve dag niet hoeft te plassen of poepen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:33 schreef isax het volgende:
[..]
ik kom alleen aan de leuke pillen. verslaafd zijn aan anti diarree pillen is best kut enzo
Ik vis hem wel even voor je op.quote:
ik kan nooit meer stoppen. levenslang enzo.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Je moet ook niet meteen verslaafd raken! Maar stel dat je naar een concert gaat en helemaal vooraan wil staan en dus al uren van tevoren in de rij staat en daarna bij het podium, dan is het donders handig als je een halve dag niet hoeft te plassen of poepen.![]()
Slik jij ook spul dat je moet afbouwen dan als je stopt dan, of kan je zo ineens kappen? (al is dat dan om andere redenen misschien onverstandig)
Pillen zijn kut, wat weet jij van ritalin?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:39 schreef isax het volgende:
[..]
ik kan nooit meer stoppen. levenslang enzo.
niet aan beginnen. nog nooit iemand zien opklaren er van.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Pillen zijn kut, wat weet jij van ritalin?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:40 schreef isax het volgende:
[..]
niet aan beginnen. nog nooit iemand zien opklaren er van.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:40 schreef Voxs het volgende:
XTC is eentje die ik nog wel eens zou willen slikken.
Heerlijk.
vaak is dat helemaal niet zo'n slecht idee.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Maar dan moet ik zonder pillen.
Ik ken een jongen met ADHD, niet zelfverklaard maar echt na veel onderzoek, en die werd echt een ander mens van Ritalin. Rust in zn kop, kon ineens orde op zaken stellen. Dus het kan prima werken. Probleem is dat het zwaar misbruikt wordt en te makkelijk voorgeschreven, of erger, wordt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:40 schreef isax het volgende:
[..]
niet aan beginnen. nog nooit iemand zien opklaren er van.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:42 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik ken een jongen met ADHD, niet zelfverklaard maar echt na veel onderzoek, en die werd echt een ander mens van Ritalin. Rust in zn kop, kon ineens orde op zaken stellen. Dus het kan prima werken. Probleem is dat het zwaar misbruikt wordt en te makkelijk voorgeschreven, of erger, wordt.
Levendige handel onder studenten (geloof ik)quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:42 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik ken een jongen met ADHD, niet zelfverklaard maar echt na veel onderzoek, en die werd echt een ander mens van Ritalin. Rust in zn kop, kon ineens orde op zaken stellen. Dus het kan prima werken. Probleem is dat het zwaar misbruikt wordt en te makkelijk voorgeschreven, of erger, wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |