Klizan liet het een beetje liggen, vond ikquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:26 schreef Marcoss het volgende:
Berdych wint in 5 sets, ondanks nog 2 BP's in de laatste game voor Klizan..
Wel een bolle kop voor een topsporterquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:19 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Haar levensverhaal:
Dus eigenlijk ook deels Amerikaans inmiddels en haar coach is de moeder van Hingis (al weet ik niet of dat nog steeds zo is). Leuk detail is dat ze nog niet eens geboren was toen Hingis haar eerste grand slam titel won (dit jaar is ze dan ook precies 2x zo oud als Bencic).
Wel schattig, in een ander filmpje zie je haar als 11-jarige met een slaapkamer vol met Hingis posters
Het vrouwentennis is zo wisselvallig. Laat de generatie van Halep, Bouchard, Muguruza en hoe die 17-jarige ook alweer heet (belic?) maar gauw het stokje overnemen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:29 schreef Norrage het volgende:
Petra redt zich er net uit zeg...pfff...maar wat een bijtertje die Krunic. Een nieuwe Cibulkova
Ja want die zijn zo constantquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:32 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Het vrouwentennis is zo wisselvallig. Laat de generatie van Halep, Bouchard, Muguruza en hoe die 17-jarige ook alweer heet (belic?) maar gauw het stokje overnemen.
Die zijn nog onervaren, dat bedoelde ik daarmeequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja want die zijn zo constant
Maar ok, Kivotva is wel het andere uiterste.
Uiterlijk bedoel je?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:41 schreef Norrage het volgende:
Krunic speelt zeker goed. Maar wat een vervelend terrier-meisje zeg. ziet er niet uit
Ze slaat de ballen vooral heel erg accuraat voor mijn gevoelquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:41 schreef 1239758715981 het volgende:
Krunic doet me denken aan Aranxta Rus op RG 3 jaar geleden. Ook zo'n outsider die de 4e ronde op een slam bereikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |