Statistisch zijn de kansen onder moslim jongeren tot een succesvol (modaal) bestaan kleiner als die van de blanke autochtone Nederlander.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat je de plank nogal misslaat. Behoorlijk zelfs. Waarom zouden doorsnee moslimjongeren niet veel kans hebben in deze maatschappij?
Ik denk dat een doorsnee moslimjongere niet zo denkt. Ik denk wel dat een klein groepje gemarginaliseerde straatratten zo denkt. Maar dat zijn niet de doorsnee moslimjongeren.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:07 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Misschien ervaren zij dat zo? Het hoeft niet per se zo te zijn maar als zij dat denken is het al genoeg natuurlijk.
Niemand met een gematigde houding wordt een strobreed in de weg gelegd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:04 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik ben het me je eens hoor. Het is alleen een constatering. Vanuit het perspectief van de gematigde aanhangers kan ik wel begrijpen dat ze door dit beleid radicaliseren.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
'Gematigden' zijn de doorsnee moslim (jongeren) die niet veel kans hebben in deze maatschappij en open zouden kunnen staan voor het gedachtegoed van de jihadisten.. denk ik.
Precies dat. Degenen die geen kans hebben in onze maatschappij zijn het uitschot van die jongeren, ik zou dat niet doorsnee willen noemen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat je de plank nogal misslaat. Behoorlijk zelfs. Waarom zouden doorsnee moslimjongeren niet veel kans hebben in deze maatschappij?
Pardon? Je bent in de veronderstelling dat de (meeste) moslimjongeren niet blank zijn?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:07 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Statistisch zijn de kansen onder moslim jongeren tot een succesvol (modaal) bestaan kleiner als die van de blanke allochtone Nederlander.
Ik beweerde ook niet dat er nu duizenden jongeren zullen radicaliseren. Wellicht een aantal. Maar die zouden misschien hoe dan ook wel radicaliseren. Daarom ben ik niet tegen strenge maatregelen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat een doorsnee moslimjongere niet zo denkt. Ik denk wel dat een klein groepje gemarginaliseerde straatratten zo denkt. Maar dat zijn niet de doorsnee moslimjongeren.
Zijn de meeste moslimjongeren blank dan?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Pardon? Je bent in de veronderstelling dat de (meeste) moslimjongeren niet blank zijn?
Hoeveel mensen weten daadwerkelijk dat Marokkanen ook tot het blanke ras behoren?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Pardon? Je bent in de veronderstelling dat de (meeste) moslimjongeren niet blank zijn?
Ja.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zijn de meeste moslimjongeren blank dan?
Heb je een bron? Wat versta je onder blank? Want mijn gevoel zegt dat dat niet zo is en ik wil het tegendeel wel eens bewezen zien!quote:
Er zijn genoeg moslimjongeren die gewoon in de maatschappij meedraaien, maar ook veel jongeren met weinig opleiding en dus minder kans op de arbeidsmarkt.. dat soort jongeren worden ook eerder in de criminaliteit gezogen. Veel Marokkaanse families die ik ken en die 1 of meer zoons hebben, hebben er wel eentje tussen zitten die ooit in de bak is beland.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vrijwel geheel Noord-Afrika, het Midden Oosten en de mensen uit India, Pakistan, Afghanistan, Bangladesh, Sri Lanka, en ook een aanzienlijk deel uit Turkmenistan en die staten behoren tot het blanke ras (beter gezegd: Kaukasisch) .quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb je een bron? Wat versta je onder blank? Want mijn gevoel zegt dat dat niet zo is en ik wil het tegendeel wel eens bewezen zien!
Meen je dit nu echt of maak je een grapje? Bekijk de CBS statistieken gewoon eens. Die zijn voor iedereen beschikbaar. Het overgrote deel van moslims in Nederland bestaat uit Turken en Marokkanen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb je een bron? Wat versta je onder blank? Want mijn gevoel zegt dat dat niet zo is en ik wil het tegendeel wel eens bewezen zien!
Dat maakt hen nog geen doorsnee moslimjongeren. Vandaar dat ik over je post val. Het zijn zoals ik zelf al aangaf straattuigjongeren. Dat is iets anders.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg moslimjongeren die gewoon in de maatschappij meedraaien, maar ook veel jongeren met weinig opleiding en dus minder kans op de arbeidsmarkt.. dat soort jongeren worden ook eerder in de criminaliteit gezogen. Veel Marokkaanse families die ik ken en die 1 of meer zoons hebben, hebben er wel eentje tussen zitten die ooit in de bak is beland.
O, dan is het een ruime definitie dan dat ik gewend ben te hanteren. Ik vond het al een rare stelling van je maar nu snap ik het.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Meen je dit nu echt of maak je een grapje? Bekijk de CBS statistieken gewoon eens. Die zijn voor iedereen beschikbaar. Het overgrote deel van moslims in Nederland bestaat uit Turken en Marokkanen.
Doorsnee straattuig.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat maakt hen nog geen doorsnee moslimjongeren. Vandaar dat ik over je post val. Het zijn zoals ik zelf al aangaf straattuigjongeren. Dat is iets anders.
Ok, dat is waar.. niet helemaal juist geformuleerdquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat maakt hen nog geen doorsnee moslimjongeren. Vandaar dat ik over je post val. Het zijn zoals ik zelf al aangaf straattuigjongeren. Dat is iets anders.
Hoezo ruime definitie? Er is geen andere definitie.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
O, dan is het een ruime definitie dan dat ik gewend ben te hanteren. Ik vond het al een rare stelling van je maar nu snap ik het.
Andersom kan een persoon die slim genoeg is om 1+1 uit te rekenen voorstellen dat het Nederland weleens in het verkeerde keelgat kan schieten als je in een ander land mensen gaat slachten omdat je in de waan bent dat een willekeurige god dat apprecieert.quote:"Als die hoort dat in Nederland zijn kinderen onder toezicht worden gesteld, kan ik me voorstellen dat dat bij hem tot een reactie zal leiden."
Er zijn veel mensen die denken dat Marokkanen en Turken niet blank zijn. Gek genoeg denken ze dan dat Italianen en Spanjaarden en Grieken dat wel zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo ruime definitie? Er is geen andere definitie.
Dat klopt ja. Als ik naar mijn eigen huidskleur kijk... ik ben (met name in de winter danquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:16 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Er zijn veel mensen die denken dat Marokkanen en Turken niet blank zijn. Gek genoeg denken ze dan dat Italianen en Spanjaarden en Grieken dat wel zijn.
Allemaal uitschot.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:16 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Er zijn veel mensen die denken dat Marokkanen en Turken niet blank zijn. Gek genoeg denken ze dan dat Italianen en Spanjaarden en Grieken dat wel zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |