Oh! Ff kijken hoor. Dat geklets van Rene kan ik wel missen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja sorry. Huub zit in de COS en Isa ruikt onraad.
En dat gedoe met Ruuds slaapproblemen kunnen we ook wel missen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh! Ff kijken hoor. Dat geklets van Rene kan ik wel missen.
Nee, dat maakt Talpa ervanquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:41 schreef ThaRickah het volgende:
Huh zijn Laura G en Joey een stel?
Dacht al. Heb het al 3 weken amper gevolgd maar leek me sterk dat Joey alweer de volgende aan de haak geslagen hadquote:
Dan blijf ik nog ff COS bijlezen, bedankt!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:43 schreef Disana het volgende:
Oh, we krijgen weer een overdosis R&B.
Ik heb het ook al uitgezet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan blijf ik nog ff COS bijlezen, bedankt!
Met ijsblokjes!!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:55 schreef miep63 het volgende:
Ach ja straks staat het ransstel samen weer onder de douche.
Die wanhoopquote:
Ruud heeft inderdaad de indruk dat hij bijzonder aantrekkelijk is. Maar zo'n Billy is echt wel echt vermoeiend, dat continue drama.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die wanhoopen hoe ze zich vernedert. Pijnlijk om naar te kijken.
Nu denkt Ruud ook nog dat hij de hoofdprijs is. Dat is precies wat hij niet nodig heeft.
Zou er ook gek van worden. Steeds die bevestiging zoeken. Continue.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ruud heeft inderdaad de indruk dat hij bijzonder aantrekkelijk is. Maar zo'n Billy is echt wel echt vermoeiend, dat continue drama.
Voor Billy is Ruud ook de hoofdprijs. Hij kan redelijk goed omgaan met haar aandachts nukken. Maar af en toe word het hem te veel. Begrijpelijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die wanhoopen hoe ze zich vernedert. Pijnlijk om naar te kijken.
Nu denkt Ruud ook nog dat hij de hoofdprijs is. Dat is precies wat hij niet nodig heeft.
Dus jij vind Ruud niet aantrekkelijk?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ruud heeft inderdaad de indruk dat hij bijzonder aantrekkelijk is. Maar zo'n Billy is echt wel echt vermoeiend, dat continue drama.
Kloptquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:40 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dus jij vind Ruud niet aantrekkelijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |