abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 4 september 2014 @ 00:51:24 #76
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_144157752
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 14:23 schreef yvonne het volgende:

[..]

Sjezus, hoelang doe je daarover?

Vroeger deed ik deze:[ afbeelding ] Deed ik al snel 3kwart jaar over.
Ik hoop de komende 3-5 jaar zowel deze als de cn af te kunnen krijgen.

Stof en garen voor de gele rijders is besteld. Zal ik zaterdag wel hebben. Kan ik er tijdens het herstel van mn operatie mooi al mee aan de slag. ^O^
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 4 september 2014 @ 13:19:17 #77
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_144166231
Net een kittig klein opbergdoosje gekocht, handig voor huidig werk en om mee te nemen. O+
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_144168645
Handig idd Huppel! Lekker compact.

Ik ben ook weer lekker bezig geweest afgelopen dagen... 74/598 blokjes af nu!

  donderdag 4 september 2014 @ 15:11:55 #79
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_144169241
quote:
11s.gif Op donderdag 4 september 2014 14:50 schreef Lijnloos het volgende:
Handig idd Huppel! Lekker compact.

Ik ben ook weer lekker bezig geweest afgelopen dagen... 74/598 blokjes af nu!

[ afbeelding ]
Was maar 2,50 inclusief 25 bobbins.

Oh wat ga je lekker snel!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  Moderator donderdag 4 september 2014 @ 15:13:29 #80
382129 crew  Donna
pi_144169290
Leuk opbergdoosje!

En dat gaat lekker Lijnloos!
pi_144172153
Vakantie is overduidelijk vakantie en mijn beide studies willen weer aandacht... Handwerken is weer een weekendactiviteit geworden
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_144172435
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 september 2014 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Grote projecten zijn leuk toch?

Er is een FOK!ker die graag deze wil hebben:
[ afbeelding ]

Prima, als hij alles betaalt.
Ik zal de spullen ervoor dus in het weekend of net erna in huis hebben gok ik zo :')
Wow.... Hoe houd je zo'n project vol en ben je daar niet jaren mee bezig?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 4 september 2014 @ 16:44:54 #83
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_144172511
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 16:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Wow.... Hoe houd je zo'n project vol en ben je daar niet jaren mee bezig?
Flink veel kleine projectjes tussendoor doen :Y

Ik streef naar tussen de 3 en 5 jaar :D
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_144183449
Ik help het je hopen.
Pokemon was bij mij ook 3 jaar in het achterhoofd. Ben januari 2013 begonnen en heb net de 3e pagina tot de helft geloof ik. Ha, zeg maar gerust 13 jaar. Maar ik krijg straks wel weer de tijd.

Volgende projecten zullen klein zijn. Ik kan ze toch niet allemaal ophangen.
pi_144183576
quote:
10s.gif Op donderdag 4 september 2014 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Flink veel kleine projectjes tussendoor doen :Y

Ik streef naar tussen de 3 en 5 jaar :D
Succes ermee!

De kleine projectjes zullen schelen, dat doe ik met haken en breien ook en dan is het inderdaad te doen (al ben ik altijd bang dat ik het grote project ga vergeten)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_144189165
Ik heb ook vanalles om tussendoor te doen. Beetje afwisseling heb ik wel nodig ;) soms een (klein) ander borduursel, soms een andere hobby (haken, gamen).

Huppel wat voor operatie moet je om van te herstellen? Sterkte alvast!! :*
  vrijdag 5 september 2014 @ 03:18:28 #87
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_144192031
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:59 schreef Lijnloos het volgende:
Ik heb ook vanalles om tussendoor te doen. Beetje afwisseling heb ik wel nodig ;) soms een (klein) ander borduursel, soms een andere hobby (haken, gamen).

Huppel wat voor operatie moet je om van te herstellen? Sterkte alvast!! :*
Eileiders gaan eruit oa.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_144193291
Oh klinkt heftig... Sterkte en beterschap er mee dan! En hopelijk kun je lekker borduren terwijl je herstelt.
pi_144193388
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 september 2014 03:18 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Eileiders gaan eruit oa.
Dat is heftig en naar... Heel veel sterkte :* en beterschap *knuffel*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_144193706
Sterkte huppel!!
pi_144196196
Sterkte huppelmuts!

Ik ben ondertussen al een lekker stuk opgeschoten met de kaart.


Nu Flevoland aardig vorm begint te krijgen is het ook wat herkenbaarder aan het worden. :)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  vrijdag 5 september 2014 @ 11:56:14 #92
432369 Muntdrop
Zoete Stevige Drop
pi_144197529
Woesj ik ben praktisch alweer beter, alleen nog wel een vervelende hoest. Gister avond zou ik alleen even een uurtje naar een borrel gaan, en opeens was het een stuk later :')

Dit weekend wil ik sowieso mijn bloemen afmaken en dan volgende week met mijn head beginnen :D

super leuk die landkaart, gaat ook best hard :)
En die zelda is nog steeds gaaf :D
pi_144199440
Wauw Essnhills, ik moest effe goed kijken maar nu ik Flevoland zie blijkt wel hoe ver je eigenlijk al bent! Lekker hoor!!! *O*

Veel plezier Muntdrop dit weekend, lekker borduren O+ Ik zit ook al af te tellen naar vanavond, lekker met manlief op de bank steekjes zetten. Ik kom nu ook weer in een redelijk "weinig-wisselingen-veel-grote-vlakken-gelijke-kleur" stuk terecht, dan heb je zo een paar vlakjes gedaan.
pi_144201687
Die grotere vlakken zijn wel erg relaxed om te doen, beetje tv op de achtergrond en gaan. (En dan ook daadwerkelijk wat van dat wat opstaat meekrijgen. :+ )
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_144201733
Oh dat multitasken van borduren en tv heb ik al wel onder de knie. Alleen films (dus onbekende karakters en zo) lukken niet, maar mijn series gaan prima! :Y
pi_144201840
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 september 2014 14:02 schreef Lijnloos het volgende:
Oh dat multitasken van borduren en tv heb ik al wel onder de knie. Alleen films (dus onbekende karakters en zo) lukken niet, maar mijn series gaan prima! :Y
Het hangt ook een beetje van het project af, met pokémon gaat het sowieso makkelijker dan met mijn haed. :') (tenzij grotere vlakken dan. :P )

Maar dit weekend geen progressie voor mij, mijn fietstassen zaten vol. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_144201901
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 11:56 schreef Muntdrop het volgende:
Woesj ik ben praktisch alweer beter, alleen nog wel een vervelende hoest. Gister avond zou ik alleen even een uurtje naar een borrel gaan, en opeens was het een stuk later :')

Dit weekend wil ik sowieso mijn bloemen afmaken en dan volgende week met mijn head beginnen :D

super leuk die landkaart, gaat ook best hard :)
En die zelda is nog steeds gaaf :D
Oh gelukkig voel je je alweer beter :)

Ik moet eigenlijk nog meerdere projectjes afmaken (waaronder een hele mooie die ik van een FOK!ster heb gekregen) maar eigenlijk wil ik ook gelijk wel dingen bestellen voor het volgende project: Een grote wereldkaart :@ :+

quote:
11s.gif Op vrijdag 5 september 2014 12:55 schreef Lijnloos het volgende:
Wauw Essnhills, ik moest effe goed kijken maar nu ik Flevoland zie blijkt wel hoe ver je eigenlijk al bent! Lekker hoor!!! *O*

Veel plezier Muntdrop dit weekend, lekker borduren O+ Ik zit ook al af te tellen naar vanavond, lekker met manlief op de bank steekjes zetten. Ik kom nu ook weer in een redelijk "weinig-wisselingen-veel-grote-vlakken-gelijke-kleur" stuk terecht, dan heb je zo een paar vlakjes gedaan.
Ja leuk hč? :D Als ik straks bij Noord-Holland ook wat meer naar boven borduur zal het nog wel duidelijker zijn :Y

Grote vlakken zijn wel heel snel, maar ook saai :+

Ik doe nu eerst het hele land, en dan moet ik nog bedenken welke kleur blauw ik voor het IJsselmeer ga gebruiken, maar dat is behalve het randje en de dijken ook allemaal dezelfde kleur, 1 groot vlak..
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Die grotere vlakken zijn wel erg relaxed om te doen, beetje tv op de achtergrond en gaan. (En dan ook daadwerkelijk wat van dat wat opstaat meekrijgen. :+ )
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 september 2014 14:02 schreef Lijnloos het volgende:
Oh dat multitasken van borduren en tv heb ik al wel onder de knie. Alleen films (dus onbekende karakters en zo) lukken niet, maar mijn series gaan prima! :Y
Met films raak ik snel de draad kwijt (hihi) van de film, maar met series gaat het prima ja :D
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_144202020
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 14:05 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het hangt ook een beetje van het project af, met pokémon gaat het sowieso makkelijker dan met mijn haed. :') (tenzij grotere vlakken dan. :P )

Maar dit weekend geen progressie voor mij, mijn fietstassen zaten vol. :')
Ja da's waar... het ene project leent zich beter dan het andere. Maar gelukkig kan ik echt niet gewoon alleen tv kijken maar moet ik er iets bij doen :@ Dan is het fijn om te borduren.
pi_144202290
Hangt het ook erg af van wat er aan staat inderdaad. Borduren terwijl vriend aan het gamen is werkt ook erg relaxed. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_144207323
Weekend, ik kan weer borduren <3
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')