Als de beste man ook wat eerbied voor zijn eigen taal zou hebben... Het doet pijn aan mijn ogen.quote:
Sneu figuur, die poster.quote:
Wat het pro-zwarte piet kamp vooral niet zo veel goed deed, was dat er nogal wat rascistische aandoende uitspraken tussen zaten. Het helpt niet echt echt als je roept "zwarte piet is niet rascistisch en als ze het er niet mee eens zijn, dan gaan die zwartjes maar terug naar hun eigen land", zoals in de screenshot die Pleunage net postte.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die discussie op het spits drijven, draagt inderdaad niet bij aan het voortbestaan van onze prachtige SC.
Zoveel mogelijk. Sowieso weg met Sinterklaas!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eens kijken welke tradities we na Zwarte Piet nog meer om zeep kunnen helpen.
Waarom? Hij moet met z'n rotpoten van ONZE traditie afblijven?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb dus zo geen medelijden met die dreigementen aan het adres van die anti zwarte piet mongool.
Normaal gesproken vind ik het triest, maar in dit geval echt totaal niet !
Nee, ik weet dat niet alle Nederlanders of zelfs pro-piet mensen zo denken. Ik kan er wel om lachen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sneu figuur, die poster.
Vind jij dat een schuimbekkende, geradicaliseerde moslim-jongere representatief is voor alle moslims in Nederland?
Beetje racisme moet kunnen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat niet alle Nederlanders of zelfs pro-piet mensen zo denken. Ik kan er wel om lachen.
Mooi. En ik weet dat niet alle moslims extremist zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat niet alle Nederlanders of zelfs pro-piet mensen zo denken. Ik kan er wel om lachen.
Zwarte koffie...quote:
xdquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zwarte koffie...
RACISME!!! Haal het uit het assortiment, straks komen king en gario.. snel snel snelll!!!!
Liegen tegen kinderen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:06 schreef betyar het volgende:
En terecht. Ik pleit voor afschaffing van Sinterklaas, die onzin kost handen vol geld elk jaar.
Dat bepaal je toch hoofdzakelijk zelf, wat het kost?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:06 schreef betyar het volgende:
En terecht. Ik pleit voor afschaffing van Sinterklaas, die onzin kost handen vol geld elk jaar.
Iets anders kopen dan wat de kinderen op hun verlanglijstje hebben staanquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat bepaal je toch hoofdzakelijk zelf, wat het kost?
Dus als ze een Ferrari erop zetten, koop je die?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Iets anders kopen dan wat de kinderen op hun verlanglijstje hebben staan![]()
Dan ben je een echte kinderbeul.
Pfffffffffffffff, vind je deze post niet ontzettend belachelijk?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dus als ze een Ferrari erop zetten, koop je die?
Nee.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Pfffffffffffffff, vind je deze post niet ontzettend belachelijk?
Kinderen vragen een spelcomputer, een spelletje voor de spelcomputer of een nieuwe bal. Ik weet niet wat voor kinderen jij hebt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee.
Jij klaagt dat je moet kopen wat ze op hun lijst zetten en dat het te duur is. Dat laatste bepaal je toch echt zelf.
Geen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Kinderen vragen een spelcomputer, een spelletje voor de spelcomputer of een nieuwe bal. Ik weet niet wat voor kinderen jij hebt.
Mijn dochter zal een paard vragen, nou dan krijgt ze een shetlander, die beesten koop je voor 15 euro en je krijgt er 200 euro aan voer bij.
Okee, kom maar terug zodra je lul in een vrouw heeft gezeten en je zaad de weg heeft weten te vinden.quote:
No worries. Sint betaalt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Kinderen vragen een spelcomputer, een spelletje voor de spelcomputer of een nieuwe bal. Ik weet niet wat voor kinderen jij hebt.
Mijn dochter zal een paard vragen, nou dan krijgt ze een shetlander, die beesten koop je voor 15 euro en je krijgt er 200 euro aan voer bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |