Ja, in dat soort topics ook, al moet ik zeggen dat ik daar niet meer zo vaak in kijk omdat daar alleen nog maar shit wordt gepost en je daar het nieuws van welke partij dan ook niet echt kan vertrouwen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aha, dergelijk gedrag zag ik wel veel in de Oekraïnetopics, wat Rusland doet is allemaal goed en geweldig en verder is alles de schuld van de VS.
Vraag dat de ex-mod van NWS.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:38 schreef Specularium het volgende:
Wat doet IS in een Zwarte Piet topic?
.
Wat boeit het, deze discussie is al 4 pagina's hetzelfde dus dit is ff wat andersquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:38 schreef Specularium het volgende:
Wat doet IS in een Zwarte Piet topic?
.
Dan kan deze net zo goed dicht.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat boeit het, deze discussie is al 4 pagina's hetzelfde dus dit is ff wat anders
Ja, erg betrouwbaar is het allemaal niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, in dat soort topics ook, al moet ik zeggen dat ik daar niet meer zo vaak in kijk omdat daar alleen nog maar shit wordt gepost en je daar het nieuws van welke partij dan ook niet echt kan vertrouwen.
Twee mogelijkheden: je kunt niet begrijpend lezen of je bent te dom om rechtuit te lopen. Iets anders valt er niet van te maken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:23 schreef KoosVogels het volgende:
Heel verhaal van die gast, maar het is mij nog steeds niet duidelijk wat de islam heeft te zoeken in een discussie over Zwarte Piet.
Ik vergelijk de ene traditie met andere, maar dat groeit je duidelijk de pet te boven.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:24 schreef 99.999 het volgende:
Denk dat hij alles wat hij haat wil combineren oid.
Fijn dat je even uitlegt dat je tegenstander bent van gelijke rechten voor verschillende bevolkingsgroepen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:28 schreef Xa1pt het volgende:
Want als gelovigen hun zin krijgen, moeten ongelovigen nu ook gewoon ff een keertje hun zin krijgen? Aan welk scenario van een jaar of 20 terug doet dit me ook alweer denken?
"Hunnie moguh ritueel slachtuh, ikkuh wil dan ook Zwarte Piet houwuh hooj!"
Nee. Je stelde mij vragen. Ik gaf antwoord, maar stelde je ook een paar wedervragen. En daar weet je kennelijk geen antwoord op. Discussietechnisch gezien ben je gewoon een lafbek van het allerergste soort.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je begon al met wat achterlijke persoonlijke aanvallen en ging daarna door op een totaal onzinnig verhaaltje. het gaat mij er om een poging te wagen je aan je verstand te brengen dat juist je totaal overtrokken gedrag gevaarlijk is voor het voortbestaan van Zwarte Piet.
Juist door dergelijk gedrag wordt Zwarte Piet wellicht letterlijk en figuurlijk om zeep geholpen
Zeker naarmate je meer van dit soort hysterische parels gaat posten.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
En doe niet alsof je het om zeep helpen van Zwarte Piet erg vindt. Je zou niks mooier vinden dan dat.
In plaats van waanbeelden te ventileren, zou je hier ook kunnen uitleggen waarom je verschillende groepen mensen verschillende rechten toekent.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:35 schreef Xa1pt het volgende:
De ironie dat Elf het ook wel eens heeft over "tolerantie" en "verdraagzaamheid". En dat die 2 waarden kapot worden gemaakt door de grote, boze buitenlander. Terwijl er ondertussen een achterlijke wedloop gehouden moet worden met die grote, boze buitenlander om bij iedere centimeter zogeheten voorsprong die die grote, boze buitenlander weet op te bouwen in een Calimero-stuip te trekken en te roepen om minder tolerantie, want het is allemaal wel zo oneerlijk!
Nooit geweten dat bijdehand NWS-mod is geweest. Weer wat geleerd.quote:
Ik heb anders al jaren niets meer van Sint en Piet gehad.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, erg betrouwbaar is het allemaal niet.
Zwarte Piet is daarentegen wel erg betrouwbaar, brengt elk jaar mooie cadeautjes
Ja, een grote schoonmaak mag ook wel toch. Zelfde als met de Oekraine en Gaza/Israel-topics.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan kan deze net zo goed dicht.
Er zijn iets van 153 IS-topics.
Eens kijken welke tradities we na Zwarte Piet nog meer om zeep kunnen helpen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:48 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zeker naarmate je meer van dit soort hysterische parels gaat posten.
Ik zou het niet te hard roepen. In NWS betekent "grote schoonmaak" al gauw dat posts waar genoeg tijd en energie in is gestoken lukraak worden geschrapt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, een grote schoonmaak mag ook wel toch. Zelfde als met de Oekraine en Gaza/Israel-topics.
Zal je achterlijke persoonlijke aanvallen verder maar negeren maar hier ga ik toch even op in.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En doe niet alsof je het om zeep helpen van Zwarte Piet erg vindt. Je zou niks mooier vinden dan dat.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb anders al jaren niets meer van Sint en Piet gehad.
Hoezo betrouwbaar?
Aha, de moeite die je hebt gestoken in je persoonlijke aanvallen bedoel je?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou het niet te hard roepen. In NWS betekent "grote schoonmaak" al gauw dat posts waar genoeg tijd en energie in is gestoken lukraak worden geschrapt.
Toe maar. Toch nog één zin van mij waar je wél op ingaat. Zogenaamd verbolgen als je bent, over mijn "persoonlijke aanvallen".quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zal je achterlijke persoonlijke aanvallen verder maar negeren maar hier ga ik toch even op in.
Dit is je reinste onzin! Ik ben dol op de tradities rond Sinterklaas. Juist daarom baal ik van types zoals jij die er alles aan doen om Zwarte Piet letterlijk en figuurlijk omgebracht te krijgen.
Je kunt er ook voor kiezen om je niet als een verbitterde ex-mod in een topic te begeven als je inhoudelijk (voor de verandering weer eens) niks bij te dragen hebt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:53 schreef Mutant01 het volgende:
Jullie kunnen er ook voor kiezen om onze grote moslimbasher Elf gewoon te negeren en verder te discussiëren over het onderwerp.
Het POL-café lijkt me een goeie. Wat irritante vergaarbak is dat. Echt aanstootgevend. Ik ben er verbolgen over. En nu niet het POL-café gaan verdedigen hoor en ook geen argumenten aandragen waarom het POL-café met rust moet worden gelaten. Want dan draag je, volgens 99.999 juist bij aan de ondergang ervan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eens kijken welke tradities we na Zwarte Piet nog meer om zeep kunnen helpen.
Het is hun recht om daartegen te demonstreren.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Morgen is er in Amsterdam een demonstratie tegen burgemeester Van der Laan, omdat hij gebruik maakt van een recht dat hij heeft, namelijk het aanvechten van een gerechtelijke beslissing.
Als ik ga toggelen op jouw postings in dit topic hoevaak ga ik dan het woord "HEMA" tegenkomen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:52 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zou het niet te hard roepen. In NWS betekent "grote schoonmaak" al gauw dat posts waar genoeg tijd en energie in is gestoken lukraak worden geschrapt.
Die discussie op het spits drijven, draagt inderdaad niet bij aan het voortbestaan van onze prachtige SC.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het POL-café lijkt me een goeie. Wat irritante vergaarbak is dat. Echt aanstootgevend. Ik ben er verbolgen over. En nu niet het POL-café gaan verdedigen hoor en ook geen argumenten aandragen waarom het POL-café met rust moet worden gelaten. Want dan draag je, volgens 99.999 juist bij aan de ondergang ervan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |