waar zeg ik precies dat je hier nooit komt?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:25 schreef marsan het volgende:
[..]
Lol ik zit immers nooit in de sc. Kwam hier alleen omdat jij hier zit.
Hmmm weer iets over een aanname.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dus speuren naar de grijsjes en de kleurtjes, dan blijft het soms leuk.
Je gaf dat ik je stalkte.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
waar zeg ik precies dat je hier nooit komt?
over aannames gesproken
klopt, wat zegt dat over mijn perceptie of jij hier wel of niet komt?quote:
Dat zegt dat jij aannam dat ik hier vanwege jou kwam.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt, wat zegt dat over mijn perceptie of jij hier wel of niet komt?
Altijd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welkom in de SC, we zijn reuze benieuwd naar je bijdrage! Keep it cosy, keep it clean!
nee dat zegt dat ik het gevoel had dat je me NU volgde, zegt niks over de rest van de tijd of andere keren dat je hier wellicht ooit wasquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:34 schreef marsan het volgende:
[..]
Dat zegt dat jij aannam dat ik hier vanwege jou kwam.
Ok, dan was mijn aanname in dit geval verkeerd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dat zegt dat ik het gevoel had dat je me NU volgde, zegt niks over de rest van de tijd of andere keren dat je hier wellicht ooit was
weet ikquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:38 schreef marsan het volgende:
[..]
Ok, dan was mijn aanname in dit geval verkeerd.
Die enkele keer dat ik verkeerd zit, durf ik t ook wel toe te geven.quote:
die enkele zoals net hiernaast bedoel jequote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:54 schreef marsan het volgende:
[..]
Die enkele keer dat ik verkeerd zit, durf ik t ook wel toe te geven.
Komt niet zo vaak voor
Daar zat ik niet verkeerdquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
die enkele zoals net hiernaast bedoel je
jawelquote:
liefde ook gelijkquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:00 schreef ChocoFan het volgende:
Heel mooi, nieuwe liefde ontwikkeld zich hier.
dat klopt maar dan weet je ook dat ik daar niet mee ben doorgegaanquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja joh, jij had toch al ervaring met mannen.
Was het vies ja.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat klopt maar dan weet je ook dat ik daar niet mee ben doorgegaan![]()
![]()
ik vodn het echt niet lekker, mannen kussen vies
Dat kon je van te voren niet bedenken?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat klopt maar dan weet je ook dat ik daar niet mee ben doorgegaan![]()
![]()
ik vodn het echt niet lekker, mannen kussen vies
ja ik vond het echt een dikke afknapper jaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was het vies ja.![]()
Een vrouw zoenen lijkt me dan weer wel lekker, alles zacht, geen vervelende baard of snorren die prikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |