Laat mij erbuitenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
BDS die zei dat ie ouder wordt.
BDS realiseerde zich dat hij oud werd. Iedereen van padje af. Wat had hij ontdekt??quote:
Surprise ei.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
BDS realiseerde zich dat hij oud werd. Iedereen van padje af. Wat had hij ontdekt??
Toen stelde jij dat als je ouder wordt niet wijzer maar krankzinniger wordt.
Waarop...lees de rest maar lekker terug
Suprise-eieren.Vies, maar de verwondering he?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga even slapen oude lullen slaapje
lol het leek mij de enige optie, twijfelde nog heel even over Jianquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb toch een soort van bevestiging gegeven. Jullie wisten het toch al.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol het leek mij de enige optie, twijfelde nog heel even over Jian
Zo komen die tijgerpunten nooit omhoogquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Jian haat mij.
En ja ik heb Brain gedaan. En nu wil ik het er niet meer over hebben.
Ik ben niet geschikt voor fuckbuddy's
Zijn al hoog genoeg bij mij.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zo komen die tijgerpunten nooit omhoog
dat wist ik al maar ik pestte jequote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]nee. antwoord hierboven en nu geef ik geen antwoord meer op dit onderwerp.
Vergeet je je duimpjes niet te posten?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:16 schreef PeZu het volgende:
omg schuim schuim, als je zegt dat bill buiten de poort nog ,mee kan vallen wordt je aangevallen
Don Quichotquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:16 schreef PeZu het volgende:
omg schuim schuim, als je zegt dat bill buiten de poort nog ,mee kan vallen wordt je aangevallen
OOH EEN STALKERquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:20 schreef marsan het volgende:
[..]
Vergeet je je duimpjes niet te posten?
Wat is dat toch tussen de SC en de COS de laatste tijd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:16 schreef PeZu het volgende:
Het lijkt wel met de dag erger te worden daar.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Don Quichot
Er bestaat enkel zwart/wit in de COS.
En soms strijkt er een glimmertje grijs of een streekje kleur door heen.
geen ideequote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat is dat toch tussen de SC en de COS de laatste tijd.
Dus speuren naar de grijsjes en de kleurtjes, dan blijft het soms leuk.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:23 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Het lijkt wel met de dag erger te worden daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |