quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zit nu ff in de wolken en ik kom er denk ik niet meer uit
Hoe is het met je muizen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het is niet zo dat haar halve hersenen verdwenen zijn, beschadigde delen zijn weer hersteld. Net als een wondje op je duim
flinke namen Sef, MC Fit & Murth en geloof dat dio idd ook wat met ze deed somsquote:
ja joez net als een wondje op je duim, exact hetzelfde, wat snap je niet aan laat maar?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het is niet zo dat haar halve hersenen verdwenen zijn, beschadigde delen zijn weer hersteld. Net als een wondje op je duim
Nee hoor, maar ik denk ook dat de nuchtere wetenschap dit verhaal allang niet meer wonderlijk vond. Het moeilijkste is om aannames te bewijzen lijkt me.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Eens. Als we het hebben over wonderlijk en mysterieus gaat het meer over dingen die we nog niet ontdekt hebben. Hersenwetenschap staat in de kinderschoenen.
Kijk naar natuurkundigen hun hypotheses hangen vol "if's en what if's" en is haast filosofische en religieus te noemen. Toch zijn ze bezig met nuchtere wetenschap. Als ze die vragen zo niet stellen zal er niets ontdekt worden.
hmm of draaf ik nu door?
Je hebt gelijk hoor. Zijn gevallen bekend van halve hersenpan letterlijk weg. Overgebleven hersenen maken nieuwe verbindingen en nemen functies over/ontwikkelen nieuwe functies.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja joez net als een wondje op je duim, exact hetzelfde, wat snap je niet aan laat maar?
Dat is ook al wonderlijk eigenlijk toch? Maar dat komt wat vaker voorquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja joez net als een wondje op je duim, exact hetzelfde, wat snap je niet aan laat maar?
Jij valt over het "wonderlijk". Dat is duidelijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik denk ook dat de nuchtere wetenschap dit verhaal allang niet meer wonderlijk vond. Het moeilijkste is om aannames te bewijzen lijkt me.
juist en zelf dan praten de artsen en wetenschapper zelf over wonderlijk omdat het gewoon niet vaak voorkomt of zo goed werkt en de een veel meer beperkingen overhoudt etc etcquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor. Zijn gevallen bekend van halve hersenpan letterlijk weg. Overgebleven hersenen maken nieuwe verbindingen en nemen functies over/ontwikkelen nieuwe functies.
Nee bedoel meer wonderlijk voor ons, omdat zoiets nooit voorkomt of we er over horen, maar niet voor de wetenschap.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jij valt over het "wonderlijk". Dat is duidelijk.
Je relateert dat aan iets goddelijks?
En wijst dat af?
Zullen we het dan "Verbazingwekkend" noemen? Omdat wij leken ons er over verbazen?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
Bij somige dieren amfiebien groeien ledematen ook terug dat is ook vrij bizar
ah zo. Ja en nee. Als wetenschappers een hypothese hebben, deze testen en het blijkt te kloppen dan verwonderen ze zich niet. Blijken er ineens andere uitkomsten te zijn dan verwacht dan verwonderen ze zich wél. Zelfde geldt wbt medische zaken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee bedoel meer wonderlijk voor ons, omdat we zoiets nooit voorkomt of horen, maar niet voor de wetenschap.
dit is waarom ik gelijk al zei laat maar, je praat zo maar even voor de hele wetenschapquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee bedoel meer wonderlijk voor ons, omdat zoiets nooit voorkomt of we er over horen, maar niet voor de wetenschap.
klopt en het hele dna wat daar voor verantwoordelijk is is onlangs pas helemaal gesequents (in kaart gebracht)quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
Bij somige dieren amfiebien groeien ledematen ook terug dat is ook vrij bizar
Je hebt toch ook hemisferectomie. Dan schakelen ze ook de helft van je hele brein uit, de andere helft neemt dan dingen over.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
dit is waarom ik gelijk al zei laat maar, je praat zo maar even voor de hele wetenschap
ook wetenschapper staan voor wonderen, en noemen dingen verwodnerlijk
en ja dat weet ik want soms spreek ik er wel een swat
als je nu nog moet vragen wat ik precies bedoel heb je niet echt opgeletquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je hebt toch ook hemisferectomie. Dan schakelen ze ook de helft van je hele brein uit, de andere helft neemt dan dingen over.
Dat is leuk en helemaal gelezen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:00 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
http://thecreatorsproject(...)eldsteden-op-hun-rug
lol wonderlijke discussiequote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je nu nog moet vragen wat ik precies bedoel heb je niet echt opgelet
Ik zie ze al in de zee schuifelenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is leuk en helemaal gelezen.
joez, ik ken mezelf en jou een beetje waarom denk je dat ik gelijk laat maar zeiquote:
Laat mij erbuitenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
BDS die zei dat ie ouder wordt.
BDS realiseerde zich dat hij oud werd. Iedereen van padje af. Wat had hij ontdekt??quote:
Surprise ei.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
BDS realiseerde zich dat hij oud werd. Iedereen van padje af. Wat had hij ontdekt??
Toen stelde jij dat als je ouder wordt niet wijzer maar krankzinniger wordt.
Waarop...lees de rest maar lekker terug
Suprise-eieren.Vies, maar de verwondering he?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga even slapen oude lullen slaapje
lol het leek mij de enige optie, twijfelde nog heel even over Jianquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb toch een soort van bevestiging gegeven. Jullie wisten het toch al.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol het leek mij de enige optie, twijfelde nog heel even over Jian
Zo komen die tijgerpunten nooit omhoogquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Jian haat mij.
En ja ik heb Brain gedaan. En nu wil ik het er niet meer over hebben.
Ik ben niet geschikt voor fuckbuddy's
Zijn al hoog genoeg bij mij.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zo komen die tijgerpunten nooit omhoog
dat wist ik al maar ik pestte jequote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]nee. antwoord hierboven en nu geef ik geen antwoord meer op dit onderwerp.
Vergeet je je duimpjes niet te posten?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:16 schreef PeZu het volgende:
omg schuim schuim, als je zegt dat bill buiten de poort nog ,mee kan vallen wordt je aangevallen
Don Quichotquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:16 schreef PeZu het volgende:
omg schuim schuim, als je zegt dat bill buiten de poort nog ,mee kan vallen wordt je aangevallen
OOH EEN STALKERquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:20 schreef marsan het volgende:
[..]
Vergeet je je duimpjes niet te posten?
Wat is dat toch tussen de SC en de COS de laatste tijd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:16 schreef PeZu het volgende:
Het lijkt wel met de dag erger te worden daar.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Don Quichot
Er bestaat enkel zwart/wit in de COS.
En soms strijkt er een glimmertje grijs of een streekje kleur door heen.
geen ideequote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat is dat toch tussen de SC en de COS de laatste tijd.
Dus speuren naar de grijsjes en de kleurtjes, dan blijft het soms leuk.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:23 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Het lijkt wel met de dag erger te worden daar.
Lol ik zit immers nooit in de sc. Kwam hier alleen omdat jij hier zit.quote:
waar zeg ik precies dat je hier nooit komt?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:25 schreef marsan het volgende:
[..]
Lol ik zit immers nooit in de sc. Kwam hier alleen omdat jij hier zit.
Hmmm weer iets over een aanname.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dus speuren naar de grijsjes en de kleurtjes, dan blijft het soms leuk.
Je gaf dat ik je stalkte.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
waar zeg ik precies dat je hier nooit komt?
over aannames gesproken
klopt, wat zegt dat over mijn perceptie of jij hier wel of niet komt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |